Červenec 27, 201114 r díky za vyřešení, ale pro mě už to není aktuální. Příští týden jde autí protiúčtem a přijede mi nový Seat Ibiza
Červenec 29, 201114 r Aspon uvidi ze seat se nevyrovna skode ani v nejmensim a hned se vrati ke skode
Červenec 29, 201114 r se uvidí :-). Měl jsem před rokem a půl seata ibizu 1.2 12V 2004 rok a spokojenost, jen jsem pak přešel na fabku, protože jsem si myslel, že 74 kW bude mazec (výkon atp) . a je to mazec - z hlediska oprav Upraveno Červenec 29, 201114 r od Ondraasek
Červenec 29, 201114 r No ja mam 44kw 1.4 a jsem spokojenej do motoru nerypu ale pro zmenu rypu do karoserie Uvidis ja jsem na seata dobre zpravy neslysel same negativni ..
Srpen 4, 201114 r Pridám svojou troškou do mlyna. Mne v zime stúpla spotreba na nejakých 8 litrov, tak som dal vymeniť vlnovec. Spotreba klesla naspäť,ale auto malo stále celkovo ostrejší zvuk. Hlavne keď som s otvorenými oknami prešiel popri nejakej stene. Vtedy to bolo poriadne počuť. Tak pred mesiacom prišiel na rad celý výfuk od katalizátora. Zvládol som to sám, stálo ma to niečo cez 50€ vlnovec v servise 35€. Auto ide podstatne tichšie.
Srpen 4, 201114 r Autor Super. Ten vlnovec mi mozna taky trochu spravil spotrebu. Ten vyfuk taky casem zkusim.
Září 1, 201114 r Měl bych dotaz ohledně toho mýho prdění . Když stojím tak mi to prdí jakoby pod řidičem, takže co bych měl nechat vyměnit? Střední díl nebo přední, nebo ten vlnovec? Auto má okolo 3000ot. dunivej zvuk. Jako mě se to líbí, ale je to kolikrát rachot. D9ky
Září 1, 201114 r tak to nejlépe poznáš, když najedeš na rampu, nebo alespoň nájezdy a očíhneš to při nastartovaném autě zespodu, odkud to fouká
Září 1, 201114 r dva špalky, dvě silnější půlmetrové fošny také ne? Nebo někdo s garáží s jámou ... svazarmovci mívali také rampy
Září 1, 201114 r Tak to budu muset do servisu, rampu nemám a nevím jak jinak se pod auto dostat Kup si rolu balicího papíru bez potisku, rozbal ji na cestu nebo na parkovišti, po okrajích zatěžkej třeba dlažebkama nebo cihlama. Najeď nad ten pruh autem tak, abys měl pokud možno celý vejfukový potrubí nad papírem. Na papír si označ, kde máš jednotlivá kola. Nech blafat motor na volnoběh cca 5 - 10 minut a občas mu protáhni faldy do 3-4 tisíc prudším přidáním plynu. Pak opatrně poodjeď abys papír neshrnul ani neroztrhal a podívej se, kde všude jsou stopy od sazí. V zimě se to dá krásně udělat na sněhu, v létě je na to holt potřeba navštívit papírnictví...
Září 1, 201114 r To je hodně dobrej nápad pamatuju, že mi ty saze u kámoše zasrali kalhoty a to taky bylo vidět
Září 1, 201114 r To není dobrej nápad, to je jen uplatnění jedné náhody, kdy jsem podobnou diagnózu udělal kámošovi na jeho felině - pořád bádal, proč mu žere snad i trávu u cesty a přitom mizerně jede a blbě startuje. Bylo to začátkem zimy, právě napadl čerstvý sníh. Vycouval jsem s autem na cestu před barák a nechal blafat motor - a šel jsem měřit hustotu elektrolytu a napětí na baterce, protože jsem si myslel, že mu blbne dobíjení. Samozřejmě jsem motoru několikrát "prohrábnul rošty" zatažením za plynový táhlo, abych zjistil, jak reaguje dobíjení. Všecko bylo OK, ale když jsem zajel zpátky, našel jsem na místě kde jsem testoval na sněhu flekanec od sazí - a nebylo to na konci auta u ústí vejfuku, ale v místě pod předními sedadly...
Září 1, 201114 r a nebo zainvestuj do tohoto http://www.landsmann.cz/unicraft-kr-2000-montazni-rampy-najezdy-nosnot-2-t-sada-2-kusu-_d77324.html ... bude se ti hodit pak třeba i pro výměnu a další opravy
Září 9, 201114 r Autor Tak mam konecne problem vyreseny. Ten hluk nesel od motoru ani od vyfuku, ale od kola. Mel jsem vyjebane loziska na jednom kole. Vymenil jsem loziska a predtim teda i ten vyfuk a ted je auto krasne tiche.
Září 10, 201113 r No já to slyším pod řidičem jak to ,,prdí,, takže kolo to nebude. Ložiska mám nedávno měněné tak snad to nejsou oni. Když jedu tak 70 a na pětku tak je to auto taky celkem tichý i když to má prdlej výfuk a chrastí...takže na ten vejfuk se vrhnu spíš já
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.