Přejít na obsah

právě mi klekl Yeti 1.2 - nouzový režim + kontrolka EPC


jirka222

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Sice v jiném autě (Fabia), ale se stejným motorem zkušenosti mám - stalo se mi to jednou, vypnul jsem motor a pak se to za pár dní stalo zas a pak už téměř stále - verdikt servisu byl narušený kabel od plynového pedálu (je na to servisní akce o které se moc nemluví). Po nějaké době to začalo zase (stejně se to projevovalo - EPC, Porucha motoru - Do servisu a nouzový režim) a tentokrát to byl nějaký kroužek v turbu, každopádně vše opraveno v rámci záruky. Jen člověk nemá nárok na náhradní auto zdarma, protože pokud jeho současné auto jezdí, i třeba na nouzový režim, tak Škoda nárok neuznává. Jsou to dobráci. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Dobrý den,můžu vědět,jak jste dopadl?Mě se ted stalo,že se my rozsvítilo EPC a auto nešlo do otáček.Při dalším nastartování to zmizelo.Nebo jestli má někdo jiný zkušenost?

Zajeď do servisu, tady to stejně nevyřešíš. Je potřeba to načíst diagnostikou. Mně se u Fabie 1.2 TSI takto projevovalo vadné turbo. Viz http://forum.skodaho...pic/103165-epc/
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Tak v sobotu mi hopsnul Yeti (1.2 TSI) do nouzáku, EPC + "do servisu".

Po dvou restartech motoru EPC zhaslo a zase to jelo. Měl jsem asi 20 km

do Prostějova, tak jsem v tamní škodovce zajel do boxů na diagnostiku.

Resume byla mechanická závada regulace plnícího tlaku turba. No dle servisu

se samostatně nedodává (zatím), tak řešení je výměna celého turba (cca 25 tisíc).

Než jsem dojel do cíle, tak mi to padlo ještě jednou.

Můj Yeťák se narodil v roce 2010 a má naběháno cca 53000 km. Tak tento týden

domlouvám v servisu opravu v rámci kulance. Dnes jsem tam byl na diagnostice a

doložení servisování. Zítra by mi měli dát vědět, jak se k tomu postaví Škoda.

No pokud by to nedopadlo, tak je možná ještě jedna možnost, vyměnit pouze

ten regulátor. Sice podle servisu se samostatně nedodává, ale našel jsem ho

za 4000 Kč na www.turbodmychadla.com

Píšou tam, že jsou nové. Na těch obrázcích jsou asi jeté kusy, tak jsem tam hodil

dotaz a odpověděli, že mají nové díly. Píšou, že jsou jediní dodavatelé a je fakt,

že nikde jinde to není. Třeba ta informace někomu pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak muj poznatek, mam sice octavii ale taky 1.2 TSI, stejna chyba co u Vas (EPC, palivove cerpadlo a rozsvitilo se mi ASR), okamzite nouzak, auto vyjelo kopce tak tak na 2 prevodovy stupen, nehorazne line, jiz nekde jsem tady (sekce fabia) cetl, ze mely problem s turbem a jelikoz muj motor mezi prvnima (brezen 2010), tak jsem i ja s timhle pocital, nakonec se ukazalo, ze mam spatny kabel zap. svicky do 3 valce, vymena kabelu, cena cca i s praci 1000 kc a zatim je vse OK ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...

Ahoj. Mě tohle potkalo tuto nedělu. Rozvítila se kontrolka oleje - tlak, pak všechno EPC + ASR. Z motoru když jsem jel bylo slyšet takový divný cvrlikání, ale když jsem vyřadil vše bylo OK. Jinak turbo mám měněný asi 6 měsíců - originál ŠKODA, tudíž toto jsem vyloučil. Jinak dneska to odpo dávám do servisu, jen nač se mám připravit? Auto je r.v. 2010 a najeto má cca 160 tisíc km.. Dík Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...