kolinko0311 Vloženo 11. Září 2011 Vloženo 11. Září 2011 Ahoj, prosím o radu. Mám škodu Octaviu ´98 : 1.8, 20V. Mám s ňou problém pri rozbehu za studeného motoru. ( A to ešte ani nie je zima .) Nech prídám plynu koľko chcem, auto nejde, naopak , akoby chcelo zastaviť. Na palubnom počítači mi vtedy ukáže spotrebu aj 30 litrov. Skúšal som rozny benzín, natankoval som aj kvalitnejší a nepomohlo. Ďakujem za pomoc Citovat
Luke.Kraut Vloženo 13. Září 2011 Vloženo 13. Září 2011 Ahoj, věcí může být hodně. Nejlépe je nejdřív to hodit na VAG a potom až měnit součástky. Může to být palivovým čerpadlem nebo filtrem. Je toho fakt hodně boužel A dělá ti to jen za studena jo? Citovat
kolinko0311 Vloženo 13. Září 2011 Autor Vloženo 13. Září 2011 ahoj ano robi mi to iba za studeneho motora.ale ak ho neham zo 5min.nastartovane a potom sa rozbehnem tak uz to nerobi.ten VAG to je diagnostika???a robi mi to ked mam zaradenu 2-ku ak dam 3-ku tak je to v pohode uz mi hovorili kolegovia v praci ze to moze byt cerpadlo alebo aj sviecky Citovat
octabin Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 Ahoj, věcí může být hodně. Nejlépe je nejdřív to hodit na VAG a potom až měnit součástky. Může to být palivovým čerpadlem nebo filtrem. Je toho fakt hodně boužel A dělá ti to jen za studena jo? AHOJ DĚLÁ MI TO SAMÉ, NECHCE TO ZA STUDENA JET NA SITIČ, OTÁČKY VYLETÍ NA 1300 A SPADNOU A AUTO ZDECHNE, VAG NEPÍŠE NIC, MIMI MECHANICKÉ CHYBY N249. kDO PROSÍM PORAdí. díky V. Citovat
Neonek Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 Odpověď je jednoduchá, je to odvzdušňovacím ventilem, stojí cca 150kč, vyměnit a je po problému.. http://audiklub.cz/forum/prispevek/621883-nepravidelny-chod-pri-studenem-startu-1-8t Akorát bohužel u mě to zabralo jen cca na 3 týdny, pak to zase skákalo jak kobyla za studena. Ventil sem vydělal, vypláchl v tech. benzínu a zase pár týdnů v pohodě a pak přišlo jaro .. No a nyní pánové zase skáču než spadne sitič. Dělá to jen když je 5 stupňů a míň. Jaro léto to se to vůbec neprojevuje Nejradši bych ho vykuchal a udělal průchozí v obou směrech, ale nevím jestli by to pak nedělalo nějakou neplechu.. Citovat
octabin Vloženo 8. Listopad 2011 Vloženo 8. Listopad 2011 (editace) Zdravím, už někdu tuto závadu vyřešil? Editováno: 9. Listopad 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
xxx.79 Vloženo 12. Listopad 2011 Vloženo 12. Listopad 2011 Zdravicko, jsem cerstvy maj. 1.8T 20V rv 2002 a nyni kdyz padla tepl. pod 4°C mam stejny problem. Nastartuji, auti drzi otacky tak se rozjedu a sup vykon dolu, motor jako kdyz jede na 3 valce div nechcipne, po chvilkovem prohrati uz je OK. Takze to budu taky resit, dam vedet zda me pomohla ta vymena, projistotu zkouknem zda neni praskla i hadice :/ Citovat
Midar Amodus Vloženo 12. Listopad 2011 Vloženo 12. Listopad 2011 Ahoj,pred 3 tydny jsem koupil v bazaru octavii 1 1.8 20v,tenkrat bylo jeste teplo, hned 2 tydny po koupi jsem menil rozvody, filtry,olej,a,brzdy. v servisu auto projizdeli a nic spatneho nezjistily,bohuzel se tento tyden dost ochladilo a me nastal stejny problem jako vam- pri studenem rozjezdu ,rychlost 1 v pohode,preradim na 2 a auto jako by se zaclo dusit a s plynem na podlaze zacne skakat jako stara 120tka. tak jse na tom podobne a nevim si rady,a co vy jak jste zdolali vasi poruchu ?poradite? Citovat
Neonek Vloženo 13. Listopad 2011 Vloženo 13. Listopad 2011 (editace) Ahoj, na 90% máš někde kolem odvětrání klikovky prasklou hadici, já měl prdlý 3 hadice a rovnou sem vyměnil i ten odvzdušňovací ventil a od té doby mám klid.. I ve velkých mrazech nastartuju a hned můžu vyrazit bez kuckání začni touhle trubkou odvětrání http://www.skoda-dil...ni-octavia.html pak sem měnil i hadici která navazuje na tuhle trubku odvětrání a vede hlouběj do motoru k takovýmu T-kusu ve kterým je zasazenej odvzdušnovací ventil a dál sem měnil hadičku, která vede ze sání do odvzdušňovacího ventilu.. Editováno: 13. Listopad 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
Midar Amodus Vloženo 13. Listopad 2011 Vloženo 13. Listopad 2011 Odpověď je jednoduchá, je to odvzdušňovacím ventilem, stojí cca 150kč, vyměnit a je po problému.. http://audiklub.cz/f...nem-startu-1-8t Akorát bohužel u mě to zabralo jen cca na 3 týdny, pak to zase skákalo jak kobyla za studena. Ventil sem vydělal, vypláchl v tech. benzínu a zase pár týdnů v pohodě a pak přišlo jaro .. No a nyní pánové zase skáču než spadne sitič. Dělá to jen když je 5 stupňů a míň. Jaro léto to se to vůbec neprojevuje Nejradši bych ho vykuchal a udělal průchozí v obou směrech, ale nevím jestli by to pak nedělalo nějakou neplechu.. ahoj,a kde prosimte najdu ten ventil,podle toho obrazku nize ho nemuzu najit at se snazim jak se snazim.diky Citovat
Neonek Vloženo 13. Listopad 2011 Vloženo 13. Listopad 2011 Najdeš ho pod Sáním, podle tohodle návodu se tam dostaneš http://forum.skodahome.cz/topic/62275-pro-vsechny-18t-motor-problemy-chodu/ a jak budeš u 9. bodu, kde popisuje 5cm prořízlou díru v hadičce, tak přesně v té oné hadičce je i ten malej plastovej ventil.. mimo jiné já ji měl taky téměř po celé délce prořízlou, tak si to pořádně zkontroluj, bez rozebrání to nezjistíš... Citovat
Konny Vloženo 13. Listopad 2011 Vloženo 13. Listopad 2011 jak to tak čtu, tak teplotní čidlo chladící kapaliny nikoho nenapadlo (to odchází celkem často), takže i na to se zaměřte, protože když ukazuje špatný hodnoty, tak i podle toho ŘJ špatně nastaví směs a pak to dělá za studena psí kusy Citovat
Angel@Devil Vloženo 14. Listopad 2011 Vloženo 14. Listopad 2011 Mám otázku ... jen se jedná o TDi -čko - ASV (81kW) Auto mi teď v těch mrazech 3 dny stálo venku, dnes ráno jsem nastartoval (2x žhavil), chytlo celkem slušně, rozjel jsme se a hned po 2 metrech mi to chcíplo. Tak jsem nastartoval znovu a hned mi začalo strašně klepat něco v motoru..připodobnil bych to jako k prasklé klice (ta mi praskla na Astře a byl to stejný zvuk ) nebo něco takového, klepání, hlasité, silné...no každopádně ujel jsem cca 10m a naložil věci,koukl do motoru,ale nikde nic a ani klepání už jsem neslyšel..pak otevřel vrata a nasednu do auta že vyjedu a klepání nikde...a po celou cestu do práce nic (10km). Tak nevím co by to mohlo být,ale nepříjemný pocit mám i teď...uvidím co odpo..nevíte někdo co to mohlo být? Klepe tak moc studený motor? Neměl jsem auto nechat chvíli prohřát? Někde jsem ale četl, že pro ropáčky není dobré nastartovat a nechat běžet...jak to tedy je? Díky za rady. Citovat
octabin Vloženo 6. Prosinec 2011 Vloženo 6. Prosinec 2011 (editace) Aho chlapáci. TAk stále skáču a skáču. Potřebuju radu co mám dělat. Já jsem vyměnil hadice ,komplet odvětrání od spodu motoru až nahoru, fajku, téčko,ventilek, plastouvou hadici nahoru i to Y nahoře.A stále skáču jako kobyla. Je fakt že jsem asi 2dny jezdil v poho apak se tozase po...., tak jsem to rozebral , vyčistil a stále to není ono.Prosím o radu jestli nějakou máte.. Jinak váha origo nová, snímač chladící kapaliny nový origo. Jo a ještě se mi stává že to déle točí než to chytne, a je to jedno jestli ráno v garáži nebo venku. díky za každou radu. V. Editováno: 6. Prosinec 2011, autor: octabin Citovat
Midar Amodus Vloženo 6. Prosinec 2011 Vloženo 6. Prosinec 2011 Ahoj,a prosim te kolik jsi za tuto opravu zaplatil?si rikam ze zrovna levne to asi nebylo. ja jsem se na to vsechno vykaslal a zjistil jsem ,nebo vlastne se o tom uz tady psalo ze kdyz se necha studeny motor asi minutu protocit a pak se jen zlehka pridava plyn tak auto jede skoro plynule a po par minutach jizdy je to uplne v poradku.navic to dela jen asi pri teplotach +5 a min. zrovna vcera bylo plus 7 a nastartoval jsem a dupl na to protoze jsem spechal do prace a bez skubani.tak si rikam jestli se vubec vyplati zjistovat a investovat do dilu ktere treba ani nemaji vliv na to skakani a jen pres tu zimu jezdit pomaleji a s citem na plynu ,aspon na zacatku jizdy............... :kol-32: Citovat
octabin Vloženo 11. leden 2012 Vloženo 11. leden 2012 Tak se kolem toho pořád točím. Každopádně je to drahá záležitost. Doporučuji jako spousta lidí už píše v ostatních diskuzích vyměnit komplet odvzdušnění ,neboli odvětrání klikové skříně,včetně T co je v něm ventil.Tento ventil dokáže pěkně potrápit. U mě se navíc ještě projevil i ventil deceleračního odpojení.Prasklá menbrána. Dále přišel na řadu i regulátor tlaku odvětrání klikové skříně. Zasranej až to bolí, nefungoval.No a v poslední řadě snímač polohy vačkového hřídele.Vag hlásil chyby o špatném přiřazení signálu. Jinak proběhla kontrola všech potlaků atd. Výměna čidla teploty chladící kapaliny.Auto o 90%lepší. Někdy sice stále zazlobí,ale už to nejsou skoky. Takže budeme pátrat dále. Jinak se mi objevuje problém že auto točí točí a nechce chytnout. Chytně až po delší době točení.Z toho někdy chytne hned an drc. Měřil jsem odpor snímače otáček a je v normě.Ale asi půjde nový.Palivo tam jde.Zkoušel jsem jiskru a zdá se mi že to začne zapalovat později.Nemáte někdo typ co by to mohlo být. Citovat
petr2b Vloženo 29. leden 2012 Vloženo 29. leden 2012 AHOJ DĚLÁ MI TO SAMÉ, NECHCE TO ZA STUDENA JET NA SITIČ, OTÁČKY VYLETÍ NA 1300 A SPADNOU A AUTO ZDECHNE, VAG NEPÍŠE NIC, MIMI MECHANICKÉ CHYBY N249. kDO PROSÍM PORAdí. díky V. Ahjo ja mam 1.6 55kw mam ten samej problem jak to natocim a je to hodne studene ( treba kdyz to stoji celou noc a nebo jsem osum hod v praci) tak to jde na tri valce po dvou minutkach je vse vpohode, pocitac nic neukazuje a ani v servisu si nevedi rady, svicky a kabely jsou nove ten problem mam uz dva roky ale tet chci auto prodat a jak to potom budu nekomu vysvetlovat ... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.