Octavius Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 Ahojte, mám malú otázočku. Ak vymením alternátor za silnejší napr. 70A za 120A a dám novú klasickú olovenú baterku, treba prestaviť niekde nejaké hodnoty ohľadom dobíjania - napr. VAG-om? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Ahoj,zabudoval jsem si do auta audio a k tomu taky větší baterku (100Ah).Problém je,že se mi baterie nestíhá dobíjet při krátkých cestách do práce(7km).Navíc mi při zvýšení hlasitosti kolísá napětí.Pohasínají světla atd. Dostal jsem solidní nabídku na 140A alternátor. 1.Bude výměna za můj 90A nějak prospěšná? 2.Dával si někdo už na auto silnější altík?Nezpůsobí to nějaký problém v elektronice...? 3.Bude to jen výměna kus za kus? 4.Jak se dá poznat že altík 140A bude dávat víc šťávy než 90A? 5.A dá se okem poznat jestli jsou 90 a 140 odlišné?Jen aby mě dotyčný třeba nechtěl očůrat a nepřehodil jen ten kousek plastu kde je značení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 ZAKLAD JE NAPISAT AKE MAS AUTO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Z obrázku je patrné, že Octávku že ale není to v tomhle tématu jedno? Já bych řekl, že ten 140 bude větší tak si tam na něho budeš muset udělat místo. Jinak řemen by měl být stejnej... Ale to já jen tak čistě teoretizuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Tak téma jsem založil v Octavii 1.Co vic si přát?Tak tedy 1.8 T AGU R.V 2001.Podle fotek mi přijde že jsou stejny.Není rozdíl jen ve vinuti a vnitřnostech?Něco jako elektro motory v modelech.Rozměrove stejný,ale výkon a otačky atd určuje počet závitů civek,magnety atd..Taky jen spekuluju.Chtelo by to profika.A vůbec info od někoho kdo to už řešil..Ale jinaj dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 Z obrázku je patrné, že Octávku že ale není to v tomhle tématu jedno? Já bych řekl, že ten 140 bude větší tak si tam na něho budeš muset udělat místo. Jinak řemen by měl být stejnej... Ale to já jen tak čistě teoretizuju Je velky problem napisat zakladne udaje o aute?? A to hlavne aky ma motor?? Ze je to OCTAVIA som si vsimol podla obrazku+podla temy OCTAVIA 1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 Ahoj,zabudoval jsem si do auta audio a k tomu taky větší baterku (100Ah).Problém je,že se mi baterie nestíhá dobíjet při krátkých cestách do práce(7km).Navíc mi při zvýšení hlasitosti kolísá napětí.Pohasínají světla atd. Dostal jsem solidní nabídku na 140A alternátor. 1.Bude výměna za můj 90A nějak prospěšná? 2.Dával si někdo už na auto silnější altík?Nezpůsobí to nějaký problém v elektronice...? 3.Bude to jen výměna kus za kus? 4.Jak se dá poznat že altík 140A bude dávat víc šťávy než 90A? 5.A dá se okem poznat jestli jsou 90 a 140 odlišné?Jen aby mě dotyčný třeba nechtěl očůrat a nepřehodil jen ten kousek plastu kde je značení. 1. ano bude prospesna lebo si tam dal 100Ah baterku a jazdis kratke trasy. 2. Problem ziadny. Dieslove Octavie maju standartne-z vyroby namontovane 120Ah alternatory. 3. treba vyskusat. 4. 140A je viac jak 90A alebo nie?? 5. Preco bi to robil -prehodil plast?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 10. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2011 (editace) Prochy603: 5. Preco bi to robil -prehodil plast?? Asi proto, ze jsou mezi lidmi vycuranci, keri vymysleji jak nekoho ojebat. Treba klasicke vymeny oleju v servisech, kde jen trosku upusti a dolijou litr oleje a je vydelane, nebo klasicke staceni kilometru atp..Takze trosku zapoj fantazii a mas odpoved na svete Editováno: 10. Červenec 2011, autor: Grym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 (editace) GRYM: Prehodi plast a co tim dosiahne??? Ampere na alternatore sa daju aj zmerat. Nabuduce trosku porozmyslaj ked napises odpoved. Olej vidim ci je vymeneny cely obsach alebo nie. Editováno: 11. Červenec 2011, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hasak386 Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 Netroufnu si odhadnout jakou proudovou spotřebu má ten zesilovač, když pohasínají i světla + krátké jízdy (7 km?). To můžeš mít třeba i 180Ah baterku a za měsíc bude stejně prázdná, protože motor zřejmě nebudeš moc točit. Kde nejsou otáčky není proud. Výkonová charakteristika alternátoru ze Š-130 je asi jasná, akorát ten vršek nemá 90A (140A), ale jen 55A. Charakteristiky 35A a 42A alternatory Š-105a120. Princip a ty otáčky ale odpovídaj. Samozřejmně tam je ještě převod z motoru na alternator do rychla,ale ne moc. Zhruba 1000ot.mot-1500ot.altarnator Spotřeba: světla 10A, blinkry (zapnuté) pulzně 4A, brzdový světla 4A, počítač, topení-ventilátor, baterka po startování dle otáček altíku až 20-50A...........a hudba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dibarbora Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 Vykonnejsi alternator moc nepomoze, lebo narast prudu nebude dostatocny vzhladom na kratke trasy a z toho vyplyvajuce nizke otacky. Na kratkej trase sa baterka nestihne spamatat zo startovania, ked jej davas este zahul muzikou tak uz vobec pravidelne externe dobijanie ta neminie . Pohasinanie ti vyriesi bud kapacitor, ale este druha baterka pripojena do systemu, sam vidis ze jedna evidentne nestaci. Druha moznost je ist do prace a z prace ako clovek, setrit si usi(mas len dve), muziku pouzivat vo vhodnejsom okamihu ako na kratkej trase. Ono ked si spocitas, ze v spicke ti koncak berie radove desiatky amper, tak na nakrmenie treba altik vytoceny vyrazne viac ako je na motore bezne zvyknuty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 Tak problém byl někde úplně jinde...Né že by se mi baterka nedobila,ale vždycky jí vyždímalo špatně napojené rádio od Alpine.Měl jsme ho napojené nastálo a né na klíček. Teď už je vše ok.Ikdyž do auto nejede 3 neděle,tak v pohodě chytne. Navíc na baterii Varta se kolísání nekoná.Exide byla fajn ,ale teď už budu brát jen Vartu. Zase tak náročnou aparaturu nemám.500W RMS monoblok na subwoofer a 4x80W RMS 4kanál. A korát budu ještě přidávat jeden 2kanál na ovály do plata. Nahánění decibelů mě baví víc než nahánět koníky ,nebo spotřebu :-) Tím nechci říct že mám pojízdnou diskotéku.To ani náhodou.Jde mi o kvalitu zvuku vevnitř a ani to nemusí trhat uši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 11. Září 2011 Sdílet Vloženo 11. Září 2011 (editace) GRYM: Prehodi plast a co tim dosiahne??? Ampere na alternatore sa daju aj zmerat. Nabuduce trosku porozmyslaj ked napises odpoved. Olej vidim ci je vymeneny cely obsach alebo nie. Ted jsem nejak zaregistroval tvoji odpoved. Asi si myslis ze vidis uplne do vseho, ale vyvedu te z omylu pro tvuj prospech 1. Kdyz od nekoho koupis treba alternator a zrovna nebudes mit moznost ho premerit a budes proste verit tomu co je na stitku, tak tezko poznas jestli je to opravdu 90A nebo 140A a ne kazdy ma u sebe merak atp. Takze troksu zapoj fantazii. 2. Je videt ze jsi asi nikdy nevidel vymenu oleje u Diesla. Kdyz vypustit vsechen mozny olej a nalijes novy + novy filtr tak hned po nastartovani bude olej zase cerny Takze jak prostim te poznas, jestli ti ho v dieslu opravdu nekdo vymenil cely a nebo ho jen lehce dolil ?! 3. Nabuduce trosku porozmyslaj ked napises odpoved. Editováno: 11. Září 2011, autor: Grym 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 11. Září 2011 Sdílet Vloženo 11. Září 2011 GRYM: Nabuduce ked budes pisat odpoved tak aj pri tom rozmyslaj a uvazuj. Alternator 140 A je vetsi jak 90A Bavime sa tu o vymene oleja v BENZINOVOM motore. Je vidiet ci je olej vymeneny alebo nie je vymeneny. Plati to aj pre DIESEL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 11. Září 2011 Sdílet Vloženo 11. Září 2011 PROCHY603: Vazim si tebe jako dobreho radce a vim, ze jsi tady dal uz hodne dobrych rad a napadu Ovsem ted ses vedle jak ta jedle, asi mas opravdu malou fantazii na predstavu ruznych situaci a proto udelam vyjimku a jeste ti to polopate vysvetlim jak jsem to myslel Altik bude urcite veci a tezsi, ale zase ti unika jedna mala drobnost, predstav si ze si pujdes pro ten alternator k tomu borcovi a nejak si zapomenes vzit ten tvuj stary altik a ani ho nebues mit zmereny ani zvazeny, tak jak potom opravdu poznas ze je to ten alternator kdyz by mel teoreticky na stitku uvedeno 140A ? Bavime se samo sebou, ze ho bude porizovat ne moc zasvedcena osoba na alternatory Jak pises ze se bavime o vymene oleje v Benzinovem aute, tak jses taky vedle 10.cervenec GRYM naspal: Asi proto, ze jsou mezi lidmi vycuranci, keri vymysleji jak nekoho ojebat. Treba klasicke vymeny oleju v servisech, kde jen trosku upusti a dolijou litr oleje a je vydelane, nebo klasicke staceni kilometru atp..Takze trosku zapoj fantazii a mas odpoved na svete Takze jak tak koukam, trosku si cetl asi mimo radky, nikde o benzinovem aute ani zminka?! Je jasne ze olej z benzinaka neni nikdy tak cerny, takze po vymene je olej pekne svetle hnedo zluty kde to proste poznas. Ovsem u diesla uz po vymene je olej cerny, a je to proto ze na sebe navaze zbytky stareho oleje ktery je plny usad a sazi. Bavim se samozrejme o dieslu ktery uz ma nejake ty kilaky za sebou a ty usady tam jsou. Jestli i tohle popiras, tak asi nebudes tak rozumny, jak se zdalo. Ps. Je lepsi chytrym byti, nezli se snazit jen chytre vypadat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslavkol Vloženo 30. Září 2018 Sdílet Vloženo 30. Září 2018 Ahoj, mám Octavii 1.6 74kw 1997. Zlobí mi tam alternátor. Mám nový, ale ten má 2 svorky( starý jen jednu) , ta druhá je údajně buzení alternátoru. Dá se tento dvou svorkový (novější) alternátor nějakým způsobem použít v mém autě? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 26. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2018 Horní vypadá na Valeo a spodní na Bosch, ten má výhodu, že se dá s trochou štěstí sundat kryt a vyjmout regulátor s uhlíky bez demontáže alternátoru. Že tam má vidět dvě matice, z toho si nic nedělej, silový výstup na kabel je ten vpravo, ta levá přidržuje kryt. Buzení je samozřejmě u obou stejné přes konektor. Myslím, že alternátory jsou záměnné, já měnil O1 Bosch/14,3V, co mu odešel regulátor za O2 Bosch/14,5V a bezproblémů běhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAN3RKO Vloženo 22. Září 2019 Sdílet Vloženo 22. Září 2019 Nazdar. Pri demontáži alternátora je potrebné demontovať aj škrtiacu klapku? lebo zhora je málo miesta aby som dostal von alternátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.