snura Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 Zdravím,posledních 14dní pociťuju zvýšenou spotřebu.Jsem momentálně 6,3-6,6L nějak to nemůžu dostat dolu,dřív 5-5l dálka.Prosím místní borce o kontrolu log udělal jsem 3,10,11.Jak jsem se zde dočetl. http://leteckaposta.cz/534317525 http://leteckaposta.cz/309961263 díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 5. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2011 log úplně na pi-u. skupiny 3,10,11, najdi kopec, rozjeď to na 4q při 1500ot., dej plnej plyn a drž co to půjde, max. stačí 3500-4000ot. žádne přeřazování, žádné ubírání plynu. jinak podle toho mála je vidět, že váha dává míň. pro potvrzení je lepší udělat nový log. před novým logem zkus vytáhnout samotnou váhu z tubusu na hadici od filtru a prostříkni ji čističem na brzdy. žádné mechanické čistění. po proschnutí udělej ten nový log. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snura Vloženo 5. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2011 ok díky zkusím,váhu jsem už jednou čistil,i z toho mála jak řikáš taky vidím dle grafu ,že dává max 850 a padá na 500mg a měla by držet okolo 1000mg že?teď mám oujčenou origo bosch,tak uvidím,3 dny vyzkouším,v pátek jedu 140km ,takže se pozná nejlíp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 požadavek je 850, skutečná hodnota klesá o dost pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snura Vloženo 6. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 takže myslíš že podle toho mýho logu je váha v pohodě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 (editace) podle toho mála co je k dispozici, není v poho. požadavek při plným plynu je 850 a skutečná hodnota je kolem 700. to je málo. chce to ale lepší log, aby tam bylo hlavně při plným plynu rozmezí otáček 1500-3000. čím vyšší kvalt, tím to bude přehlednější. pokud nechceš teď řešit nebo kupovat váhu a starou nebudeš dávat později jako vratný díl, můžeš do ní hodit díru vrtákem nebo si najdi na dieselpower.cz (najdeš tam i to vrtání) téma náhrady váhy pomocí diody. na zkoušku ok. snadno ti to půjde za předpokladu, že máš motor ATD a zaslepíš plechem egr ventil. mám to tahkle na passatu 2,5tdi a frčí to slušně. Editováno: 6. Říjen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snura Vloženo 9. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 díky za rady,váhu koupím novou.Otázka---- zní nebude lepší koupit váhu z 96kw? z fabie RS? mám motor ATD,r.v.2001 případně co byste mi doporučili,někdo říká že Bosch-origo 2500,- Pierburg je prej lepší ještě,fakt nevím,nebo teda něco ze silnější motorizaci RS-96kw??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 nejlepší by bylo udělat ještě dobrý log, než vyhodíš 2tyčky. jinak váhu kup pro svůj motor, nejlépe stejnou, jaká tam je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 nevymejšlej hovadiny a udělej pořádný logy, ať se zjistí přesná příčina....a když už by se váha měnila, dej origo co tam patří č. dílu 038906461C (stačí pořídit samotný snímač bez tubusu), na značce tolik nezáleží, hlavně nebrat Chinu (někdo říká že Pierburg dává víc, někdo zas že Bosch je trvanlivější)....váha z ASZ (Fabia rs) tam nemá co dělat navíc tubus má větší průměr cenově se Bosch dá kolem 1700,- SRN výrobce do 1500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Také prosím o kontrolu logu, zdá se mi, že ve vyšších otáčkách to netáhne jako dřív... Dá se z toho poznat jestli je v pořádku váha vzduchu? Díky moc... Log asi nebude nic moc, tak mě nekamenujte... :-) Tady je log... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanf Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 vaha dava malo. treba skusit druhu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 log je děs příště si vyber mírnej kopeček, nebo rovinu, dej tam 3, nebo 4q dle délky trasy a od 1500ot klidně až do 4000ot plnej plyn s logováním...pak upni ten .csv soubor z logu jinak je evidentní že váha je KO...dává mizérii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Kluci děkuju, myslel jsem si to, jdu obědnat novou. Musí se po výměně udělat reset řídící jednotky motoru, aby se naučila nové hodnoty? Případně jak? Nebo stačí jenom vyměnit? Ještě jednou díky všem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 vyměnit a jezdit...možná jí projet ve všech režimech (po ohřátí motoru to trošku protáhnout ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 (editace) buď a nebo v řj motoru - přizpůsobení-kanál 000 - zobrazí se 000 - uložit a nebo stačí odpojit baterku na delší chvilku. Editováno: 30. Říjen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Kluci ještě jednou díky, váha vyměněná, auto doslova ožilo, už je to zase ta stará dobrá potvora se 130 kobylama... Váha ač originál BOSCH je made in CHINA... Že už i BOSCH si nechává dělat věci v Číně... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 to máš čipnutý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 jasně - od www.autochip.eu - max spokojenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubyk Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 Trochu ozivim tohle tema - muze se mi prosim nekdo mrknout na log? Jednou za cas mi diagnostika vyhodi chybu: "16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal". Po nejake dobe chyba vzdy sama zmizela. Nez koupim novou vahu, chci se radsi ujistit, at zbytecne nevyhodim prachy. http://uloz.to/xqVjdNu/log-01-003-013-csv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 udělej pořádnej log = skupina 3,10,11 na 3 tí (optimálně 4tej) kvalt do mírného kopečka od 1500 ot plnej do alespoň 3600 ot...jinak tahle chyba = podtlakové vedení, váha vzduchu, chyba ve vedení k filtrboxu, nebo špatnej vzduchovej filtr....z toho logu co jsi dal vypadá váha dobře, ale dej pořádnej log Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubyk Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Pokus cislo 2 - doufam, ze to tentokrat bude lepsi. Co jsem z toho poznal, tak turbo tlaci idealne, ale vaha dava nejak vic... ale nejsem znalec, tak si radsi necham poradit. http://uloz.to/x5krLhK/log-01-003-010-011e-csv http://uloz.to/xSQfSrW/log-01-003-010-011f-csv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 log není moc dobře udělanej, na ten plyn musíš šlápnout od 1500ot a držet na podlaze vážně až do alespoň 3600ot...ale z toho co jsi sem dal je vidět, že váha je ok, dává dobře (hodnota akutální musí být nad hodnotou požadovanou = vyšší hodnota není na škodu, ba naopak ) .....má auto nějaké špatné jízdní projevy, blbne nějak, že to háže chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubyk Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Zadnych vyraznejsich projevu jsem si zatim nevsimnul - jen obcas se mi zda, ze pri rozjezdu na krizovatce se za autem trochu vic zakouri a se s tudenym motorem obcas trochu "zacuka" pri nizsich otackach, ale to je spis subjektivni. Co jsem si vsimnul, tak diagnostika uvedenou chybu vetsinou vyhodila pri odstaveni plynu - napriklad na sjezdu z dalnice. O vikendu zkusim zkontrolovat filtrbox a koupim novy vzduchovy filtr, snad to pomuze. Podtlakove vedeni staci zkontrolat vizualne, nebo je potreba nejaky odbornejsi zasah ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubyk Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Tak mensi update - dneska mi na dalnici RJ opet vyhodila chybu, opet pri odstaveni plynu. Na VAG jsem se jeste nedival, ale predpokladam, ze to bude opet stejna chyba. Navic pri jizde po meste se za mno pri kazdem rozjezdu cerne zakourilo. Pri rychlejsi jizde,nebo vyssich otackach kour zmizi. Vecer jsem alespon zbezne skontroloval privod vzduchu, filtrbox a vymenil vzduch. filtr. Nekdo jeste nejaky napad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Lubyk: mrkni na chybu co ti to vypsalo.....předtím jsem koukl jen na jeden tvůj log, myslel jsem že jsou oba stejný, ale teď jsem mrkll i na ten druhý a tem je špatnej údaj u poměru sepnutí MAP = mrkni na ventil N75 (-černej váleček s bílou čepičkou, lezou z něj hadičky a nachází se v levém horním rohu motorového prostoru, zda v něm něco nechrastí, nebo nejsou hadičky od něj spuchřelé - odpojené)..projdi komplet vedení podtlaku = hadičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.