profor Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 tomina, píšeš že si dorábal xena a neboli teda od výroby hej? Ako si riešil prepojenie páčky smeroviek a blinkru? Ty máš ten RV 2000 hej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 (editace) smerovek a blinkru ? ja si xena taky dodelaval a chvili mi blikal pravej , ale mel jsem spatne zasunutej konektor do balastu (( Zeme jsem zapojil podle schematu v DP. Packu jsem upravil podle http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...enony&st=25 , aby mi svitili xena a dalkovy zaroven Editováno: 3. Srpen 2008, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 (editace) dkyž jsem měl octu ntaky mi to dělalohodně se to zlepšilo (o cca 80%) když jsem natáhl ještě jednu kostru Myslis ze by to mohlo bejt tou kostrou jo? Proc se tedy rozsvitej spolehlive, pokud je sepne rele denniho sviceni? Kdyz sem koukal na zapojeni, zjistil sem, ze prerusuje vodic pojistky c.20 coz je pravy svetlo, nemohlo by to bejt tim? Ze by tam dochazelo k prechodovymu odporu a tudiz by se do pravyho svetla dostavalo o neco min stavy? Kdyz koukam na mereny hodnoty v pravym a levym svetle,tak je v tom pravym cca o pul voltu mene, prisuzoval sem to nepresnymu mereni ale toho samyho vysledku sem dosahnul i po vymene RJ svetel, vpravo bylo mensi napeti.. Taky si mel v octe rele denniho sviceni? Jinak co se tyka toho dotazu k pacce, moc dobre te nechapu.. jinak mam model.rok 2001. Docela by me zajimalo, jesi je to jenom problem lidi co maj rele denniho sviceni nebo jesi to blbne vsem... Nevi nekdo jakym vodicem privadi origo rele napeti k pravemu a levemu svetlu? Editováno: 3. Srpen 2008, autor: tomina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 to asi bude ono. Zalezi jak se to prerusi. Pajel si to nebo pouzivas rychlospojky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Ani jedno, piny sem vypichnul a dal je do prilozeny svorkovnice podle navodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 tak se divam to elsy a jsou tam dve rozdilny schemata. Svetla pro denni sviceni s Xenonama a svetla pro denni sviceni bez Xenonu .... zkusim to porovna, jestli je to teda to spravny schema. Ty mas to rozsvecovani svetel ordinal Skoda - Molpir ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 já měl svoje "relé denního svícení" s nastaveným zpožděním cca 8s po startu ale pokud jsem manuálně zapl světla hned po startu tak se jeden nerožl - to samý pokud jsem měl automatiku 3s po startu nějaký úbytky tam určitě budou, podle mě to dělá pravy světlo protože kostra je až u motorové jednotky zato na levy světlo má kostru pod baterií. další poznatek je ten že to není světlama - předělal jsem vše z prava do leva a žádná změna - furt byl problém napravo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Rele mam od molpiru, objednaval sem to mimo Skodovku ale myslim ze bude uplne stejny. Pokud existuje jiny schema pro xenony, tak by to mohlo mozna neco vyresit. Taky sem zkousel prehodit levy a pravy svetlo a porad blbla prava strana. Navic me porad zlobi to, ze pravy svetlo poblikava, kdyz projedu dirou. Kde presne sou pripojeny oba zemnici vodice co vedou ke svetlu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 kostry z pravé části vedou všechny do prostoru pod stěračema, kde jsou ve svazku spojený a ukostřují se u motorovky na mezistěně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Piste sem zkusenosti s xenonama a dennim svicenim. Zajimalo by me, jesi ten problem ma i nekdo, kdo zadny rele nema... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 8. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2008 takze pdle schematu je zasani rozdil v prurezu vodice ktery vede na prepinac svetel. U Xenonu je 1.5 mm a u normalinich je pouze 0.5mm !!!! je to na konektoru prepinace svetel T17/3. Pokud je namontovano denni sviceni, je pripojeno na pojistku S20 (prave svetlo), coz by zrejme vesvetlovalo ten problem. Doporucuji nasledujici: vytahnout pojistku SB17 ( ta co se montuje s dennim svicenim) a rozpojit konektor ktery je uvnitr a vede z pojistky S20 do rele na denni sviceni. Jestli se to zlepsi je to jasny ... problem s poddimenzovanym rele deniho sviceni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2008 Hej hej, všimol som si ten káblik na sade pre FI a hlavne tam dajú 30A poistku... buď je to globálna chyba alebo chyba určitej série.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 10. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2008 Nekdo tu psal ze se mozna lisi verze relatka pro xenon a obyc. Neprisel nekdo v cem vsem se to lisi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 10. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2008 uz jsem psal v Patek do Molpiru a zatim bez odpovedi. Pokud se neozvou, zavolam jim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 (editace) Rad bych ozivil tohle tema...Ma nekdo nejaky novy poznatky? Napadlo me vratit zapojeni tlumenych svetel do puvodniho stavu, tak aby nebylo preruseny vedeni praveho svetla (zpusobeny relem deniho sviceni) coz zrejme zpusobuje obcasny nerozsviceni pravyho svetla. Potom bych drat, kterej vede z rele na pojistku pravyho svetla zapojil primo ke spinaci svetel, nikde bych nic neprerusoval ale zapojil bych ho paralelne. Co vy na to? Porad budu v casti pred pojistkama, takze fci pojistek neovlivnim... Editováno: 14. Září 2008, autor: tomina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Tak sem prisel k jednomu rele od Molpiru a docela me prekvapilo jaky vodice sou pouzity pro napajeni hlavnich svetel. Prikladam fotky. Z rele vychazi hodne slabej vodic, kterej by se dal pouzit tak max. na parkovacky, ten je pak rozdvojenej na dva o dost silnejsi vodice. Muze mi nekdo vysvetlit proc to tak je? Premyslim, ze bych rovnou z patice natahnul silnejsi vodic rovnou k prepinaci svetel a pojistkovku nechal tak jak ma bejt. Nevite este odkud jsou svetla napajeny, pokud je rele sepnuty? Jesi ze svorky 30 nebo z prepinace svetel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 To ako je napájané ked je zopnuté relé vidíš na priloženom návode čo si dostal. Ten kábel je fakt tenký, na tvojom mieste by som ho ako píšeš nahradil až po tú rozdvojku na ňom a taktiež by som prehodil káble k tej poistke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 ja uvazuju, ze ty kable vymenim za 1.5 mm , jsou to jenom 0.5mm a to je pro xenony malo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 to je všeobecne málo, daj tam radšej tú 1,5 až 2,5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 Tak sem prisel k jednomu rele od Molpiru a docela me prekvapilo jaky vodice sou pouzity pro napajeni hlavnich svetel. Prikladam fotky. Z rele vychazi hodne slabej vodic, kterej by se dal pouzit tak max. na parkovacky, ten je pak rozdvojenej na dva o dost silnejsi vodice. Muze mi nekdo vysvetlit proc to tak je? Premyslim, ze bych rovnou z patice natahnul silnejsi vodic rovnou k prepinaci svetel a pojistkovku nechal tak jak ma bejt. Nevite este odkud jsou svetla napajeny, pokud je rele sepnuty? Jesi ze svorky 30 nebo z prepinace svetel? Tomáš nějakou divnou kabeláž, já co mám tuto doma, tak je krásně silná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wog Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 Denní svícení (BEA 309 001A), co jsem kupoval přímo ve Škodovce, má taky ten vstupní kabel tlustší než ty dva po rozdvojení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 No ja som montoval priamo v Molpire kúpenú a tá mala ten káblik tenký tak sa buď niekto sekol alebo neviem prečo je to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 ja ho mam taky z Molpiru a ten kablik je silene tenkej. 0.5mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 (editace) Tohle primo neni moje sada pro denni sviceni, ale ve stejnou dobu sem kupoval stejnej typ jako je ta na fotce, takze predpokladam, ze by mohla bejt stejna... Pri tom kablik ze svorky 30, kterej je pouzivanej pro napajeni svetel (zrejme) je silnej dost. Kdo muze vymyslet tuhle blbost fakt nechapu. Nejdriv zkusim vratit pojistkovku do puvodniho stavu a uvidim jesi mi budou startovat oba xenony tak jak maj. Pokud jo, zkusim nahradit cely to zelenozluty vedeni a pripojim ho rovnou na ovladac svetel tak, abych nemusel nikde nic prerusovat... Editováno: 17. Září 2008, autor: tomina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 Tak jsem konecne castecne vyresil svuj problem se spatnym zapinanim xenonu. Od praveho xenonu jsem natahl novej drat pod torpedo. Pod vzduchovym filtrem jsem objevil nevyuzity kostrici bod. Takze jsem kabel zakoncil ockem a prdnul ho tam. Xenony jsem zkousel uz cca 20x jak studeny tak teply rozsvitit vypinacem a vzdy okamzite oba naskocily. Musim to zaklepat Tuk Tuk ;-) Zaroven se vyresil i druhej problem a to, ze po nastartovani a rozsviceni pomoci rele se sice oba rozsvitily zaroven ale nejdriv nahoru vyjel levy a pak pravy xenon. Ted uz je i tohle v poradku. Porad ale pravej xenon trosku poblikne kdyz vjedu do diry, nejsem schopen poznat jesi je to tim, ze se klepe nebo tim ze opravdu poblikne. Jen se na chvili zmensi intenzita svetla. Zatim si toho nevsim nikdo ze spolujezdcu ale ja o tom vim a stve me to.. Nevite nekdo cim by to mohlo bejt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.