Říjen 24, 20204 r Rovnoměrně. Akorat je strana smerem do auta ojeta o tech 0,55mm vic. Boky pneumatiky nejsou ojety tak jak to bejva pri moc velkej rozbihavosti.
Říjen 24, 20204 r zkusil bych znova udělat geometrii a když by byla v pořádku, tak bych to dál neřešil...
Říjen 24, 20204 r Dtaci jednna poriadna vymetena diera a je geometria tatam. Inak ked ma F2 rovnake silentbloky ako F1 tak tam po 70tkm silentblok praskol sa utrhol a geometria papa. Potom sa davali inivovane silentbloky alebo pevne z cupry aby bol na veky pokoj.
Listopad 26, 20204 r Tak geometrie udělaná-absolutně v prořádku-naměřený vzorový hodnoty. Akorát se vyskytla taková divná věc. Mechanik se mě zeptal jestli mám ASR-mam. Tak to napíchnul na diagnostiku a ta mu ukázala, že na snímači čidla na ose volantu ukazuje nulovou osu kdy sy ASR stabilizace myslí, že auto jede rovně se neshoduje s fyzickou mechanickou polohou přímýho směru na geometrii a volantem srovnaným na vodováhu. Že prej si mě nechcevzít na svědomí-neboli při případný ostrý jízdě kdy se stabilizace ASR bude snažit udržet auto v přímým směru podle hodnot nulový polohy řízení na čidle mě pošle auto doprava po nějakých cca 30 metrech do škarpy. Že se to musí předělat. Tak otáčel volantem na tu nulu a až kyž jí našel, tak jsme seřídili geometrii do přímýho směru podle snímače. . Ale zase se hnul volant do strany. Nechce se mi sahat na volant a přesazovat ho. Tak tu geometrii zas vrátim podle vodorovnosti volantu z pohledu řidiče. Má tam Škodovka nějakou toleranci jak moc může bejt ta nulová hodnota pro ASR rozhozená oproti fyzickýmu přímýmu směru podle geometrie? Nebo nedělá to výrobce schválně aby stabilizace táhla auto trochu doprava do škarpy (u levostrannnýho řízení) navzdory tomu, že živič chce ject rovně? A v Británii s pravostranným řízením zas obráceně aby táhla doleva?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.