bobocop Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 (editace) buď to bude chyba v otváraní klapky alebo chybný radiátor, mal som podobný problém na golfe... vymenili termostat a zbytočne, bol to radiátor. Predpokladám že bol zaoxidovaný vodným kameňom a voda nemohla pretekať cez neho, nakoľko je tvorený z množstva malých tzv. trubiek, môže sa rýchlo upchať ak sa používa nekvalitná chladiaca kvapalina popr. len voda. Editováno: 27. leden 2009, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 hmm divné.. ale když auto normálně topí tak to radiator asi nebude.. mnělo by to topit všude stejně.. jediné co by mohlo být špatné ,tak nějaká klapka a nebo tam něco drhne .. a když se otočí knoflíkem na nohy zároven se i otočí klapka na studeno.. jinak si to nedokážu vysvětlit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Tak co to robi ked ovladac prepnes do medzipolohy? Skus ci do interieru pojde teply a na nohy studeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onegirls Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Tak co to robi ked ovladac prepnes do medzipolohy? Skus ci do interieru pojde teply a na nohy studeny Omlouvám se,trochu mi to trvalo,nejsem žádný mechanik-bohužel . Tak jsem prošla co se dalo,všechno funguje a já jsem zase na začátku . Poloha 1. na okna-teplo,2. na nohy-strašná zima,3. do interiéru a na nohy-teplo a na nohy zima,4. do interiéru-teplo. Jsem z toho úplně vedle .Jestli máte ještě radu tak prosím pomozte ,díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Neviem ci si to kontrolovala ,ale jedina vec co ma fakt napada je vzajomne ovplyvnovanie klapiek na teplotu vzduchu a smerovania rozvodu. Packa oznacena pismenom C je na ovladanie smeru rozvodu(hybe sa , ked prepinas na okno, nohy, nohy-interier, interier.) Packa oznacena pismenom B je na zmenu teploty. Inak ti uz nepomozem, takze zelam vela uspechu. Urcite napis, ked sa to podari vyriesit-som fakt zvedavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onegirls Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Neviem ci si to kontrolovala ,ale jedina vec co ma fakt napada je vzajomne ovplyvnovanie klapiek na teplotu vzduchu a smerovania rozvodu. Packa oznacena pismenom C je na ovladanie smeru rozvodu(hybe sa , ked prepinas na okno, nohy, nohy-interier, interier.)Packa oznacena pismenom B je na zmenu teploty. Inak ti uz nepomozem, takze zelam vela uspechu. Urcite napis, ked sa to podari vyriesit-som fakt zvedavy. Tak jdu na to .To víš,že dám vědět jak jsem dopadla.Škoda,že nemám tu knížku co ty . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Nazdárek.Mám podobný problém až na to že můžu přepínat směr proudění vzduchu kamkoliv a teplota vzduchu je stále stejná (studený).Ale pokud dám teplotu vzdychu do modrého pole tak je to o něco studenější.Teplota motoru se drží stále na 90 stupních i při ujetí 50km (nedochází k přehřívání). Poradí mi někdo něco co mám zkusit??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Tak mám nové poznatky.Dnes se mi auto začlo přehřívat.Jezdil jsem po městě a pak cestu dom cca.18km tak mi teplota lítala jak na houpačce.Chvílema to vylítlo i na 130 stupňů a po chvilce to pomalu padalo když to běželo na volnoběh na 90 stupňů.Podle mě to vypadá na termostat.Nebo myslíte že je to něco jiného?Chladící kapalina se mi neztrácí.Nebo je to vodní pumpa?Mám najeto 227 tis km a nevim jestli byla měněna.Poradí někdo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ersa Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Tak mám nové poznatky.Dnes se mi auto začlo přehřívat.Jezdil jsem po městě a pak cestu dom cca.18km tak mi teplota lítala jak na houpačce.Chvílema to vylítlo i na 130 stupňů a po chvilce to pomalu padalo když to běželo na volnoběh na 90 stupňů.Podle mě to vypadá na termostat.Nebo myslíte že je to něco jiného?Chladící kapalina se mi neztrácí.Nebo je to vodní pumpa?Mám najeto 227 tis km a nevim jestli byla měněna.Poradí někdo??? Může to být propálené těsnění pod hlavou, popř. prasklina - tlak z válce prochází do chladící soustavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Může to být propálené těsnění pod hlavou, popř. prasklina - tlak z válce prochází do chladící soustavy. Jak to můžu zjistit přesně?Zaráží mě ale že mi nejde to topení!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ersa Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Jak to můžu zjistit přesně?Zaráží mě ale že mi nejde to topení!!! Zažil jsem to sice na jiném motoru, ale chovalo se to stejně. Kolísala teplota, topení topilo, netopilo. Měnil jsem termostat, nepomohlo. Potom jsem zjistil, že se mi dost natlakovávala expanzka, vyměnil jsem víčko a opět nepomohlo. Nakonec šla dolů hlava a těsnění bylo v jednom místě profouklé. Tlakovalo to do vody, někdy víc někdy méně, tím pádem díky tlaku a bublinám nefungoval dobře oběh vody. Najezdil jsem s tím několik stovek km - někdy dobré, jindy to vařilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Zažil jsem to sice na jiném motoru, ale chovalo se to stejně. Kolísala teplota, topení topilo, netopilo. Měnil jsem termostat, nepomohlo. Potom jsem zjistil, že se mi dost natlakovávala expanzka, vyměnil jsem víčko a opět nepomohlo. Nakonec šla dolů hlava a těsnění bylo v jednom místě profouklé. Tlakovalo to do vody, někdy víc někdy méně, tím pádem díky tlaku a bublinám nefungoval dobře oběh vody. Najezdil jsem s tím několik stovek km - někdy dobré, jindy to vařilo. Ale mě to netopí vubec.Dnes jsem jel 20km voda se držela na 90 pak to stouplo trošku víc ale jako kdyby otevřel termostat tak to rychle kleslo na 90 a to se opakovalo vícekrát.Ale pak už šla teplota až do červaného pole a klesalo to pomaleji.Chladící kapalina se mi neztrácí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Myslim,ze keby si mal problem len s termostatom, tak by kurenie slapalo bez problemov(okruh kurenia je mimo okruh chladenia). Logicky to bude vod.pumpa(nechladi-nekuri t.j pomali tok kvapaliny), alebo sa sustava zavzdusnuje. Tiez mozes mat problem s tes. pod hlavou, alebo len vadne vicko na nadrzke s vodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Pokud by nefungovala vodní pumpa tak si myslím že bych motor hned uvařil a vubec by se to nechladilo.Zaráží mě že se nazapíná ventilátor na chladiči takže přes chladič to asi nekoluje takže to asi drží termostat.tak proč mi nejede topení když je to jiný okruh?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Podle schématu chlazení ale vypadá že topení je spojeno s termostatem chlazen__1.6_75kW.doc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Pokial si tu schemu pozeral v Diel. prirucke, tak o par stran dalej zistis,ze skrina termostatu odvadza vodu do kurenia mimo samotny termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Tak poradíš mi co mám tedy zkusit ať např. zbytečně neměním termostat a závada nepřetrvávala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Bolo by dobre porovnat hodnotu teploty na pristrojovke sucasne s realnou hodnotou meranou cez VAG. Mas diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 diagnostiku bohužel nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 A tu Diel.prirucku mas? Ak nie mozem ti ju skusit poslat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Jo jo tu mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Jak poznám to těsnění pod hlavou nebo to víčko??Chladící kapalina se mi neztrácí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Ciste teoreticky -ked je zle tesnenie a motor tlaci do vody tlak, tak citis v nadobke spaliny. Ked je spatne vicko a neudrzi tlak, tak su hadice meke a nestvrdnu. Skus podla Diel. prirucky kontrolu el.riadeneho termostatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Nazdar pánové.Tak termostat jsem vyměnil ale závada stále přetrváná.Stále se to žačne po chvíli jízdy přehřívat a nefunguje topení.Trubky k topení jsou studené.Nedokáže se to uchladit ani na ventilátor na chladiči.Je to stále na 130stupních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Ja si myslim,ze ti necirkuluje chladiaca kvapalina. Mas istotu,ze vod.pumpa bola menena spolu s rozvodmi? Ako som uz pisal ,bez cirkulacie voda neprechadza cez chladic-AUTO SA PREHRIEVA. Zaroven necirkuluje cez radiator-AUTO NEKURI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.