Přejít na obsah

po startu se dusí


dadus

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám dotázek. Mám škodu felici 1.3 MPI 50 kW LPG. tekla mi voda do motoru, vyřešeno nové těsnění a měnil jsem i hlavu, byla vyžraná. A problém nastartuju normálně, rozjedu se a chvíly se dusí(dělá to nepravidelně) a stává se to jak u benzínu tak i u LPG. Házelo mi tam chybu na Lambdě - vyměněna, chviličku dobrý,ale už se to vrátilo. Ještě mi to jednou ukázalo chybu na 1 a 2 vstřiku. Myslíte , že to může být těma vstřikama, nebo zas jen vyhodím peníze a bude to dělat dál. Nemáte s tím někdo zkušenosti co by to mohlo blbnout? Jinak jak se auto zahřeje tak už jede normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ta lišta nebyla, vyměnil jsem teplotní čidlo. Máte ještě nějakej nápad co by to mohlo bejt, ať jsem připravenej na všechno. Myslím si že to musí bejt nějaká blbost, ale jaká? :-( Už jsem z toho auta na prášky... jen do toho vrážim prachy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak už jsem myslel , že jsem na to přišel a po tejdnu se to zas objevilo. Prostříkal jsem všechny kontakty, co jsem našel, ale je to zpět. Nějaká rada prosím... Co jsem tak vysledoval, tak to dělá hlavně ráno, když to stojí přes noc. Start a rozjezd v pohodě a když pak přeřadím a jde to víc do tahu, tak se dusí. po chvilce jetí se chytne a pak občas škubne, nebo se hůř zbírá než se ohřeje, pak už je to dobrý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jste oba vedle jak ta jedle - motory MPI dosti dobře NEMŮŽOU MÍT SYTIČ - protože mají osazené vícebodové vstřikování paliva. U nich je množství paliva na jeden pracovní cyklus každého válce odměřováno dobou, po kterou je pod napětím elektromagnetická cívka vstřikovacího ventilu (VSTŘIKOVAČE). Tuto dobu určuje řídicí elektronika, která informace pro řízení množství vstřiku získává z několika čidel, kterými měří teplotu vstupního vzduchu, jeho nasáté množství ("váha vzduchu"), otáčky motoru, polohu škrticí klapky a také teplotu chladicí kapaliny motoru - pokud řídicí jednotka dostává z čidel informaci, že teplota vzduchu i motoru je nízká, zvětší množství vstříknutého paliva, aby chod motoru byl stabilnější = tím je nahrazována funkce sytiče. Doporučuju nechat zkontrolovat nebo případně vyměnit nejen čidlo teploty (a množství) nasávaného vzduchu ("váha"), ale také čidlo teploty motoru - je namontované spolu s čidlem pro ukazatel teploty na palubní desce v jednom tělese těsně u termostatu chlazení. Po výměně za funkční čidlo se většina těchto závad už neobjevuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...