ufyn Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 Zdravím, rad bych koupil ojetou Octavii II, mam vyhlídnutou jednu v bazaru, ale zjistil jsem ze je ve velkém techničáku N1. Je pro mě jako fyzickou osobu nějaký problém při koupi? Přepis, doplacení DPH, ježdění s klecí, STK, atd.. Prosím poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 Jedinej problém N1 je, že je 4 místná a kotevní úchyty pro pási sou oficiálně zničený a už to nejde předělat z5 na pětimístnou verzi. STK záleží na technickým stavu, jako u každýho auta. Mříž můžeš klidně vyndat - už tam bej nemusí. Přepis je bez problémů DPH - to netuším, ale myslím si, že nic doplácet nebudeš. DPH už je v ceně auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ufyn Vloženo 26. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 4 mistna? i kdyz je ve VTP (velky technicky prukaz) napsano 5 mist? pokazde se musi znicit ty pasi? neni vic typu uchyceni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 Ne ve TP je napsáno jistě 4 místa a vůz je navždy v kategorii N1 a čtyřmístný. DPH už neřeš. a mříž - buď vyhoď , je přes ni blbě vidět, nebo si ji tam nech, u combi skýtá několik výhod - nejde vlézt kufrem dopředu a naopak, náklad se nemůže přemístit dopředu. Můj kolega před lety zahynul v Maďarsku u města HÓDMEZŐVÁSÁRHELY, to umím napsat i po letech, de facto ho umačkal jeho vlastní náklad, ten náraz zepředu by asi přežil. Nevezl žádný extra věci, ale byl hezky naložen./krabice s komponenty ap. - ale rozhodně nebyl přeložen/ Za další ADAC udělal test s klasickým kastlem piva u hrany nákl. prosturu v kombíku a nárazem v 48 kmh ...a kastl hrdě přerazil zadní sedadlo vzal ssebou kus předních sedadel, palubku, čelní sklo a pokračoval do vesmíru. Tj. mříž není zas tak blbá věc. Mi za ty leta už asi třikrát při krizové situaci řachlo něco z kufru do mříže, kdybych ji neměl, nevím co by bylo.. Druhá věc je že není mříž jako mříž, třeba v Vectry caravan je debilní a nedá se posunovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ufyn Vloženo 26. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 ted jsem to znova kontroloval a je tam napsano 5 mist, kategorie N1, a v dalsich zaznamech nic o 4 mistech.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 4 mistna? i kdyz je ve VTP (velky technicky prukaz) napsano 5 mist? Verze N1 je vždy 4 místná. Pokud tm píšou něco jinýho tak kecaj. Předělat zpět na osobní jde, ale zůstane zas a pouze 4 místná. Pokud se bavíme o legální verzi. Samozřejmě, že to má stejný sedadla jak 5 místná Okta a 5 lidí se tam vejde. pokazde se musi znicit ty pasi? neni vic typu uchyceni? Podle vyhlášky se museli zničit, jinak by to nepřepsali na N1. Samozřejmě by tam šel úchyt na prostřední pás dodělat, ale nebylo by to legální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ufyn Vloženo 26. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 takze i kdyz v tp je napsano 5 mist tak kvuli N1 muzu ppouzit jen 4? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Záleží co máš v TP. Jsou některá vozidla (třeba jako moje) že má v TP kategorii N1 a počet míst 5 To Luďa: Nekecaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alwe Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Mám tiež N1 auto Octavia a je 5 miestna.Octavia II je vždy 5 miestna, i keď to je auto kategórie N1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Ne e. Záleží jak je to zapsáno-homologováno. Většina N1 je totiž 4 místných... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ufyn Vloženo 27. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Záleží co máš v TP. Jsou některá vozidla (třeba jako moje) že má v TP kategorii N1 a počet míst 5 To Luďa: Nekecaj presne takhlen to je napsane i u ni.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Já znám s firmy několik auťáků v kategorii N1 (Octavie, Fabie,Renault Magane, Laguna) jen Fabia je čtyřmístná, jinak vše pětimístné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 (editace) Takže jsem také členem N1 a mám také 5 míst k sezení a pásy znehodnocené(zničené) nemám a nebyly. Jinak by jsi si měl přečíst TENTO odkaz. 2 Luďa : pohádky nééééééééééééé :smich: Editováno: 27. Červen 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 2 Luďa : pohádky nééééééééééééé :smich: :smich Já napsal jen to co mi tvrdil chlápek na STK, když zme se o tom bavili u firemní OII. A u něj sem to bral tak, že ví vo čem mluví. Nebo by aspoň měl vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 2 Luďa: V pohodě. Oni totiž na STK jsou stejní odborníci jako ve značkových servisech škoda. Ale abych všem nekřivdil najdou se i výjimky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Alespoň dříve to mělo co dělat s užitnou váhou vozu v poměru k posádce, do kterého roku nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ufyn Vloženo 29. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 A s povinnym rucenim, neni pro fyzickou osobu problem (neni drazsi, ci nejaka specialni)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Je to úplně stejné jako by to byl vůz kategorie M1. Pokud máš možnost pěkného kupu s úplnou servisní historií a za pěknou cenu tak se toho neboj a kup to!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Jestli se nepletu tak pouze octavia I byla v provedeni N1 čtyřmístná.Octavia II je i v N1 pětimístná. Možná se pletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 některé OII N1 byly opravdu jen 4 místné, ale 90% jich je 5 místných, co si vybavuji, tak 4 místa měly auta kolem roku registrace 2005 a začátek 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radecek40 Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 4místných bylo opravdu prý jen pár aut. Já mám 2007 N1 a 5 míst, pásy OK a mříž jsem postavil do kouta v garáži. Jediná výhoda N1 je teď odpis DPH pokud koupíš auto na firmu, jinak je to u fyzických osob stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.