Charon21 Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 (editace) V pondělí se mi vysral motor v mým miláčkovi: OI - 1.9 TDI 81kW, '99 Přímo na Jižní Spojce v dešti.. Do toho mi klek mobil, pekelný chvilky, odtah domů do Příbrami... 330t najeto bez problémů.. A teď se utrh píst či co, prostě na jednom válci je vyraženej vstřik i svíčka nahoru, paseka, hnus. Tak teď kupuju motor na vrakáči ve Vršovicích. Prej pěknej.. Kód sice nesedí, ale prej je motor stejnej.. Doufám, že vše klapne. Všem škůdkářům držím palce, ať jim ta jejich nalítá aspoň těch mejch 330.000 km! Editováno: 29. Listopad 2011, autor: Charon21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Dej pak vědět jak jsi dopadl s výměnou... Jinak hodně štěstí ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 Nebylo to na 3. válci? Tam to je klasika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 Jak to? Nestraš! Rozepiš se víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sejkyy Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 No přesně tak, nějaký věty a rozvést to prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charon21 Vloženo 29. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 (editace) Nebylo to na 3. válci? Tam to je klasika. Ahoj, prosím tě, jak to - na třetím válci klasika?? Zjistím, kde to bylo, už nevim, páč tento přůšvih zastínily nové....: 1)Po výměně motoru auto jede slušně, ale ne líp (spíš hůř) než s původním motorem (servismani tvrdili, že zalepili intercooler a motor vypadá dobře (vrakoviště Vršovice), takže to poletí jak pendolino...) 2) spotřebu ukazuje vyšší o litr, ale ve skutečnosti zůstala stejná, korekce okamž. spotřeby na 000085 přesně dle návodů nepomáhá 3) po týdnu rupnul kloub na poloose na straně převodovky.. Podle všech indicií ten hňup, co měnil motor, špatně utáh nebo přetáh šrouby co drží tu přírubu poloosy na převodovce (opět Jižní Spojka - tentokrát sjezd Bráník, uprostřed křižovatky ve špičce......) 4) Auto začalo chcípat. Zničehonic prostě zdochne a a pak nesvítí kontrolka žhavení. (Pochopitelně vždy chcípne v plném provozu na Barranďáku atd..) Tímto moc děkuji všem za příspěvky k tomuto tématu, asi to bude relé 109... 5) klimakompresor kaput... 7 let jezdila bez závady jako dračice, dělal jsem jen váhu vzduchu.. Teď mi to holka naftová dává pěkně sežrat... Asi už ve 350 tkm je po zenitu :-) Editováno: 29. Listopad 2011, autor: Charon21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m78k Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 350 žádnej zenit, dobře zajetý ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.