Říjen 20, 200618 r To Octavka: Já myslím, že s kouličkou (tažné zařízení?) se mlhovka naopak odpojí a svítí jen ta na přívěsu. Nee - zapojuje se druha. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...2124&hl=mlhovka Upraveno Říjen 20, 200618 r od Host
Říjen 21, 200618 r Na technickou než pojedeš, tak tu žárovku vyndej a je to OK . Ještě nějaký problém - Lůďo ??? :-)
Říjen 21, 200618 r Mám kombajna MR00 L&K a stačilo osadit žárovku a odstranit zaslepení otvoru ve světle pro žárovku a fachčí to. Žádný kabely nic takovýho.
Říjen 22, 200618 r Neumím si představit, proč by měla být větší šance, že do mě někdo narazí zezadu, když tam budu mít mlhovky dvě. To, že tam budu mít jednu znamená pro řidiče za mnou co? Že si bude dávat větší pozor. Proboha, vždyť jsou to jen silnější žárovky do mlhy. Když tam budu mít dvě, tak ten řidič za mnou nebude za mlhy třeba držet dostatečnou vzdálenost? Nebo mě v tý mlze hůř uvidí? No, tak to tedy nechápu myšlenkové pochydy některých z vás, co to tady píší Jako logické je to, že když mi prdne jedna žárovka, mám druhou na druhé straně.
Říjen 22, 200618 r To co tu resime je blbost. Kdo ma zajem at si to dodela. Ja si myslim, ze vyvojari z M.B. urcite na tu druhou mlhovku nezapomeli.
Říjen 22, 200618 r já to mám už od výroby nic dodělávaného jinak na STK Ti nikdo nic neřekne tam by spíš měli řeči kdybys neměl mlhovku žádnou...ve vyhlášce je napsáno, že auto musí mít vzadu min. jednu mlhovku ..o druhé s enic nepíše tudéž nezakazuje
Říjen 22, 200618 r To Octavka: OK, díky, ale stejně v tom nevidím logiku. Když mi budou svítit mlhovky na přívěsu, který zacloní při pohledu zezadu auto, tak proč na něm místo jedné svítí dvě?
Říjen 23, 200618 r Dneska jsem koukal na jednu Feldu, r.v. 1995 motor 1,6, koupená v ČR. Už z výroby má mlhovky 2.
Říjen 23, 200618 r No však to znáš - Felda byla pořádný auto = žádný šetření na žárovkách Taky jsem měl 1,6 r.v. 1996 + čip a vačka = 71kW. To bylo. Pak ale přišla rodina a kočárek a už se kupovalo větší a na naftu...
Říjen 24, 200618 r To Octavka: OK, díky, ale stejně v tom nevidím logiku. Když mi budou svítit mlhovky na přívěsu, který zacloní při pohledu zezadu auto, tak proč na něm místo jedné svítí dvě? Logika je v tom, že vypínač, které vypíná mlhovky je v zásuvce. Protože musí přerušit přívod k oběma lampám (kvůli starým autům, kde byly obě). To tažné se zapojuje mezi konektor a světlo na obou stranách => vznikne nový spoj, který pokud není přívěs zapojí obě mlhovky a pokud je přívěs obě vypne. Snad jsem to dobře vysvětlil bez obrázku.
Říjen 24, 200618 r najedu ročně cca 40 tis.km a ani nevím kdy naposled jsem zapl mlhovku (asi na STK) tak nechápu o co tu GO ?
Říjen 24, 200618 r To ladas: No vždyť to tak říkám! Zapojením konektoru přívěsu by se (logicky) měly odpojit mlhovky na autě. Jinak, já je taky nepoužil ani nepamatuju. Myslím, že důležitější jsou přední, aby auto bylo dřív vidět protijedoucím (rychlosti se sčítají), u zadních se rychlosti obou aut odčítají, takže je víc času na brždění. Toť moje logika. P.S. Střílel bych po těch, co jezdí s mlhovkama když mlha není.
Říjen 25, 200618 r najedu ročně cca 40 tis.km a ani nevím kdy naposled jsem zapl mlhovku (asi na STK) tak nechápu o co tu GO ? Závidím ti, že není u vás ani jednou za rok mlha
Říjen 25, 200618 r žárovka tam aspon u new modelu je stačí dotáhnout šedo/bílej kábl a je to.nebo když se namontuje tažné origo sada tak ta to také propojí........
Říjen 26, 200618 r Tak vám budu trochu oponovat.Mám Kokinu 12.2002 vývoz do Německa s označením STYLE a měl jsem na pravé straně jak díru pro žárovku,tak žárovku atd.Pouze stačilo přitáhnout kablík a strčit ho do volného místa ve svorkovnici,a vše fachá.Jak je vidět tak dělali různé stupně "výbav" a nedobav.Co kus to origo. Jsem na tom naprosto stejně!! A chystám se tu druhou právě taky zapojit. Chci jen natáhnout drát do svorkovnice.
Říjen 26, 200618 r najedu ročně cca 40 tis.km a ani nevím kdy naposled jsem zapl mlhovku (asi na STK) tak nechápu o co tu GO ? tak to mas dobry...u nas je posledni dobou mlha skoro kazdej den
Říjen 26, 200618 r Jo jo - už to u nás taky začalo - skoro jako na blatech ! Druhou mlhovku jsem rozsvítil na Octavii, Thalii a teď na Passatu. Přeci jen jistota je jistota. A jeden nikdy neví jestli v tý mlze za tebou jede nějaký Kamikadze-hovado :-) Tak ať to pořádně svítí a používat opravdu jen když je mlha! Upraveno Říjen 26, 200618 r od pasat
Říjen 26, 200618 r Neumím si představit, proč by měla být větší šance, že do mě někdo narazí zezadu, když tam budu mít mlhovky dvě. To, že tam budu mít jednu znamená pro řidiče za mnou co? Že si bude dávat větší pozor. Proboha, vždyť jsou to jen silnější žárovky do mlhy. Když tam budu mít dvě, tak ten řidič za mnou nebude za mlhy třeba držet dostatečnou vzdálenost? Nebo mě v tý mlze hůř uvidí? No, tak to tedy nechápu myšlenkové pochydy některých z vás, co to tady píší Jako logické je to, že když mi prdne jedna žárovka, mám druhou na druhé straně. Dneska jsem po tom taky začal pátrat, proč jedna, nebo 2 zadní mlhovky. Ale vůbec nechápu argumenty, že se můžou dvě mlhovky plést s brzdovkama!!! Co je na tom nebezpečnýho??? Pokud rozsvítím dvě zadní mlhovky a někdo si je splete s brzdovkama, tak tak nanejvýš zbytečně přibrzdí, protože si bude myslet, že já taky brzdím, ne? A stane se něco? Těžko! To by se mohlo argumentovat taky na to, proč mít 2 brzdový světla, když se můžou plést s obrysovýma! Takže doporučuju zapojit jen jednu brzdovku!
Březen 11, 200718 r najedu ročně cca 40 tis.km a ani nevím kdy naposled jsem zapl mlhovku (asi na STK) tak nechápu o co tu GO ? Souhlas, měl jsem Ambiente 03 s mlhovkama vpředu i vzadu, teď mám čerstvě Tour bez mlhovek vpředu a netrápí mi to, protože jestli jsem je za ty tři roky použil dvakrát? A stejně když je mlha pořádná, tak mi příjdou málo platný. A k těm zadním, trochu jste mě zaskočili - skoro bych za to byl dal krk, že na tý Ambiente mi svítily obě! Teď na Tour jen jedna a vím, že mě to zarazilo. Tak nevím, jestli jsem se toho u tý předchozí pořádně celou dobu nevšiml?
Březen 12, 200718 r A k těm zadním, trochu jste mě zaskočili - skoro bych za to byl dal krk, že na tý Ambiente mi svítily obě! Teď na Tour jen jedna a vím, že mě to zarazilo. Tak nevím, jestli jsem se toho u tý předchozí pořádně celou dobu nevšiml? Všiml, měnilo se to docela nedávno, tuším 04 nebo 05, u MR 03 ještě svítily obě...
Březen 12, 200718 r Jo - to jsem dělal. Stačí pájkou vyříznout otvor pro žárovku do světla a pak už jenom žárovku namontovat a už svítíš. Vše jsem měl zapojeno z výroby (r.v.2002). Taky si myslím, že v mlze jsou lepší 2 než 1 !!! Ahoj Hoši dneska jsem se na to schválně byl podívat a vypadá to, že vlevo svícení do mlhy obstarává tatáž žárovka jako pro obrysový - díval jsem se pod tapecírunk a při zasunutým spínači svítila normálně a po vytážení pro mlhovky šajnila mnohem víc. Takže jedna a tatáž žárovka, je to možný? A vpravo v konektoru skutečně o jeden (šedomodrý myslím) drát míň. Takže by měl stačit drát, žárovka už tam vlastně tedy je i vpravo (jestli neumí jenom obrysový). Mám OI baujár 06, MR07
Duben 8, 200718 r Mno ja treba zadnima mlhovkama semtam bliknu na auto, ktere nesviti potkavackama. Uspesnost, ze to dotycnemu ridici dojde je tak 10%.... Nicmene 2 mlhovky chci, hodi se nejen do mlhy. 40w navic pri couvani za tmy se hodi, byt jsou cervene. Me bohuzel ceka tahani dratu:(
Duben 8, 200718 r lidi, budete se na mě dívat asi jako na cvoka, ale nekecám, mám OI bez tažnýho rv. 98 předfacelift, krátká verze LX, koupeno nové v ČR, jsem druhej majitel, mám jí po našich v pravym světle mám objímku, žárovku a kabel, kterej vede k levému světlu a tam je ukončenej ve svazku?!?! Jo a jak jsem ještě koukal, tak je odcvaklej od originálního konektoru u L světla a 100% je to z fabriky! Koukám, co kus, to originál Tak co se mi povedlo zjistit, tak mám vedení z LX, který bylo určený do vozů na vývoz, to vysvětluje i to, že mám konektor na osvětlení schránky spolujezdce a Air bag spolujezdce. Je to tím, že verze LX se na vývoz dělali bohatší než pro náš trh. Prostě když sesazovali tu mojí, tak čapli tohle vedení, páč jinak je to auto pro ČR. Jinak mlhovku jsem si už připojil a svítí Upraveno Duben 8, 200718 r od rolbar
Září 2, 200718 r Koupil jsem Octavii 1.8T a svítila mi jen levá zadní mlhovka.Nejdříve jsem myslel,že je špatná žárovka,nebo pojistka,ale vše bylo OK.Po delším bádání jsem zjistil,že do pravého svěla není přivedený drát na žárovku.V dokumentaci pravá mlhovka není taky zapojená.Když jsem měl Octavii 1.6 tak mi svítily obě dvě zadní mlhovky.Problém jsem vyřešil přidáním nového vodiče,vše je zase OK.Komu také svítí jen jedna zadní mlhovka,nebo jsem byl jediný???
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.