Přejít na obsah

bliká xenon


Machlak

Doporučené příspěvky

smerovek a blinkru ? ja si xena taky dodelaval a chvili mi blikal pravej , ale mel jsem spatne zasunutej konektor do balastu :(((

Zeme jsem zapojil podle schematu v DP. Packu jsem upravil podle http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...enony&st=25 , aby mi svitili xena a dalkovy zaroven

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dkyž jsem měl octu ntaky mi to dělalo

hodně se to zlepšilo (o cca 80%) když jsem natáhl ještě jednu kostru

Myslis ze by to mohlo bejt tou kostrou jo? Proc se tedy rozsvitej spolehlive, pokud je sepne rele denniho sviceni? Kdyz sem koukal na zapojeni, zjistil sem, ze prerusuje vodic pojistky c.20 coz je pravy svetlo, nemohlo by to bejt tim? Ze by tam dochazelo k prechodovymu odporu a tudiz by se do pravyho svetla dostavalo o neco min stavy? Kdyz koukam na mereny hodnoty v pravym a levym svetle,tak je v tom pravym cca o pul voltu mene, prisuzoval sem to nepresnymu mereni ale toho samyho vysledku sem dosahnul i po vymene RJ svetel, vpravo bylo mensi napeti.. Taky si mel v octe rele denniho sviceni?

Jinak co se tyka toho dotazu k pacce, moc dobre te nechapu.. jinak mam model.rok 2001.

Docela by me zajimalo, jesi je to jenom problem lidi co maj rele denniho sviceni nebo jesi to blbne vsem... Nevi nekdo jakym vodicem privadi origo rele napeti k pravemu a levemu svetlu?

Editováno: , autor: tomina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl svoje "relé denního svícení" s nastaveným zpožděním cca 8s po startu

ale pokud jsem manuálně zapl světla hned po startu tak se jeden nerožl - to samý pokud jsem měl automatiku 3s po startu

nějaký úbytky tam určitě budou, podle mě to dělá pravy světlo protože kostra je až u motorové jednotky zato na levy světlo má kostru pod baterií.

další poznatek je ten že to není světlama - předělal jsem vše z prava do leva a žádná změna - furt byl problém napravo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rele mam od molpiru, objednaval sem to mimo Skodovku ale myslim ze bude uplne stejny. Pokud existuje jiny schema pro xenony, tak by to mohlo mozna neco vyresit. Taky sem zkousel prehodit levy a pravy svetlo a porad blbla prava strana. Navic me porad zlobi to, ze pravy svetlo poblikava, kdyz projedu dirou. Kde presne sou pripojeny oba zemnici vodice co vedou ke svetlu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze pdle schematu je zasani rozdil v prurezu vodice ktery vede na prepinac svetel. U Xenonu je 1.5 mm a u normalinich je pouze 0.5mm !!!! je to na konektoru prepinace svetel T17/3.

Pokud je namontovano denni sviceni, je pripojeno na pojistku S20 (prave svetlo), coz by zrejme vesvetlovalo ten problem.

Doporucuji nasledujici: vytahnout pojistku SB17 ( ta co se montuje s dennim svicenim) a rozpojit konektor ktery je uvnitr a vede z pojistky S20 do rele na denni sviceni.

Jestli se to zlepsi je to jasny ... problem s poddimenzovanym rele deniho sviceni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Rad bych ozivil tohle tema...Ma nekdo nejaky novy poznatky? Napadlo me vratit zapojeni tlumenych svetel do puvodniho stavu, tak aby nebylo preruseny vedeni praveho svetla (zpusobeny relem deniho sviceni) coz zrejme zpusobuje obcasny nerozsviceni pravyho svetla. Potom bych drat, kterej vede z rele na pojistku pravyho svetla zapojil primo ke spinaci svetel, nikde bych nic neprerusoval ale zapojil bych ho paralelne. Co vy na to? Porad budu v casti pred pojistkama, takze fci pojistek neovlivnim...

Editováno: , autor: tomina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem prisel k jednomu rele od Molpiru a docela me prekvapilo jaky vodice sou pouzity pro napajeni hlavnich svetel. Prikladam fotky. Z rele vychazi hodne slabej vodic, kterej by se dal pouzit tak max. na parkovacky, ten je pak rozdvojenej na dva o dost silnejsi vodice. Muze mi nekdo vysvetlit proc to tak je? Premyslim, ze bych rovnou z patice natahnul silnejsi vodic rovnou k prepinaci svetel a pojistkovku nechal tak jak ma bejt. Nevite este odkud jsou svetla napajeny, pokud je rele sepnuty? Jesi ze svorky 30 nebo z prepinace svetel?

post-2805-1221514355_thumb.jpg

post-2805-1221514431_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem prisel k jednomu rele od Molpiru a docela me prekvapilo jaky vodice sou pouzity pro napajeni hlavnich svetel. Prikladam fotky. Z rele vychazi hodne slabej vodic, kterej by se dal pouzit tak max. na parkovacky, ten je pak rozdvojenej na dva o dost silnejsi vodice. Muze mi nekdo vysvetlit proc to tak je? Premyslim, ze bych rovnou z patice natahnul silnejsi vodic rovnou k prepinaci svetel a pojistkovku nechal tak jak ma bejt. Nevite este odkud jsou svetla napajeny, pokud je rele sepnuty? Jesi ze svorky 30 nebo z prepinace svetel?

Tomáš nějakou divnou kabeláž, já co mám tuto doma, tak je krásně silná :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle primo neni moje sada pro denni sviceni, ale ve stejnou dobu sem kupoval stejnej typ jako je ta na fotce, takze predpokladam, ze by mohla bejt stejna... Pri tom kablik ze svorky 30, kterej je pouzivanej pro napajeni svetel (zrejme) je silnej dost. Kdo muze vymyslet tuhle blbost fakt nechapu. Nejdriv zkusim vratit pojistkovku do puvodniho stavu a uvidim jesi mi budou startovat oba xenony tak jak maj. Pokud jo, zkusim nahradit cely to zelenozluty vedeni a pripojim ho rovnou na ovladac svetel tak, abych nemusel nikde nic prerusovat...

Editováno: , autor: tomina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak jsem konecne castecne vyresil svuj problem se spatnym zapinanim xenonu. Od praveho xenonu jsem natahl novej drat pod torpedo. Pod vzduchovym filtrem jsem objevil nevyuzity kostrici bod. Takze jsem kabel zakoncil ockem a prdnul ho tam. Xenony jsem zkousel uz cca 20x jak studeny tak teply rozsvitit vypinacem a vzdy okamzite oba naskocily. Musim to zaklepat Tuk Tuk ;-) Zaroven se vyresil i druhej problem a to, ze po nastartovani a rozsviceni pomoci rele se sice oba rozsvitily zaroven ale nejdriv nahoru vyjel levy a pak pravy xenon. Ted uz je i tohle v poradku. Porad ale pravej xenon trosku poblikne kdyz vjedu do diry, nejsem schopen poznat jesi je to tim, ze se klepe nebo tim ze opravdu poblikne. Jen se na chvili zmensi intenzita svetla. Zatim si toho nevsim nikdo ze spolujezdcu ale ja o tom vim a stve me to.. Nevite nekdo cim by to mohlo bejt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...