Publikováno Červen 24, 201114 r Ahoj, včera mi začala pípat palubka a blikat kontrolka, když jsem přijel domu, hodil jsem to na VAG a na motoru chyba 16518, myslel jsem že je lambda po smrti, hned jsem koupil v auto kelly novou , vyměnim ji a palubka křičí zase. Tentorkát chyba 16514. Zase ji vymažu, jedu se kousek projet palubka furt křičí a bliká. Napíchnu opět na VAG a zase chyba 16518. Měřil jsem konektor (lambda) co vede od jednotky a na první dvojici pinů je asi 0,45 V a na druhé 13,7 V. Fakt nevím co s tím. Motor AME 1.4 50kw. Jo a na VAG v bloku hodnot motoru, skupina 30 je 110 (má být 111) Díky.
Červen 24, 201114 r Mas ten sami motor ako aj ja dufam ze si kupoval origo co tam bola lebo univerzaly a nahrady za nic nestoja ...
Červen 24, 201114 r Autor A ještě něco, bral jsem plnou na ONU (levný benzin), může to být tím? Třeba že už lambda není schopna regulovat, tak to hází chybu ? Ale přitom v bloku hodnot správné hodnoty (jak kdy).
Červen 27, 201114 r tam lambda vyzera na obrazku dobre ale v skutocnosti musi byt na nej znak alebo nazov Bosch
Červen 27, 201114 r Autor To nevím zda tam je, ale originál to asi není. Každopádně kdyby to s neorigo nefungovalo tak je neprodávají.
Červen 28, 201114 r Taky jsem napoprvé kupoval neorigo a chyba se vyskytovala neustále,takže jsem neorigo reklamoval a vzal jsem si originál a od té doby mám klid.
Červen 28, 201114 r Autor ale je zajímavé, že když chybu vymažu, vypnu zapalování, vytáhnu klíček, pak zase zapnu zapalování (ani nenastartuju) a chyba je tam zas. Jednou jsem zkoušel odpojit lambdu a jet bez ní a tuhle chybu to vůbec nevyhodilo a už vůbec mi to v autě nepípalo.
Červen 29, 201114 r najlepsie by si urobil keby si od niekoho kto ma ten isty motor pozical lambdu a vies na com si ale podla mna ta nova lambda ti robi problemi je to isto cina z autokely odtial by som nikdy nic nebral
Červenec 7, 201114 r Já už 2x kupoval lambdu a na VAGu pořád to samý. Takže už jsem se na to vykašlal...
Červenec 7, 201114 r Tak jestli kontrolka emisí blikala, znamená to přehřátý katalyzátor a to je většinou špatná cívka, nebo vstřikovač. Každopádně šetříš na nesprávným místě a ve finále zaplatíš ještě víc. Tyhle díly jako lambda sonda apod jedině origo bosch, takže začni tam. Nj co můžeš chtít taky z kelly že
Červenec 7, 201114 r ale je zajímavé, že když chybu vymažu, vypnu zapalování, vytáhnu klíček, pak zase zapnu zapalování (ani nenastartuju) a chyba je tam zas. Jednou jsem zkoušel odpojit lambdu a jet bez ní a tuhle chybu to vůbec nevyhodilo a už vůbec mi to v autě nepípalo. No a dle toho to je to jasný - bud lambda nebo kabeláž a to je hodně málo pravděpodobný. Kdo má na opici, musí mít i na banány..
Červenec 8, 201114 r Autor žádná kontrolka už nebliká, ale po ujetí x kilometrů naskočí na motoru 3 chyby. Někdy při rozjezdu to nechce jet. trvá to třeba 2 sekundy a pak najednou začne jet normálně.
Březen 10, 201213 r Chlapi nevíte někdo kam vede kontakt č3 z přípojky pro sondu před katem? Podle el.schématu je to kontakt propojení se sondou za katem pro vyhřívání. Hledám ten kontakt č115.který je v tom schématu v tom rámečku. Měřil sem kabeláž a pořád mi to ukazuje v ŘJ na třech místech!!! což není asi dobrý. Dík za pomoc
Květen 24, 201213 r chlapi mam skrat na vedeni lambdy a nevim kde zacit,stourat v celym svazku je opruz.nemate nekdo zkusenosti kde se to prodira ci zkratuje nejcasteji? dikes
Říjen 7, 201212 r Zdar,jestli máte někdo vysledováno, na konektoru k lambdě u motoru AME 1,4/ 50kW pin 1 a 2 je nahřívání. Měřil jste někdo, jaké tam má být napětí? Na 3 a4 má být cca 0,4V(z řídící jednotky) , ale na 1 a 2 nevím. Poraďte, prosím.
Říjen 8, 201212 r petrisa asi ti nevyhrieva lambdu,co?Mal som tiez ten problem...Teleso bolo v prdeli...skus najskor odmerat odpor vyhrievacieho telesa lambdy...A na pinoch 1 a 2 by malo byt podla mna napatie 12V,ale nie som si isty...
Říjen 10, 201212 r Vďaka cmoud. Odpor jsem měřil, při cca 15°C byl 8ohmů, tak jsem si říkal, že přerušené to nebude.
Říjen 10, 201212 r skus to vyhrievacie teleso napojit priamo na 12V,ci naozaj bude vyhrievat...Ak bude,tak musis pozriet kabelaz/poistku ku tej lambde...
Říjen 15, 201212 r medzi 3 4 ma byt 0,4V az 0,5V a medzi 1 2 1 az 5 ohm pri 20 stupnoch este poistka c 9 ci je v poriadku to je v DP Upraveno Říjen 15, 201212 r od stukator
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.