lukky Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 Ahoj, cim to muze byt,ze kdyz jedu (auto uz je zahrate), tak otacky strasne pomalu klesaj na volnobeh? Klapku jsem resetoval a cistil... stale stejne. Proste kdyz vytocim motor na nejakou rychlost a pak chci preradit, jeste chvilicku "visi" a pak pomalu padaj na volnobeh?? Co na to ma vliv krom klapky? Diky! Citovat
inya Vloženo 5. Únor 2007 Vloženo 5. Únor 2007 Zkus jestli nechodí ztuha lanko od pedálu ke klapce, případně jestli není unavená pružina u klapky. A pedál by měl mít tzv. mrtvý chod. Jestli ho nemá, může taky zůstávat pootevřená klapka. Jinak v tom bude mít prsty ŘJ nebo tvůj styl řazení (vymáčkneš spojku dřív než stačíš pustit plyn). Citovat
Návštěvník Vloženo 6. Únor 2007 Vloženo 6. Únor 2007 Ahoj,cim to muze byt,ze kdyz jedu (auto uz je zahrate), tak otacky strasne pomalu klesaj na volnobeh? Klapku jsem resetoval a cistil... stale stejne. Proste kdyz vytocim motor na nejakou rychlost a pak chci preradit, jeste chvilicku "visi" a pak pomalu padaj na volnobeh?? Co na to ma vliv krom klapky? Diky! jenom klapka - ta urcuje nasavany objem vzduchu do spal. motoru - pomalu ti dovira - hledej v klapce - zkus ji mechanicky ty uzavrit a bude vsechno ok Citovat
superflo Vloženo 17. Únor 2007 Vloženo 17. Únor 2007 No do klapky len tak poklepkavat rukov nedoporucujem... rozhodis cele nastavenie klapky a ak nie tak v najhorsom ju totalne zbicis...potom nasledna oprava + diagnostika... dost draha zallezitost...skor sa upriam na to lanko ci nieje uz velmi vydrane v okoli kde je obmotane okolo klapky... Citovat
pedas.urbi Vloženo 17. Květen 2010 Vloženo 17. Květen 2010 Nevíte co můžu dělat, když se mi otáčky na volnoběh nestadnou? pomůže až sešlápnutí plynu Citovat
pedas.urbi Vloženo 17. Květen 2010 Vloženo 17. Květen 2010 jinak je to ještě 1.3 MPI. Dnes jsem byl v servise a tam mi vyčistila kladku a seřídili a od té doby to dělá, je možné že se to usadí nebo tam musím znovu Citovat
hubo44 Vloženo 17. Květen 2010 Vloženo 17. Květen 2010 Treba urobiť rešet tej klapky a až potom zakl. nastavenie. Citovat
tgfh Vloženo 17. Květen 2010 Vloženo 17. Květen 2010 (editace) A hlavně se podívej na konektor za klapkou (váhy vzduchu) může být zoxidovaný, stává se to často a pak to blbne. Editováno: 17. Květen 2010, autor: tgfh Citovat
noneac Vloženo 18. Květen 2010 Vloženo 18. Květen 2010 co je to za servis, když neví co mají dělat?! Jak můžou nechat auto v takovém stavu?? Nechápu Citovat
hubo44 Vloženo 18. Květen 2010 Vloženo 18. Květen 2010 noneac. Ty si už videl dobreho odbornika na auta ktory by chodil do prace za 400€/mes. a nechal sa tam technikom buzerovať atd. Servis len vymena za novy diel a poridne zaplatiť ale niečo opraviť nedokažu. Citovat
Václav Veliký Vloženo 19. Květen 2010 Vloženo 19. Květen 2010 No jistě automechanici jenom vyměňují věci, tak bych tě chtěl vidět jak jedeš do servisu s tím že si necháš něco opravit. Budeš na to čekat měsíc a vydrží to jenom chvilku. Co by jsi chtěl ? Aby když se ti posere brzdový váleček tak aby ti ho rozebraly a vyměnily gumičky ? Jistě jde to ale není žádná záruka že to vydrží jako nové brzdové válečky ! Už sem na dílně mněl i zákazníky kteří chtěly abych jim neměnil lamelu spojky za novou ale abych jim to za nějaký menší peníz opravil. To samé jsem mněl nedávno s kotoučovou brzdou. Zákazník přijel s Leonem a stěžoval si že mu to moc nebrzdí a rychle s tím chtěl něco udělat. Když sem mu řekl cenu tak hned začal at si to tam chvilku nechám a nějak mu to opravím :D Někdy si klepu na čelo co si ti zákazníci vymyslí. Pro vás jsme jenom otroci do kterých kopnete když se vám na autě něco pokazí. Když si neudržujete auto tak si stěžujete na nás. Mněly by jste být rádi že vůbec někdo těm vašim blbostem vyhoví a auto vám dá zase popořádku ! Prominte že nehovořím k tématu ale tohle mně docela štve když někdo nazve automechanika výměnkářem a podobně. Ano ted se drtivá většina dílu vyměňuje ale proč ? Lidi kteří toto říkají jsou teoretici a věřte že není moc sranda se k nějakým věcem vůbec dostat už jenom kvůli vybavení co je třeba mýt na dílně. Dnes už nejsou auta jako stopětky! Na které vám stačí šroubovák a dokážete zázraky. Citovat
hubo44 Vloženo 19. Květen 2010 Vloženo 19. Květen 2010 Vaclave jedna sa tu o škrtiacu klapku a nie o brzdy či spojku. Citovat
Václav Veliký Vloženo 19. Květen 2010 Vloženo 19. Květen 2010 Tak sory sem se nechal trochu unést Kdyby jsi byl automechanik tak by jsi mluvil trochu jinak ! Mně prostě štvou lidi co si myslí že automechanik je otrok co umí jenom věci vyměnit. Citovat
noneac Vloženo 19. Květen 2010 Vloženo 19. Květen 2010 Já myslím že to není o tom, že se na všechny mechaniky nadává. A o tom že si lidé vymýšlí divné věci. Je totiž mezi námi spousta lidí, kteří ostatní natahují. Když člověk vidí tu vychytralost a co si někteří účtují za částky a to za práci kde jednu věc opraví a další dvě podělají. Kdyby to aspoň za něco stálo. O odbornosti některých mechaniků ani nemluvě. Vezmou diagnostiku a co jim přístroj ukáže to je svaté. Pokud se ukáže nějaká závada, okamžitě začnou mluvit o tom co se může zkusit vyměnit ... sakra to dokážu taky a nejsem automechanik. Bohužel takové jsou zkušenosti. Proto si nejraději vše opravuji sám, a takových lidí tu bude víc ... o tom tohle fórum je. Citovat
Smajda Vloženo 20. Květen 2010 Vloženo 20. Květen 2010 kluci pochopte, o mechanicích z autorizovaných servisů se mluví jako o lidech, kteří jen mění díly skrz to, že v tym servise na to ten mechanik nemá čas nebo má ale když je třeba taxa 800/h tak nad tim nemuže moc dlouho laborovat. zatímco mechanik v normální menší/soukromé dílně, má na to čas, napíchne to na diagnostiku/osciloskop, využije svoje vědomosti o paralelní, sériové diagnostice a o eletrice. a měří, má na to čas. to je ten zásadní rozdíl, a to že se kolikrát zákazník diví že si chce jen nechat vyćíst závady a člověk po něm chce 600 a má to za 5minut hotový to mě přijde blbý, protože ti lidi nepochopí že ten mechanik do té diagnostiky vrazil několik tisíc a že když mu to člověk vyčte a řekne mu ten a ten snimač je blbej, on je třeba trochu zručnější a doma si to vymění a tímpádem ten mechanik z toho má hovno. radek Citovat
noneac Vloženo 20. Květen 2010 Vloženo 20. Květen 2010 (editace) to je pěkné, ale kdyby ten autorizovaný servis aspoň za ty peníze co chtějí stál. Nemám vždy ten pocit. To se ale samozřejmě nedá posuzovat celkově. Někde jsou borci někde vezmou kde jakého vo.. Pokud to tak není, tak potom nechápu o čem ten autorizovaný servis je a za co se tam tak platí. Editováno: 20. Květen 2010, autor: noneac Citovat
Smajda Vloženo 20. Květen 2010 Vloženo 20. Květen 2010 autorizovany servisy nejsou na opravování aut, ale vydělávají z garančních prohlídek radek Citovat
veja8 Vloženo 7. Říjen 2011 Vloženo 7. Říjen 2011 Při každém zařazení rychlosti, dlouho drží vysoko otáčky a pak pomalu padají. Mám felicii 1.3, 50kw. Za rady předem díky... Citovat
Malta Vloženo 7. Říjen 2011 Vloženo 7. Říjen 2011 škrtící klapka ---> vyčistit --->a reset klapky Citovat
veja8 Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 škrtící klapka ---> vyčistit --->a reset klapky Díky za radu, ale potřebovala bych vědět jak tu klapku z resetovat, co to obnáší? Díky Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 Tak tohle snad radši nechat udělat - v servisu. Na vyčištění je potřeba přímo na čištění klap určený přípravek a na reset minimálně notebook s VAG komunikačním kabelem. Nic co by se dalo udělat bez potřebného vybavení "u chodníku" - ten sprej a VAG jsou nutné. Citovat
Malta Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 ... pokud se jedná o MPI, pokud to je BMM tak ani reset klapky udělat nepůjde (teda pokud já vím) Citovat
Haski Vloženo 10. Říjen 2011 Vloženo 10. Říjen 2011 Podle mě vyčištěním a vyresetování klapky jen ulehčíte ke klidnějšímu volnoběhu, který se naopak před vyčištěním neudrží a paradoxně otáčky většinou padají rychle. Samozřejmě se tímto úkonem nic nepokazí, nicméně je duležité dodržet vyresetovaní klapky, jinak se volnoběh drží většinou na hodnotě 1500-2000ot....podle znečištění a klesne za dlouhou dobu jízdy autem. Pomalu padající otáčky jsou podle mě takový malý né zcela řešitelný problém Felicie 1.3 MPI (tedy aspoň já jsem řešení nikde nenašel a ani jsem na to nepřišel). Pokud otáčky opravdu padají velice pomalu, zaměřil bych se na přisávání falešného vzduchu. Může to být vadné těsnění škrtící klapky, těsnění mezi sacím potrubí a hlavou a nebo těsnící gumičky vstřiků.... Citovat
SLAMO Vloženo 16. Červen 2013 Vloženo 16. Červen 2013 (editace) Ahojte, - prudko zoslapnem plyn a pustim, pomaly padnu otacky, nie hned, ale pozvolna klesnu - idem preradit napr. z 1 do 2, 2 do 3 ... tiez drzi otacky medzi preradovanim, neklesnu hned, ale pozvolna ... ... roztahujem (nie do vysokych otacok ... normalna jazda) napr. na dvojke, vyslapnem spojku (drzim vyslapnutu cca 2sec) a za tu dobu iba klesnu otacny na volnobezne. Je to normalne spravanie? Nemali by klesnut hned? Editováno: 16. Červen 2013, autor: SLAMO Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.