Vencasan Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Zdravim všechny… Po přečteni par temat jsem pochopil, ze tu jsou opravdu odbornici, kteří dokazi poradit. Proto se na vas obracim i ja, a doufam, ze mi taky poradite.. Jezdim jednickovou octavkou, 1,9 TDi, 81 kW, r. v. 1999, ma na hrbu uz téměř 300 000 km. Nikdy s ni nebyl zadny problem, vsude jsem ji chvalil, az jsem to asi zakrikl…. Nedavno mi při rychlejším vyjezdu z křižovatky zaclo rvat a blikat mazani…Tak mne to docela vydesilo…(Musim napsat zkracenou verzi, ptz popisovat vsechno, co uz jsem zkusil, by bylo opravdu na dlouho….) Jelikoz mi auticko ještě hure za tepla startovalo a trochu hulilo, a hlavne stále blikalo to mazani, vzal jsem to od podlahy…Vymenilo se tlakove cidlo oleje, ctyrpinovy teplotni cidlo (nebo něco tomu podobného, co by pry mohlo s tim olejem souviset), olejove čerpadlo + nový sací koš (profoukli jsme mazací okruh 8 atmosférama), vstrikovaci čerpadlo, samozrejme olej a filtr… Po všech těchto vymenach mi mazani stále blikalo. A startovani se také nezlepsilo….Napadlo nas vymenit olej za hustsi a dali jsme originál cidlo tlaku oleje….Nyni tam mam 10W40, plnou syntetiku, tlak čerpadlo na 2000 ot./min. je 4 atmosfery a mazani mi stále obcas zablika… Navíc jsem ted zjistil, ze se mi zacal dosti ztracet olej. Na 1200 km asi litr!!! Pred tim nebrala ani kapku. A navíc to zacalo brutálně kourit. Zatím jsem si toho vsimnul pouze se studenym motorem, ale asi to bude delat i za tepla. Všichni rikaji, ze primarni problem bude urcite v turbu, ale nikdo to nedokaze rict na 100 %, takze se chytam vyndat (ještě originál) turbo, zkontrolovat vuli a potom se uvidi… Nesetkal se někdo s podobnym problemem? Nebo to budou pripecene stiraci krouzky?? Da se to nejak zjistit? Není tu nejaky specialista z okoli Turnova, Liberce, Boleslavi, ke kterému bych mohl zajet a poradit se s nim? Diky moc každému, který něco prihodi…. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Vypadá to na turbo, ale takhle těžko soudit. Zkus rozdělat vzduchový vedení od turba do sání, vč. IC. Uvidíš kolik tam bude oleje. Olej ve vodě není? To startování je na 300tkm "normální". To už se tady řešilo 1000x takže pohledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vencasan Vloženo 10. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 (editace) Dnes jsem odpojil hadici od intercooleru do sani a tam je naprosto sucho :-(. A s tim startovanim jsem se docetl, ze staci novy, nebo repas starter a bude to good.... Ale to mazani, to coudeni, a ten ubyvajici olej...to me budi ze spani :-(..... Dostal jsem tip, at rozdelam druhou stranu turba, na vyfuku...a at se podivam, jestli ten olej neproteka do vyfuku...nevim jestli to neni blbost, ale za pokus to stoji. A zrovna se kouknu na vuli na hridelce.... Editováno: 11. Srpen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 Zkusil jsi změřit tlaky válců? Jestli je mazání o turbo OK tak bych to viděl na pístní kroužky. Na startování buď upravit startovací dávku nebo startér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vencasan Vloženo 12. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2011 (editace) Startovaci davka uz je upravena a i tak to stale za tepla spatne chyta...Ale uz mam nastudovano a v nejblizsi dobe se dam do repase starteru.... Ale to mazaani.....Bohuzel mi tady neni nikdo schopny ty tlaky zmerit...A hlavne vsichni rikaji, ze pry to podle tlaku nepoznaji, jestli jsou ty stiraci krouzky v riti...Pry to jedine cely rozdelat...Octavka zatim stale jezdi jako drak, akorat to dost cmoudi...(vubec za studena) a jednou,dvakrat za delsi jizdu, kdyz se motor poradne ohreje, na me zarve trojity pipnuti mazani.... Uz jsem premyslel i o vymene motoru....Po tom vsem, co uz jsem vsechny vymenil by to snad bylo i levnejsi a jistejsi... Editováno: 12. Srpen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hutas Vloženo 1. Září 2011 Sdílet Vloženo 1. Září 2011 Mam podobny problem z nevim z jakeho duvodu se mi zacal pipat a blikat olej kontrolka mam vymeneny olej najeto asi 2500km merku mam az po rysku zatim se mi to stalo 2 za studeneho motoru po ujeti asi 1 km mi zacal blikat olej tak me to vylekalo vypl jsem motor a sel se podivat na olej ale vse v poradku po nastartovani sem nemel zadny problem ujel jsem asi 100km a stalo se to znovu zase u studeneho motoru. Muzete me nekdo poradit co by stim mohlo byt popripade co jak to resit dal. Dik za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Září 2011 Sdílet Vloženo 1. Září 2011 TO Hutas: vitaj na fóre http://forum.skodahome.cz/topic/103603-cidlo-oleje/page__p__1484830__hl__%2Bblik%C3%A1+%2Bkontrolka+%2Boleja__fromsearch__1#entry1484830 http://forum.skodahome.cz/topic/29720-kontrolka-oleje/ je tu toho dosť,ale ako nováčik si neporušil pravidlo a založil si tému,ktorá tu je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.