Publikováno Červenec 11, 200619 r Zdravím, táta má Octu 1,8T Elegance r.v.2002. Pokud auto týden stojí na parkovišti a nejezdí, tak pak se musí nabít baterka. Je prostě totál na dně přitom je asi měsíc stará. Falešný a zvýšený odběr proudu. Dneska v servisu Škoda řekli, že to bude někde v přístrojovém panelu, a že se musí vyměnit. Ptal jsem se ještě jiného mechanika a ten povídal, že je to u těchle luxusněji vybavených aut normálka, že jsou pod proudem vlastně pořád. Může to tak být? Děkuji za názory!
Červenec 11, 200619 r Odber auta v klidu by pry mel byt okolo 50mA - zkus si to zmerit V aute je totiz pod napetim porad - dalkove ovladani centralu - alarm - pamet radia - a pokud je radio blbe zapojeno tak i ovladaci obvody radia - jde zapnout bez klice mam na mysli radio neoriginalni tam totiz dochazi pri pripojeni na iso konektory k tomu, ze neni pod napetim pamet ale ovladaci obvody, zkratka je prehozeny napajeci a pametovy drat - at zije iso normalizace ze
Červenec 13, 200619 r měří se ampérmetrem na baterii. Odpojíš + pól a do rozpojeného obvodu zapojíš ampérmetr
Červenec 13, 200619 r měří se ampérmetrem na baterii. Odpojíš + pól a do rozpojeného obvodu zapojíš ampérmetr radeji bych odpojil minus, je tam jenom jeden drat a nejsou tam pojistky mer to radeji vetsim ampermetrem(10A), protoze kdyz to budes merit na rozsahu 200mA muze ti to propalit pojistku. Najezdove proudy jsou nekolikrat vetsi. A pokud se ti treba este zapne radio, tak to muze zrat klido i 1A Jo a jeste nezapomen si zjistit jestli nemas kodovane radio. Jestli jo tak nejdriv pohledej PIN
Červenec 14, 200619 r Autor Jenže oni v tom servisu zjistili nebo tedy řekli, že je to přístojový panel a musí se vyměnit. Jeto vůbec možné?
Červenec 14, 200619 r A jak na to prisli? To srelili od pasu? Auta jsou nabusene elektronikou, takze to muze byt teoreticky cokoliv. Nez zacnes vymenovat vytahni vsecky pojistky, zapoj ampermetr a mer. Postupne pridavej pojistky a az to nejak moc vzroste tak budes vedet co to je
Červenec 15, 200619 r Autor To fakt netušim jak na to přišli. Ono by měli být odborníci. Možná na to přišli tím způsobem jak jsi psal, páč se s tim srali fakt hrozně dlouho.....
Červenec 15, 200619 r Ja mam bohuzel s temito "odborniky" z autorizovanych servisu svoje zkusenosti sedi, popijeji, debatuji, obcas se posadi do auta nebo to pichnou na vag a pak reknou ze to je tohle a onohle. Jednou mi prestaly zamykat dvere. Dal jsem to kvuli nedostatku casu do skodaservisu. Odbornici rekli jednotka ve dverich. Vymenili ji za 1 den (jinak prace na 20 minut) a nauctovali si 3000. Jake pak bylo preqapeni kdyz jsem si proto prisel a ono to znova nejelo. Reklamace. 2. reklamace 3.reklamace - vraceni penez a jednotky Paxem si udelal cas, protoze me to zaclo pekne srat. A pricina? Ulomeny dratek v gume mezi sloupkem a dvermi. Takovi to jsou odbornici Tim nerikam ze takovi jsou vsichni, ale zatim jsem nemel tu cest.
Červenec 15, 200619 r Jeste bych ti doporucil mozna nechat zmerit baterku, jestli uz neni sama o sobe v prdeli, kdyz byla parkrat total vybita. Jinak muzes pouzit solarni clanek na dobijeni. Das ho za okno, nebo pokud mas sibr tak ho zavres mezi sibr a clonu (mel by se tam vejit) a pripojis do zapalovace pres den se ti to dobije a muzes si obcas i vyjet
Červenec 18, 200619 r Autor Baterka je několik týdnů stará, takže by měla být O.K. Kluci ze servisu řekli to co řekli a taky řekli, že vadný díl vymění. Až to bude tak dám vědět. Pokud to bude furt špatný, tak si snad dám solární panely na celou střechu, abych se mohl čas od času svést.
Červenec 18, 200619 r Pokud to bude furt špatný, tak si snad dám solární panely na celou střechu, abych se mohl čas od času svést. Mam pro tebe reseni ... http://www.conrad.cz/solarni-ochrana-autob...ie-2-w+dp68679/
Červenec 19, 200619 r Baterka je několik týdnů stará, takže by měla být O.K. Kluci ze servisu řekli to co řekli a taky řekli, že vadný díl vymění. Až to bude tak dám vědět. Pokud to bude furt špatný, tak si snad dám solární panely na celou střechu, abych se mohl čas od času svést. to ze je baterka nekolik tydnu stara nic neznamena muze byt vadna od vyroby, nebo tim ze byla nekolikrat hluboce vybita mohla zkolabovat a neudrzi kapacitu
Červenec 19, 200619 r Tento problém velkého klidového odběru jsem řešil před půl rokem. Auto stálo 10 dní a nemohl sem ho natočit. Nabil jsem baterku a zase to samý. Pak přišel na řadu startér, nové uhlíky, vyčištěný a namazaný. Klidový odběr byl 57mA, to je strašně moc! Až mi jeden servisák řekl, a jak jsi to měřil?? No jak, přece odemčený. A měl pravdu, moje auto v zamčeném stavu má odběr jen 7-9 mA! Mívám svoje auti stát v průjezdu pod domem, tak že bylo bez klíčků a stále odemčený. Velký odběr mi dělají jen přední dveře, konkrétně centrál.
Červenec 25, 200619 r Autor Před chvílí jsem se vrátil ze servisu. Je vyměněný přístrojový panel čili by mělo být po problému. Teď už to chce jen sledovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.