Publikováno Květen 11, 200817 r koupili jsme si novou baterii do fildy varta a po 6 měsících bylo po ni.ale ve favoritu nám vydržela 3 roky uplne ta samá cim je to mozny?? taky ji kazdej treti den nabyjim abych nastartoval Upraveno Květen 11, 200817 r od Ondra Louvar
Květen 11, 200817 r Tak Ti asi belbne dobíjení....nech to proměřit. nebo taky může být baterka vadná z výroby, ale já tipuji to dobíjení.
Květen 11, 200817 r Autor Tak Ti asi belbne dobíjení....nech to proměřit. nebo taky může být baterka vadná z výroby, ale já tipuji to dobíjení. tak jo a to delaj normálne v normálnim servisu??
Květen 11, 200817 r Samo, v jakémkoliv, ale tohle Ti zjistí i průměrnej elektrikář, jestli to dobíjí nebo ne....
Květen 11, 200817 r Autor Samo, v jakémkoliv, ale tohle Ti zjistí i průměrnej elektrikář, jestli to dobíjí nebo ne.... tak jo dík
Květen 11, 200817 r Ni zač, radši zkus napřed nějakýho kámoše elektrikáře ať necpeš servisu zbytečně prašulky. Upraveno Květen 11, 200817 r od Marek
Květen 11, 200817 r koupili jsme si novou baterii do fildy varta a po 6 měsících bylo po ni.ale ve favoritu nám vydržela 3 roky uplne ta samá cim je to mozny?? taky ji kazdej treti den nabyjim abych nastartoval Může být v háji i alternátor. Mě to dělalo něco podobného a bylo po altíku. Tak dej vědět čím to bylo.
Květen 11, 200817 r Jednak kolik to dobiji na volnobeh a druhak jaky je klidovy odber z baterky kdyz auto stoji, takovy blby radio dokaze baterku skoro vybit za noc ... a kdyz ji to udela kazdy den tak baterka odejde
Květen 13, 200817 r Autor Jednak kolik to dobiji na volnobeh a druhak jaky je klidovy odber z baterky kdyz auto stoji, takovy blby radio dokaze baterku skoro vybit za noc ... a kdyz ji to udela kazdy den tak baterka odejde vse je v poradku tak skusime vymenit baterku tak dík kluci
Květen 17, 200817 r Asi som sa zle vyjadril, pytal som sa, jestli v aute nepouzivas autoradio zn. SENCOR. Ide o autoradio, ktore ma aj vo vypnutom stave dost velky prudovy odber a aj to by mohlo byt pricinou, ze ti vybija akumulator zn. VARTA
Květen 17, 200817 r Autor Asi som sa zle vyjadril, pytal som sa, jestli v aute nepouzivas autoradio zn. SENCOR. Ide o autoradio, ktore ma aj vo vypnutom stave dost velky prudovy odber a aj to by mohlo byt pricinou, ze ti vybija akumulator zn. VARTA ne to fakt nemám my máme jeste stary radio na kazety znacka skoda
Květen 17, 200817 r Tovarni skodovacky radia baterku nevybijou, jsou qalitni, proto sem si do skodovky dal symphony z fobie ... Sencor je vskutku low end, ale neni to uplne nejhorsi
Červenec 15, 200817 r zdravím všechny , mám takovej drobnej problém po 3 dnech někdy po týdnu se sama vybije baterie ve felicii 1,3 Mpi, baterie je nová ( stará to dělala taky) , při měření svodovýho proudu naměřím 0,01A což je ta záhada, patrně začne oběr někdy pozděj , zatím jsem zkoušel měřit celý den a sem tam jsem nahlížel co to ukazuje - pořád ale 0,01A setkal se stím někdo?? v servisu samozřejmě nepřišli na nic
Červenec 15, 200817 r Jaky mas radio? Mozna je blbje zapojeny. Kazdopadne to meris spatne. Nemuzes merit miliampery na rozsahu 10A ... Tezko to meris spravne kdyz to dela i novy i stara baterka. Proste ten proud musi odchazet.
Červenec 17, 200817 r zkus popsat jak to auto provozujes a jestli je baterka na zacatku dobita na 100%. muze taky byt ze ti to nedobiji a pak jses na minimu proudu uz na zacatku tech 3 dni... taky zmer baterce vnitrni odpor.
Červenec 17, 200817 r taky zmer baterce vnitrni odpor. To nesmis takhle psat, nekdo by byl schopny vzit multimetr, prepnout na Ohmy a vrazit to na baterku
Červenec 17, 200817 r To nesmis takhle psat, nekdo by byl schopny vzit multimetr, prepnout na Ohmy a vrazit to na baterku jasne, napsal jsem to autorovi vlakna,ten snad tim ze zvladnul merit proud tak asi neco malo vi... pro ostatni : vnitrni odpor baterie se NEMERI Ohmetrem :-)Jsou na to specialni meraky,nebo lze zjistit vypoctem po zmereni napeti a nejakeho znameho proudu PS. nekdy zapomenu ze nekdo je na holky jiny na vdolky
Červenec 18, 200817 r Jaky mas radio? Mozna je blbje zapojeny. Kazdopadne to meris spatne. Nemuzes merit miliampery na rozsahu 10A ... Tezko to meris spravne kdyz to dela i novy i stara baterka. Proste ten proud musi odchazet.
Červenec 19, 200817 r no jako trošku o tom něco vím , živím se autoelektrikou cca 20 let, nenapasal jsem ani slovem jaký rozsah měřím ten svodový proud , ale to je jedno prostě proto to píšu sem protože je to pro mě záhada , je mi jasný že někudy to odcházet musí , aůle nepodařilo se mi to zachytit proto se ptám jestli už to někdo zažil, pokud bych naměřil čtvrt ampéry skoro bych se vsadil že bych to někde našel tohle jsem řešil milionkrát ale nenaměřím nic a to je záhada!!!! opomíjím teda možnost že jsem debil a meřím špatně, vnitřní odpor baterie je ok i tohle mě napadlo , taky proto jsem ji nechal vyměnit za novou , auto není moje je to zákazníka, provozujr ho tak že jede jednou za týden cca 50 km , a zpět , dobíjení je ok, rádio philips zapojeno zcela korektně
Červenec 19, 200817 r No pokud rikas zes nameril 0,01A tak to je pro me proste ne zrovna moudry rozsah pro mereni. Samozrejme pokud si nameril 10mA ale pak napsal 0,01A tak OK At se nekdy zakaznik podiva ... no spis at posloucha jesi stojicimu (vypnuty motor, dele stojici po jizde - studeny) autu nebezi vetrak chladice, nekdy blbne spinac vetraku ...
Červenec 29, 200817 r zdravím všechny , mám takovej drobnej problém po 3 dnech někdy po týdnu se sama vybije baterie ve felicii 1,3 Mpi, baterie je nová ( stará to dělala taky) , při měření svodovýho proudu naměřím 0,01A což je ta záhada, patrně začne oběr někdy pozděj , zatím jsem zkoušel měřit celý den a sem tam jsem nahlížel co to ukazuje - pořád ale 0,01A setkal se stím někdo?? v servisu samozřejmě nepřišli na nic Asi ti poradím, protže jsem měl úplně ten samý problém. Když auto stálo, tak se baterie vybila, když jsem jezdil denně vydržela déle, ale taky se vybila i když po delší době. Naměřili mi úplně ten samý proud co tobě a lámali si nad tím hlavu. Spravovalo mi to asi 5 lidí a každý tvrdil že je to tamto nebo ono a stejně se baterie vybila. Vozil jsem tedy 2 baterie a dělalo mi to tak asi 5 let, než se mi posral alternátor a já jej vyměnil a ouha už mi to jen a jen dobíjí. Takže to dělá alternátor. Problém může být v tom, že i když auto stojí, tak ten alternátor potřebovává nějakým záhadným způsobem proud (asi zkrat, bludné proudy nebo co já vím). Nejlepší by jsi měl si od někoho půjčit altík a vyzkoušet to, ale myslím že je to tím, protože mi to přestalo dělat po výměně alternátoru a nic jiného jsem s tím nedělal. Upraveno Červenec 29, 200817 r od Boyler
Prosinec 10, 201014 r zdravím,mám problém s elektrikou.Baterka vydrží asi tak 4 dny a to každý den jezdím.Vyměnil jsem altík ale pořád stejné.Když přidám plyn a pustím ho tak to skoro chcípne(někdy to i chcípne)ale většinou se otáčky ustálí na cca 800 ot.Nebaví mě pořád měnit baterku a dobíjet.Čím by to mohlo být?Prosím o radu nebo tip co to proboha způsobuje.Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.