Casio_o Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 omlouvám se, pokud to už je řešené, ale nenašel jsem popis podobného problému. Mám novou OII 2,0CR DPF 103kW s DSG, nyní cca 13 000km a už zhruba 5000km pozoruji následující zvukový projev: Při určité míře akcelerace se začne z motoru ozývat zvuk vzdáleně připomínající jako když řetěz drhne přes nějakou hranu. Dělá to při všech rychlostech. S jistou mírou faktazie se to dá i přirovnat ke "zpívaní" tyristorů při rozjezdech prvních tramvají. pokud se akceleruje pomalu, tak je ticho, když moc, tak se to taky neprojevuje. Pouze v "rozsahu" svižné akcelerace. Klima na to namá vliv, studený/teplý motor taky ne. Dělá to i při zapnutém tempomatu, když třeba v kopci přidává, aby udržel rychlost. Při stání a "tůrování" motoru se to taky neprojevuje. Servis říká nechat zatím tak, pokud se to nadá vyvolat při stojícím autě. Tuší někdo co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Zdravim ta, neviem ci som mal podobny alebo rovnaky problem, ale mam 1,8tsi octaviu, a pri kazdej rychlosto pri 1500-1800 otackach mi to vydavalo taketo zvuky, zaniesol som to do skodovky, zdvihli sme to hore, a mal som uvolneny nejaky kryt alebo plech na prevodovke, dotiahli to a je vsetko v poriadku. Skus sa na to pozriet. Mozno to bude len mechanicka zavada, a mozno elektronicka, neviem. drzim palce a daj vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Jestliže se to neprojevuje při stání, tak bych hledal něco kolem přenosu na kola. Jenom mě trochu mate pokud se akceleruje pomalu, tak je ticho, když moc, tak se to taky neprojevuje. Tohle auto neznám, takže jsem zapojil jenom svůj selský rozum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machinho Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 (editace) dosti zajmavý ovšem mám takový pocit že podobný zvuk co tu popisuješ je charakteristický pro více koncernových CR motorů nevím ale jsem dost všímavý a nemohlo mi nikdy ujít když kolem mě projede octáva s CR nebo Yeti prostě cokoliv s naftou a systémem CR občas nic slyšet není ale občas jako posluchač z chodníku slýchávám podobný zvuk co tu popisuješ nevím jestli je to přesně ono ale je to prostě takovej divnej zvuk přesně jakoby řetěz o něco škrtal zkuste někdy na to svoje ucho taky zaměřit :-) jinak já mám PD tam je spoustu jinýho zvuku takže vlastní zkušenost přidat nemohu :-) u TSI to je nějaký divný tam sem to nikdy nepočul možná menší rachtání něčeho u 1.2 TSI :-) Hodně zdaru Editováno: 11. Červen 2011, autor: machinho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKo Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Ahoj, mám podobný problém, občas se prostě ten divný zvuk z motoru ozve. Mám služebního scouta se stejným motorem, kolega jen 4x4 klasickou oktávku opět stejný motor ale u něj je zvuk ok. Taky jsem si všiml, že se ten zvuk ozývá při vyšlápnutí, resp puštění spojky. Mám najeto zatím cca 9000 km, uvidím jak se to bude vyvíjet. Taky jsem si všiml, že při řazení, resp pouštění spojky to s autem mírně cukne a ozve se takové jednorázové cvaknutí, asi jak spojka zabere. Byl jsem zvyklý řadit poměrně rychle a vždy bez problémů, nyní musím před řazením pustit plyn, sešlápnout spojku, zařadit, pomaleji spojku pustit a pak přidávat plyn... jedině takto je přeřazení plynulé bez podezřelých zvuků a cukání.Je to normální? Ze začátku jsem to moc neřešil, říkal jsem si nový auto, je to trochu jiný, zvyknu si. Vadím i to ae čím dál víc. Dřív jsem prostě spojku vyšlapával a přitom rovnou pouštěl plyn, zařadil a opět zároveń pouštěl spojku a šlapal na plyn a fungovalo to. Dnes to musím víc nafázovat a trvá to dýl, což do kopců není nic moc. Je někde něco špatně nebo je chyba ve mně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machinho Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 To je zajmavý, já mám uplně stejný problém nicméně mám PD a setrvačník na konci životnosti takže to chápu. Ale u nového motoru to je zvláštní. Jediné řešení zaject do servisu popsat problém svézt technika a nenechat se odbýt slovem to je normální todle slovní spojení totiž používají nejčastěji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casio_o Vloženo 19. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Nastal další vývoj spočívají v tom, že jsem párkrát tankoval naftu u Globusu a cca 2x v Polsku u Vervy tu lepší naftu vždy po 10l). Poté chrčení vymizelo. Zdá se, že to bylo naftou. Poté jsem absolvoval 1. prohlídku (30 000km). V servisu nic nenašli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Věřim, že s různou kvalitou nafty bude u CR motorů i různej zvukovej projev. Já na svym autě pozoruju něco trochu podobného, ale bude to asi něčim Jinym. Motor má taky málo najeto a při jemnym sešlápnutí plynu se začne ozývat takový divný chrčení, který když plyn přišlápnu víc, nebo pustim hned zmizí. Je to slyšet hlavně na 3ku, když se někde šourám po městě a v autě je ticho. Nemá s tim někdo zkušenost ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 (editace) Ahoj, mám ten stejný motor s DSG, ale 125 kw. Mám asi podobný problém, ale při jízdě na volnoběh. Mrkni na TOHLE video. Projevuje se to od cca 5. sekundy. Kdyžtak podrobný popis problému je v TOMTO vlákně. Editováno: 19. Duben 2014, autor: iphonik4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroRS Vloženo 10. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2015 Tiez mam rs 125 kw r.v. 2011 najazdene 167 k na volnobeh v podstate kludny tichy ale jak sa rozbehnem ide take divne chrochtanie/suchanie neviem to ani opisat pri akceleracii ale do 3 t otacek potom uz motor bud prehuci ten zvuk alebo prestane mam v plane navstivyt servis.tak sa chcem pytat ci uz sa to nekomu podarilo identifikovat. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casio_o Vloženo 18. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2016 Tak mám další poznatky z provozu: Začal jsem aplikovat VIF aditiva. Na víc než rok problém zmizel. Letos se najednou i přes VIF aditiva problém objevil znovu a to doknce se hlasitějším zvukovým projevem. Nepomohla ani traroční cesta do Chorvatska s tankováním jejich nejlepší nafty (jindy to pomohlo). Co jsem vypozoroval, tak chrčení nastalo, když plyn byl sešlápnut vice a tedy dávka připraveného paliva byla větší, než vstřiky dostaly do motoru. Rovněž tento projev nastal, když většinou na dálnici bylo auto rozjeto na větší rychlost (nad 100) a ubral se plyn. V tomto případě chrčení trvalo relativně déle, než při popisovaném stavu akcelerace. Z toho usuzuju, že se jedná o jev kolem vstřiků, či přepustných ventilů paliva, vše palivová soustava. Nicméně auto nic nehlásí, nic nesvítí a v servise na diagnostice nic není. Absolvovány pravidelné servisní prohlídky nyní cca 180 000km, bez výsledku. Teď návštěva servisu na výměnu čelního skla a po ní náhle chrčení zmizlo. Nicméně se mi zdá, že se něco událo, protože za týden provozu už nastalo 2x vypalování filtru DPF, při akceleraci převodovka víc podřazuje - předtím co to šlo, tak tahala přes kroutící moment a tak často nepodřazovala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 Malej update v mém případě. S autem sem od posledního příspěvku najel 70tis a projev je 1:1 stejný. Myslim, že je to asi normální chod motoru. Od té doby jsem řídil 2 superby se stejným motorem. Oba měly najeto cca 5tis a dělaly to taky. Přijde mi, že když prostě ten plyn jen lehce polechtám, tak se auto nemůže rozhodnout, zda tam něco do těch vstřiků poslat, nebo ne. Při trochu většim sešlápnutí ten zvuk okamžitě zmizí. Jinak když sem měl najeto okolo 75tis tak sem začal mít problém s 1. vstřikem. Auto když bylo studený nechtělo jet a fakt to hodně rachtalo. 4x sem to nakrmil WV aditivem v cca 2 měsíčních odstupech a od té doby mam rok klid. CR je hold hodně citlivý na kvalitu nafty a to tankuju pouze značková paliva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.