Přejít na obsah

Hlucny motor - vymena vyfuku?


UnSeal

Doporučené příspěvky

Pridám svojou troškou do mlyna. :) Mne v zime stúpla spotreba na nejakých 8 litrov, tak som dal vymeniť vlnovec. Spotreba klesla naspäť,ale auto malo stále celkovo ostrejší zvuk. Hlavne keď som s otvorenými oknami prešiel popri nejakej stene. Vtedy to bolo poriadne počuť. Tak pred mesiacom prišiel na rad celý výfuk od katalizátora. Zvládol som to sám, stálo ma to niečo cez 50€ vlnovec v servise 35€. Auto ide podstatne tichšie. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Měl bych dotaz ohledně toho mýho prdění :D . Když stojím tak mi to prdí jakoby pod řidičem, takže co bych měl nechat vyměnit? Střední díl nebo přední, nebo ten vlnovec? Auto má okolo 3000ot. dunivej zvuk. Jako mě se to líbí, ale je to kolikrát rachot. D9ky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to budu muset do servisu, rampu nemám a nevím jak jinak se pod auto dostat :(

Kup si rolu balicího papíru bez potisku, rozbal ji na cestu nebo na parkovišti, po okrajích zatěžkej třeba dlažebkama nebo cihlama. Najeď nad ten pruh autem tak, abys měl pokud možno celý vejfukový potrubí nad papírem. Na papír si označ, kde máš jednotlivá kola. Nech blafat motor na volnoběh cca 5 - 10 minut a občas mu protáhni faldy do 3-4 tisíc prudším přidáním plynu. Pak opatrně poodjeď abys papír neshrnul ani neroztrhal a podívej se, kde všude jsou stopy od sazí. V zimě se to dá krásně udělat na sněhu, v létě je na to holt potřeba navštívit papírnictví... :p:p:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není dobrej nápad, to je jen uplatnění jedné náhody, kdy jsem podobnou diagnózu udělal kámošovi na jeho felině - pořád bádal, proč mu žere snad i trávu u cesty a přitom mizerně jede a blbě startuje. Bylo to začátkem zimy, právě napadl čerstvý sníh. Vycouval jsem s autem na cestu před barák a nechal blafat motor - a šel jsem měřit hustotu elektrolytu a napětí na baterce, protože jsem si myslel, že mu blbne dobíjení. Samozřejmě jsem motoru několikrát "prohrábnul rošty" zatažením za plynový táhlo, abych zjistil, jak reaguje dobíjení. Všecko bylo OK, ale když jsem zajel zpátky, našel jsem na místě kde jsem testoval na sněhu flekanec od sazí - a nebylo to na konci auta u ústí vejfuku, ale v místě pod předními sedadly...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...