Publikováno Červen 30, 201114 r ahoj vsichni, mam dotaz jestli mate nekdo zkusenost zda jde nejaka koncernova 6ti stupnova prevodovka napasovat na trivalec 1,4Tdi 59kw protoze s petikvaltem na dalnici a delsi trasy=hotovy peklo! nechapu proc tam dali tak spatne zprevodovany 5ti kvalt,kterej pri 130km/hod toci 3tisice,kdyz by dokazal ject stejne i pri 2,5tis akorat je ten chudak malovalcovej zbytecne tocenej ,rve jak na lesy a ma vysokou spotrebu diky Michal
Červen 30, 201114 r ahoj vsichni, mam dotaz jestli mate nekdo zkusenost zda jde nejaka koncernova 6ti stupnova prevodovka napasovat na trivalec 1,4Tdi 59kw protoze s petikvaltem na dalnici a delsi trasy=hotovy peklo! nechapu proc tam dali tak spatne zprevodovany 5ti kvalt,kterej pri 130km/hod toci 3tisice,kdyz by dokazal ject stejne i pri 2,5tis akorat je ten chudak malovalcovej zbytecne tocenej ,rve jak na lesy a ma vysokou spotrebu diky Michal misto 4 valce pouzity 3 valec => provozni otacky posunute min. o 500 ot/min nahoru, aby to setrvacnosti vyssich otacek odfiltrovalo-dorovnalo mensi pocet aktivnich cyklu 3 valce. Jinak jediny 6-kvalt do Fabie byl v FIRS s 1.9TDI 96kW Upraveno Červen 30, 201114 r od DEFIANT
Červenec 3, 201114 r Autor jasne,akorat je je potom celej tri valec,kterej by mel byt uspornejsi,k nicemu pasuje tenhle 6tikval z FIRS 1,9TDI 96kw i na trivalec 1,4TDI ,nekde jsem cet,ze rozdil mezi motory 1,9 a 1,4TDI PD je pouze absence jednoho valce diky Michal
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.