Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, včera mi začala pípat palubka a blikat kontrolka, když jsem přijel domu, hodil jsem to na VAG a na motoru chyba 16518, myslel jsem že je lambda po smrti, hned jsem koupil v auto kelly novou , vyměnim ji a palubka křičí zase. Tentorkát chyba 16514. Zase ji vymažu, jedu se kousek projet palubka furt křičí a bliká. Napíchnu opět na VAG a zase chyba 16518. Měřil jsem konektor (lambda) co vede od jednotky a na první dvojici pinů je asi 0,45 V a na druhé 13,7 V. Fakt nevím co s tím. Motor AME 1.4 50kw. Jo a na VAG v bloku hodnot motoru, skupina 30 je 110 (má být 111) Díky.

Vloženo

A ještě něco, bral jsem plnou na ONU (levný benzin), může to být tím? Třeba že už lambda není schopna regulovat, tak to hází chybu ? Ale přitom v bloku hodnot správné hodnoty (jak kdy).

Vloženo

ale je zajímavé, že když chybu vymažu, vypnu zapalování, vytáhnu klíček, pak zase zapnu zapalování (ani nenastartuju) a chyba je tam zas. Jednou jsem zkoušel odpojit lambdu a jet bez ní a tuhle chybu to vůbec nevyhodilo a už vůbec mi to v autě nepípalo.

Vloženo

najlepsie by si urobil keby si od niekoho kto ma ten isty motor pozical lambdu a vies na com si ale podla mna ta nova lambda ti robi problemi je to isto cina z autokely odtial by som nikdy nic nebral

Vloženo

Tak jestli kontrolka emisí blikala, znamená to přehřátý katalyzátor a to je většinou špatná cívka, nebo vstřikovač. Každopádně šetříš na nesprávným místě a ve finále zaplatíš ještě víc. Tyhle díly jako lambda sonda apod jedině origo bosch, takže začni tam. Nj co můžeš chtít taky z kelly že :D:wacko::blink:

Vloženo

ale je zajímavé, že když chybu vymažu, vypnu zapalování, vytáhnu klíček, pak zase zapnu zapalování (ani nenastartuju) a chyba je tam zas. Jednou jsem zkoušel odpojit lambdu a jet bez ní a tuhle chybu to vůbec nevyhodilo a už vůbec mi to v autě nepípalo.

No a dle toho to je to jasný - bud lambda nebo kabeláž a to je hodně málo pravděpodobný. Kdo má na opici, musí mít i na banány..

Vloženo

žádná kontrolka už nebliká, ale po ujetí x kilometrů naskočí na motoru 3 chyby. Někdy při rozjezdu to nechce jet. trvá to třeba 2 sekundy a pak najednou začne jet normálně.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Chlapi nevíte někdo kam vede kontakt č3 z přípojky pro sondu před katem? Podle el.schématu je to kontakt propojení se sondou za katem pro vyhřívání. Hledám ten kontakt č115.který je v tom schématu v tom rámečku. Měřil sem kabeláž a pořád mi to ukazuje v ŘJ na třech místech!!! což není asi dobrý. Dík za pomoc

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Zdar,jestli máte někdo vysledováno, na konektoru k lambdě u motoru AME 1,4/ 50kW pin 1 a 2 je nahřívání. Měřil jste někdo, jaké tam má být napětí? Na 3 a4 má být cca 0,4V(z řídící jednotky) , ale na 1 a 2 nevím. Poraďte, prosím.

Vloženo

petrisa

asi ti nevyhrieva lambdu,co?Mal som tiez ten problem...Teleso bolo v prdeli...skus najskor odmerat odpor vyhrievacieho telesa lambdy...A na pinoch 1 a 2 by malo byt podla mna napatie 12V,ale nie som si isty...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...