Přejít na obsah

Při studeném startu nedává sytič 1.2, 12V


Kucza

Doporučené příspěvky

Dobrý den. Mám Fabia 1.2 HTP 12V, r.v.2005, naj. 71 tkm. Motor mi poslední dobou po ránu při studených startech startuje bez sytiče. Palivové čerpadlo vždy po otevření dveří zabzučí a po otočením klíčku v spínací skříňce zabzučí opět. Tozn. že se motor po vypnutí starteru pozvolna roztočí a otáčky odspodu dojedou na 800 ot/min, kde se zastaví. Pokud takto zastudena nastartuji bezprostředně několikrát za sebou, automatický sytič se postupně dostaví. Teplé starty vždy se sytičem mám OK. Motor- akcelerace, výkon a volnoběh je OK.

Teď ten problém ! Byl jsem s tímto již 2 krát v autorizovaném servisu Škoda auto. Poprvé, před několika dny mi vyměnili palivový filtr, dnes čidlo teploty chladící kapaliny. Efekt se opět nedostavil - studený start opět bez sytiče. Děkuji za rady. :help::kuk:

Editováno: , autor: Kucza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vysvětli mě prosím tě pojem "startuje bez sytiče" trošku to popiš. Tyhle auta žádnej sytič nemají, když to je studený, vstřikuje se akorát víc paliva. Jestli čidlo chl. kap je new tak ted mrkni na svíčky, nevím jestli byli měněný (tady na 60tis) a jako další bych se podíval na klapku případně vyčistit popř. základní nastavení. Nic velkýho bych v tom nehledal :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřesňuji dle tvého dotazu dále: Servisuji jen a pouze v autorizovaném servisu Škoda !!! Svíčky vyměněny po 60 tkm a mají najeto 10 tkm. Klapku jsem vyjmul a vyčistil, základní nastavení v ŘJ dnes opět provedl autorizovaný servis Škoda. Tankuji pouze Natural 95 Schell, V-Power. Aku jsem dnes dobil. Je mi samozřejmě jasné, že se jedná o automatický sytič, který při startu motoru zařazuje ŘJ bez mé vůle. Při prvním ranním studeném startu a otočení setrvačníku startérem motor okamžitě zareaguje a během asi během 3 vteřin se pomalu roztočí od 0 do 800 ot/min, kde se jeho otáčky ustálí. Potom motor akceleruje normálně. Pokud po tomto prvním startu motor vypnu a start několikrát po sobě opakuji, čerpadlo již po otočení klíčkem v zapalování nezabzučí. Takže je nejspíše palivová soustava po prvním startu natlakovaná dost. Po třech až čtyřech studených startech hned po sobě se sytič jakoby dostaví zpět a otáčky při startu z nuly vyskočí na asi 1100 ot/min. a během asi 2 vteřin klesnou na 800 ot/min, kde se ustálí. Je možné, že v palivové soustavě je při startu nízký tlak benzínu ??? Filtr benzínu je však nový, ale nemůže být na něm vadný regulátor tlaku paliva a nedává správný tlak? Jestli dělali diagnostiku to nevím, ale podle rádců by VAG nic stejně neukázal. S autorizovanými servisy Škoda je asi taky pěkná :prc:

Editováno: , autor: Malta
není důvod citovat svůj první příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Heuréka!!! Měl jsi pravdu bylo to skutečně jen čidlo chladící kapaliny motoru v termostatu. I přes tvrzení autorizovaného servisu Škoda, kteří tvrdili, že jejich nové čidlo není rozhodně závadné jsem získlal použité čidlo z bouračky, které jsem tam namontoval a už to 3 týdny startuje bez závad !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...