Kaprik1 SK Vloženo 29. Březen 2009 Vloženo 29. Březen 2009 Mam v zasobe filter Champion, tak som sa pozrel blizsie na gumicku. Ziadna slava. Nekvalitny vylisok. Kupil som origo filter a ma neporovnatelne kvalitnejsie tesnenie. Spoj lisu skoro nevidno. Uz to len trochu slzi a aj ked nie som nadseny ako je to silno dotiahnute, necham to do dalsej vymeny oleja. Interval skracujem na 10t, to je za kratko. Potom napisem, ci je to v tom tesneni. Citovat
Woody Vloženo 29. Březen 2009 Vloženo 29. Březen 2009 Tak jsem objevil takový problém, někde mi prsakuje olej, nevíte náhodou co to může být najeto 23 000 km Citovat
cartmanko Vloženo 30. Březen 2009 Vloženo 30. Březen 2009 (editace) napíšem to sem keď sú tu také pekné foto. začal mi divne piskať motor. je to buď vodná pumpa alebo alternátor alebo kladka. Neviete mi poradiť číslo tej kladky aby som ju objednal novu? Vodnu pumpu mam a kupil som dva alternátory a zistil som, že každý ma iné uchytenie. Jeden je valeo 90A 03D 903 025 J a druhy bosh 70A 047 903 015 Q. Ktory je pre nase AZQ? Tipol by som Bosh. Ten nalavo. Editováno: 30. Březen 2009, autor: cartmanko Citovat
mode Vloženo 30. Březen 2009 Vloženo 30. Březen 2009 70A verzie sú pre Classic, 90A verzie pre vyššie výbavy napr. s klímou Citovat
cartmanko Vloženo 30. Březen 2009 Vloženo 30. Březen 2009 (editace) mam este toto ale je tam ine uchytenie, takze tym padom mam zly alternator, nemoye to niekto pozriet v prislusnom programe prosim? Editováno: 30. Březen 2009, autor: cartmanko Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.