Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám dotázek. Mám škodu felici 1.3 MPI 50 kW LPG. tekla mi voda do motoru, vyřešeno nové těsnění a měnil jsem i hlavu, byla vyžraná. A problém nastartuju normálně, rozjedu se a chvíly se dusí(dělá to nepravidelně) a stává se to jak u benzínu tak i u LPG. Házelo mi tam chybu na Lambdě - vyměněna, chviličku dobrý,ale už se to vrátilo. Ještě mi to jednou ukázalo chybu na 1 a 2 vstřiku. Myslíte , že to může být těma vstřikama, nebo zas jen vyhodím peníze a bude to dělat dál. Nemáte s tím někdo zkušenosti co by to mohlo blbnout? Jinak jak se auto zahřeje tak už jede normálně.

možná bych se zkusil zaměřit spíše na teplotní čidlo, pokud to dělá jen za studena ... projít kabeláž popř. vyměnit čidlo

  • Autor

tak to vypadá, že blbne zapalovací lišta, ale ještě to není potvrzený, musím to vyzkoušet...

  • Autor

Tak to ta lišta nebyla, vyměnil jsem teplotní čidlo. Máte ještě nějakej nápad co by to mohlo bejt, ať jsem připravenej na všechno. Myslím si že to musí bejt nějaká blbost, ale jaká? :-( Už jsem z toho auta na prášky... jen do toho vrážim prachy

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak už jsem myslel , že jsem na to přišel a po tejdnu se to zas objevilo. Prostříkal jsem všechny kontakty, co jsem našel, ale je to zpět. Nějaká rada prosím... Co jsem tak vysledoval, tak to dělá hlavně ráno, když to stojí přes noc. Start a rozjezd v pohodě a když pak přeřadím a jde to víc do tahu, tak se dusí. po chvilce jetí se chytne a pak občas škubne, nebo se hůř zbírá než se ohřeje, pak už je to dobrý.

  • 2 týdny později...

Mam stejný problém. Mam 1.3MPI, r.v.99. A také když se rozjíždím za studenýho motoru, tak to děsně cuká. Nevim, jestli to nemá spojitost s tím, že za studena mi nepadají otáčky (cca 1500 ot/min), až když auto pořádně protáhnu, tak na volnoběh klesnou

Za studena se spousti automaticky sitic,tak tam bych hledal chybu.Me to dela ze za studena zase nedrzi ty vysoky otacky a hapruje.Nevim jak se nastavuje,ale jednou mi nefungoval vubec, v zime je to naprd a menil jsem tzv.vahu vzduchu je to takova krabicka na sani za 2 tisice.

Jste oba vedle jak ta jedle - motory MPI dosti dobře NEMŮŽOU MÍT SYTIČ - protože mají osazené vícebodové vstřikování paliva. U nich je množství paliva na jeden pracovní cyklus každého válce odměřováno dobou, po kterou je pod napětím elektromagnetická cívka vstřikovacího ventilu (VSTŘIKOVAČE). Tuto dobu určuje řídicí elektronika, která informace pro řízení množství vstřiku získává z několika čidel, kterými měří teplotu vstupního vzduchu, jeho nasáté množství ("váha vzduchu"), otáčky motoru, polohu škrticí klapky a také teplotu chladicí kapaliny motoru - pokud řídicí jednotka dostává z čidel informaci, že teplota vzduchu i motoru je nízká, zvětší množství vstříknutého paliva, aby chod motoru byl stabilnější = tím je nahrazována funkce sytiče. Doporučuju nechat zkontrolovat nebo případně vyměnit nejen čidlo teploty (a množství) nasávaného vzduchu ("váha"), ale také čidlo teploty motoru - je namontované spolu s čidlem pro ukazatel teploty na palubní desce v jednom tělese těsně u termostatu chlazení. Po výměně za funkční čidlo se většina těchto závad už neobjevuje.

  • Autor

teplotní čidlo jsem měníl, ale žádná změna k lepšímu.Pořád na to nemůžu přijít... . Jaký jsi myslel ještě čidlo?

Upraveno od dadus

  • 2 měsíce později...

Zkusil bych se kouknout na těsnění pod škrtící klapkou aby si nenasával falešný vzduch a tim pádem by šlo do motorů víc vzduchu než by mělo.popř se kouknout na vyfukovou soustavu.

Upraveno od peterka95

  • 13 let později...

Škoda Felicia 1.3mpi se po nastartování dusí po dvou minutách už de jde rozjet

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.