Přejít na obsah

Hlucny motor - vymena vyfuku?


UnSeal

Doporučené příspěvky

Zdravim.

Pri vyssich rychlostech je slyset dost velky hluk. Jel jsem do servisu. Pri pridrzeni ruky na vyfuku slo slyset, jak unika vzduch z vlnovce. Nechal jsem ho vymenit, ale hluk je porad stejny. Celkove ten vyfuk vypadal dost jete. takovy popraskany. Auto je stare 10 let a nejspis se ten vyfuk jeste nemenil. Najeto ma kolem 140 000. Takze otazka - mam nechat vymenit cely vyfuk? A kdyz ano, tak i s katalyzatorem? Pripadne muze byt ten hluk necim jinym?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám to samé u 1.4 16V 74 kW, takže by mě to celkem zajímalo. SPíš je ten zvuk nad určité otáčky takovej ostřejší než normálně. Já vlnovec měnit nenechal, prootže nevěřím, že to bude jen tím :-). Vcelku bych to ale rád vyřešil, protože mě to štve, ale na závadu to snad není. Jinak já to samé. Zacpu výfuk a motor drží normálně volnoběžné otáčky (najeto 132 tis km)

Editováno: , autor: Ondraasek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jsem na tom stejně. Mám 150000 a přijde mi jako když mám děravej vejfuk. Ale jen trošku, protože to duní, ale ne tolik..jen když mám plyn až dole. Když na neutrál otevřu kapotu, na místě, prošlapuju plyn, cítím benzín, jako prostě to co auto vyfukuje..momentálně mi vypadlo jak se to nazývá :D tak je možný, že mi to utíká někde v motoru? Nebo popřípadě i vám?

Editováno: , autor: Jehla23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja vymenil rozvody kvuli hluku az vychrastenemu motoru .. pomohlo to ted slysim vice dunivy a prdivy vyfuk ale nemam na nem zadny problem vypada nove .. Ja bych u toho smradu zkusil vycistit skrtici klapku ja si myslel taky ze mam diravy vyfuk protoze to smrdelo na volnobeh samym benzinem pod dvermi ridice a pak cosby vycistil klapku a zmizlo mnoho problemu s motorem i spotreba klesla .. ale taky jsem tu cetl ze nejaka hadicka v motoru muze byt vadna zkusil bych je prohlednout zda nejsou sterele :)

Mam najeto skoro 146 000

A Unseal podle me nemuze vyfuk delat takovy hluk pokud neni diravy az prorezly .. na HTP to prdelo silene a vyfuk byl diravy skrz po 6ti letech a 65 000 .. a rozhodne ho nemen z katem by ses nedoplatil a podle me by ti to nepomohlo :palec2:

Moje nazory,nekamenovat za ne dekuju lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam 16V, takze na rozvodech retez nemam. kazdopadne jsem dneska natankoval na Benzine natural 95 a je to o trosku lepsi. Liju tam uz 3/4 roku jen Vervu 100.. kazdopadne mam popraskanej ten zadni dil vejfuku, tak kdovi. dokud to nebude uplne vylagrovany, tka to tak asi necham. ono se to casem projevi treba vic :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja myslim ze zadni dil vyfuku nedela nic se zvukem motoru to ti jen prdi vyfuk ale ty pises ze to je zvuk motoru .. nemas to uz prepalene tou vervou 100?Neukamenuj me za ten nazor prece jen jestli to je 98 oktanovy benzin tak ten motor je na 95 ne?Aha pardon ty mas 74kw ..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uplně přesně :D. Mezi 2-3 tis otáček mega dunění. nejhorší, že se mi to zdá čimdál horší :D.. až něco kolem 4 tis otáček už to neduní tolik. Tak že bych zajel do servisu optat se na nový vlnovec a případnou kontrolu celého výfuku? :-) Jetsli to stoji kolem 1000 kč, jak se piše po forech, tak neni co resit. za tu cenu to stoji, i kdyby to tim nemelo byt (i kdyz asi bude)

Editováno: , autor: Ondraasek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ten vyfuk preci 10 let nevydrzi ne? Na druhe fabce ktera ma 7 let skoro ta zadni cast uz ma 2 vrstvy pryc a na te me 10ti lete je jako nova ..akorad si myslim ze tam ten tlumic je predelany z jineho auta a pridelana ta posledni cast ta koncovka ohnuta k zemi protoze je privarena :) ale delal to odbornik nejsou tam diry ve svaru nic.. je to ale stejny vyfuk jako u druhe fabky .. ta ohnuta koncovka k zemi je trochu cerna .. cim to muze byt? Na uplnem konci je takova zacernena..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ten vyfuk preci 10 let nevydrzi ne? Na druhe fabce ktera ma 7 let skoro ta zadni cast uz ma 2 vrstvy pryc a na te me 10ti lete je jako nova ..akorad si myslim ze tam ten tlumic je predelany z jineho auta a pridelana ta posledni cast ta koncovka ohnuta k zemi protoze je privarena :) ale delal to odbornik nejsou tam diry ve svaru nic.. je to ale stejny vyfuk jako u druhe fabky .. ta ohnuta koncovka k zemi je trochu cerna .. cim to muze byt? Na uplnem konci je takova zacernena..

na autě mám výfuk bez pár měsíců deset let a stále OK. Jen poslední hrnec má prasklý vrchní plášť, ale to je spíše kosmetická vada. Před rokem jsem ho vyndaval, kvůli opravě nápravy a když jsem ho opřel o zeď, tak z něj vypadla celkem slušná hromádka zbytků vnitřních příček (mimo jiné chrastil, jak rumbakoule). Jinak také mám koncovku ohnutou k zemi (1,4 16V) a také je černá - to je přeci normální i u benzinu, navíc, jak čudí pod sebe, tak se to na ni víc chytá. Myslím, že svůj výfuk příliš pozoruješ :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...