Přejít na obsah

Servisní akce - výměna rozvodů 1.2 TSI


hopa26

Doporučené příspěvky

Včera mi přišel mail ze SA, kde jsem se dotazoval na dílenskou opravu rozvodů na 1.2TSI. Odepsali mi, že se to mého vozu netýká, 32KT 2010. Musím zaklepat po 18tis km nemám s autem (motorem) jediný problém, pár problémků nastalo v interiéru (ventilátor, stěrače drnčení dveří), ovšem s reklamacemi nebyl nikdy žádný problém a velice přívětivé jednání servisu (Autopodbabská Praha). Auto používám pouze soukromě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Copak olej, ten problém lehce vyřešíš,pomůžeš si sám. Já jsem si hluboce oddychl,že ten motor nemám.To,co se kolem něj děje, v pořádku určitě není a kdo neměl peníze na lepší,tak klidné spaní taky nemá.......... To se Škodovce moc nepovedlo.

Editováno: , autor: Sranki
prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám po úspěšné výměně rozvodů, starty jsou teď v pořádku. Pouze mě překvapili, že mi nevyměnili olej a filtr - prý to Škoda nemá jako uznatelný náklad... Trochu nepochopitelné, co myslíte?

No to teda hledím ! Mám též po výměně , olej servis bez problému vyměnil.!!!!!! Je to uvedené v servisním postupu této dílenské akce. To slovo "dílenská "mě servisní technik několikrát zdůraznil, o žádnou svolávací akci se prý nejedná......Důležité pro mě bylo že vše proběhlo snad o.k. a servis uvidím až na roční prohlídku. Už to klepu na dřevo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Chrudimák. Co to tu povídáš o lepších motorech??? Co je na něm pane konstruktér tak špatného? Já mám také 1.2 a jsem spokojen. Větší kubatura by mi byla na nic. Kvalita rozv. řetězu je záležitost dodavatele, i když je fakt, že si to měla ŠA ohlídat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mě mrzí, docela jsem té výpovědi servisu věřil, že olej Škoda neproplatí. Inu, asi jsem naivní blbec... Nemůžete někdo zjistit, jestli do této dílenské akce výměna oleje patří? Bylo by zajímavé zjistit, že si servis např. zaúčtoval náklady na výměnu oleje u Škody a mě to nevyměnil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to chrudimak: Sorry pokud nechceš diesel tak můžeš platit jak mourovatej a v R si nepomůžeš?

mě soft přehráli a mám taky pocit, že to auto trochu zlenivělo. Jinak jak jsem již psal já jsem spokojený. Motor splňuje mé požadavky jak na výkon tak spotřebu. Asi bych si ho koupil znovu... Rozvody se mě netýkají a když přeskočí, tak mám záruku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tento motor mám teď v Seatu altea XL rv 10/2010, od začátku zlobilo turbo,už je vymněněno a ted se začínáme bavit na téma rozvody, Seat je ale ztoho nějakej hotovej, vše se řeší přes importéra a je to na delší dobu... čekám na Yetiho maj mi ho vyrábět tento měsíc, tak snad už bude s lepšíma rozvodama a turbem, nerad bych zase obíhal servisy i když je to v záruce....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Chudimák: Koupě mého Yetiho byl fofr a nečekaná akce. Chtěl jsem jiný motor i jinou výbavu. Ale nakonec jsem rád, že mám Yetiho!!!!:) Problémy má na počátku každý motor, když je nový, psal jsem o tom na jiném vlákně. Ano, 1,2TSI není na sportování a má své limity, ale je lepší než HTP, 1,4, 1,6... Ano, nejsem trhač levého pruhu, ale mohu jet důstojně svým tempem a plout jako plachetnice po moři a vzbuzovat pozornost. A hlavně! CÍTÍM SE V YETIM JAKO DOMA. :)

Editováno: , autor: Tygrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Chrudimák. Co to tu povídáš o lepších motorech??? Co je na něm pane konstruktér tak špatného? Já mám také 1.2 a jsem spokojen. Větší kubatura by mi byla na nic. Kvalita rozv. řetězu je záležitost dodavatele, i když je fakt, že si to měla ŠA ohlídat.

No a o co ti jde ? Jsi nervozní ? Ty jsi spokojen s motorem 1,2 TSI....To mě těší..... Že je větší kubatura na nic,to je snad vtip ne? Koupil by jsi si 3 válec HTP? Máš pravdu, je to v podstatě stejný,do cíle dojedou oba dva..... Spoustě lidí tady mění rozvody a ty děláš,že se nic neděje...,no tak se nic neděje. U mě se opravdu nic neděje, můj Yeti s motorem 103 kw jezdí bezvadně, už mám 15 tisíc km bez problémů a podle zkušeností s předchozími diesely 103 kw, bude bez problémů i následujících 475 tisíc km, bohužel všechny motory se VW rozhodně stejně nepovedly.Já jsem s motory VW spokojen - mám Yetiho a předtím 3 Octavie a žádnou vadu motoru jsem nikdy neměl-to najedu ročně 30-40 tisíc km a auto držím 10 let (5let ve firmě a 5 let ho mají kluci). Respektive-až na výměnu váhy vzduchu u 66kw za 3,5 tisíce,což jsem přežil v klidu. Tak jsme na tom oba stejně,oba spokojení zákazníci Škody auto ! Mimochodem, konstruktér nejsem, jsem jen člověk,co vnímá situaci kolem a nestrká hlavu do písku. Naprosto chápu nasranost lidí, co šetří 20 let 360 tisíc na auto a pak se klepou strachy,aby jim vydrželo. Tak to se na foru právě řeší. Můžu tě ubezpečit, že to nikomu nepřeji, to bych asi na tyto stránky nelez.

  • Pozitivní 3
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v návodu se píše:

"Upozornění!

Po déletrvajícím vyšším zatížení motoru jej nevypínejte ihned po ukončení jízdy, ale ponechte motor v chodu při volnoběžných otáčkách po dobu asi 2 minut. Zabráníte tak přehřátí odstaveného motoru."

fajn ked sa nad tym zamyslim tak ja urobim priemerne 5 startov za den. ak mam dochladzovat turbo 2 min tak za rok to bude

5x2=10x365=3650min co je 3650/60=60,8hodin a to je 2,5dni v roku pojde auto na volnobeh aby sa chladilo. kolko je to spaleneho benzinu uz nepocitam ani straceneho casu. Skutocne motor pre ludi s pevnymi nervami a dostatkom volneho casu co ja buhuzial nemam

Editováno: , autor: dm29
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dochlazovat turbo musíš u všech turbomotorů, ať je to Škodovka, Audi nebo BMW. Dělám to i u Supa II 1,8 TSI a známý to dělá i u dieselového BMW X1. A tento "ženiální" výpočet je taky dost zavádějící. Jestli nemáš nervy a čas, doporučuji DELI SUPER pro den, který má 25 hodin. Já to tak praktikuji již několik let, takže mám 1h denně navíc, což činí 7h týdně. A víš, kolik je to za měsíc nebo rok! Navíc čokoládka je na nervičky. Takže pokud nevynechám svoji dávku, jsem v poho.;)

MÁM POCIT, ŽE SE TO TADY TROCHU ZVRHÁVÁ, PROTO PROSÍM ZPĚT K TÉMATU A NE K OSOBNÍMU NAPADÁNÍ.

Už jsem psal, že jsem s motorem spokojen, i když někdy bych trošku víc koníků pod kapotou potřeboval. Neměl jsem s ním poblémy a to, že mi vyměnili rozvody, mě učinilo klidnějším. Kupoval jsem předváděčku, jezdil s ní většinou sám ředitel. Než jsem Yetíka koupil, několikrát jsme spolu o voze mluvili. Nelituji, že Yetíka s touto motorizací mám. Co bude příště nevím, možná další Yetík (pro změnu s jinou motorizací).

Editováno: , autor: Tygrik
  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak ma niekto pocit ze svojim prispevkom niekoho napadam tak sa ospravedlnujem pretoze som to tak vobec nemal v umysle

Pisem tu svoj nazor na tento motor tak ako kazdy a kvoli tomu existuju fora ako je toto. Vela ludi tu hladaja informacie

aby sa rozhodli co kupit.

Sam som sa bol s tymto motorom 1.2tsi 77 previest a bol som velmi priemne prekvapeny ako kulturou chodu tak aj krutakom a nizkou spotrebou.

Motor sa vyraba takmer2 roky a SA az teraz vypise "utajenu zvolavacku"...

A neverim tomu ze take problemy ktore sa prejavia po 15tkm sa nedali odhalit uz pri testovani jak konstrukne chyby , tak nekvalitni dodavatelia.

Jedine vysvetleni je ze to ma na svedomi parta konstrukteru HTP ;)

Co sa tyka dochladzovania mame vo firme niekolko 1.9TDI motorov niktore maju cez 260tkm snad nemusim vysvetlovat ze v sluzobakoch sa nikto o dochladzovanie motora nestara. a v tych 11 autach nebolo menene ani jedno turbo.

Spat k mojmu vypoctu . Keby som mal vo firme v autach namiesto 1.9TDI 1.2TSI a vsetci vodici by museli dodrziavat 2min dochladzovanie tak tie cisla by boli este o nieco "zauimavejsie"

Editováno: , autor: dm29
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O dochlazování turba se tu už také psalo... Vzal jsem to s nadsázkou, 2 minuty to opravdu nemusí být.... Ale je to opakování toho, o čem se tu psalo. Dochlazoval jsem i Octu combi 1,9TDI. ;) Svoji 1,2TSI dochlazuji hlavně po honění po dálnici cca 30 vteřin až 1 min. Musel bych vyhledat odkaz, který tu někde na foru taky byl. A to se mi teď nechce. To napadání se týká posledních příspěvků. Fakt zbytečná hysterie a nervozita. HTPčko jsem měl taky, asi jsem měl štěstí, ale byl jsem spokojen. Kultivovaný chod, nízká spotřeba po okreskách a ve městě. Horší dálnice. Ano, setkal jsem se i s HTP, které rachtalo...

Nic, jdu si dát DELI SUPER.:kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...