Přejít na obsah

climatronic fabia


Walda RS

Doporučené příspěvky

Tady jsou fotky:

 

PD a umístění čidla slunečního svitu. 

 

Umístit jde asi nejlépe do středu, kde je výklenek luftkanálu. Je to střed palubky. Celkem ideální místo. Bohužel při konstrukci se s něčím podobným ani teoreticky nepočítalo, tak to byl docela opruz nějak rozumě vyřešit.

Otvor jsem nakonec pro jistotu vymazal silikonem, protože se profrézujete do střední lišty ofuku pod oknem.

Na jiné je vidět umístění už ve vozidle přes sklo a i pohled z interiéru. Bohužel je třeba si s tím pohrát a precizně to dopasovat, nakonec jsem čidlo ještě omotal el.páskou pro interierové svazky a vymezil tak vůli mezi čidlem a palubkou, ono totož po několika dnech ježdění s autem se samovolně vysunulo ven.

 

Jediná nevýhoda je že se čidlo nedá vyměnit bez demontáže PD a jejího povysunutí cca o 3-5cm od čelního skla  :kol-26: snad se čidlo tak často nepokazí.

 

Případně se ptejte na cokoli!!

post-31740-0-00283200-1378325966_thumb.j

post-31740-0-15477100-1378325973_thumb.j

post-31740-0-22422500-1378325983_thumb.j

post-31740-0-64071300-1378326001_thumb.j

post-31740-0-91513800-1378326010_thumb.j

post-31740-0-62859300-1378326024_thumb.j

post-31740-0-81782300-1378326037_thumb.j

post-31740-0-82669000-1378326053_thumb.j

post-31740-0-06700900-1378326064_thumb.j

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady jsou fotky:

 

Krabice climatronicu,

všimněte si elektronických klapek při pohledu z pravého i levého boku na hlavní část topení, předpokládám že větrák poznáte. Ve směru jízdy je vždy vpravo. U climatronicu je i jiný konektor větráku je tam detail na fotce. Pokud totiž někdo dodělává jen klimu obyč AC, zapojí rovnou bez problémů konektor větráku od topení do klimy. U climatronicu se to musí celé předělat.

post-31740-0-76231400-1378326886_thumb.j

post-31740-0-88119300-1378326895_thumb.j

post-31740-0-08854600-1378326908_thumb.j

post-31740-0-19247600-1378326917_thumb.j

post-31740-0-41796200-1378326929_thumb.j

post-31740-0-58249000-1378326941_thumb.j

post-31740-0-64218400-1378326954_thumb.j

post-31740-0-12023500-1378326965_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady jsou fotky:

 

Panelu climatronicu, některé jsou ze zkušební motáže a jiné už  z konečné a jedna ze zadní strany na svorkovnice.

 

Na foto není zakryté místo vpravo a vlevo od panelu, bude řešeno upravenýma krytkama z FII/Room. Objednávat budu až dám víc dílů na auto dohromady pro objednávku.

 

Na foto je též zřetelně vyšší intenzita podsvícení panelu climatronicu oproti origo panelu rádia, pro mě zatím akceptovatelné.

post-31740-0-52129500-1378327785_thumb.j

post-31740-0-96575600-1378327792_thumb.j

post-31740-0-05573100-1378327807_thumb.j

post-31740-0-32326700-1378327816_thumb.j

post-31740-0-47225200-1378327823_thumb.j

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zjednodušený popis akce  :kol-47:  tady.

Odpojit baterii.

 

Pokud máte klimu, odsát či vypustit médium a odpojit trubky klimatizace v motorovém prostoru. Sehnat náhradní nové těsnící "O" kroužky.

 

Vypustit chladicí směs z oběhu chlazení motoru, mě se ještě osvědčilo pak odpojit od termostatu trubku a vyfoukat lehce pusou veškerou směs, která je v radiátoru topení, až pak odpojit trubky. Nebo rovnou povolte imbus ve středu mezi trubkami a vyjmete obě trubky na takovém předělovém dílu se dvěma "O"kroužky, dříve býval celý ten předělový díl z ALU dnes jej dělají z plastu.

 

Demontovat veškeré díly interiéru - volant, páčky, atd. schránka spolujezdce, obložení řidiče, středový panel obložení, a nakonec PD. Prostě celý předek až na kost  :kol-26: .

 

Demontovat centrální tyč, pravý kovový držák co vede z centrální tyče ke středovému tunelu, jinak budete s topením otáčet jak s ježkem v kleci a jde to dost blbě. Né li vůbec. 

 

Odmontovat celou krabici klima z levého středového držáku centrální tyče.

 

Odstřihnout centrální kabelový svazek od krabice topení, drží uprostřed na džáku a na kraji nad ventilátorem také na držáku.

 

Vypojit svorkovnici ventilátoru a vyjmout díl topení klimatizace ven z vozidla :kol-47: .

 

Pokračování asi zítra, jak bude čas to sem nasázet. :kol-27:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvedu pro příklad za kolik jsem co sehnal já.

 

Klimu jako takovou kompletní (chladičovka chladiče oba, vrtule, klimakompresor, trubky, ovladač, prostě celou klimu, včetně dvou kabelových svazků jsem sehnal až na vrakáči na moravě) Cena byla za celou kompletní klimu 9800 Kč a měl jsem všechno. Preventivně jsem si třeba dokoupil nějaké nové věci, třeba řemen, jednu kladku co se mi nezdála, a velkej chladič na chlazení - sehnal jsem ho za hubičku. Samo že jsem vyměnil všechny těsnící kroužky na klimatrubkách a dvě rychlospojky trubek.

 

Climatronic a vše k němu mimo čidla slunečního svitu (tedy el.svazek auta, ovladač a krabici topení a climatronicu - chybělo jen jedno čidlo teploty to jsem vzal z AC). Cena za kompletní climatronic 3000Kč (koupeno  zde na bazaru, od pána z prahy)

 

Čidlo slunečního svitu cca do 500Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

 

Co je potřeba k tomu přestavět auto na CLIMATRONIC z FII/Room .

 

1. spousta elánu, nadšení vůle, trpělivosti a nechat se někým vyprovokovat a na motivovat k této akci - tímto děkuji Drewiemu :kol-47:

...

není zač :kol-35: měl jsi lepší příležitost než já, se do toho pustit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Spíš je to o tom sám sebe přesvědčit a jít do toho.

 

Nebudu tu ani psát že se mě občas zhostila bezmoc i nálada pod psa, když se něco nedařilo.

 

Ale jakmile se rozsvítil panel a fungoval větrák, bylo na půl vyhráno. Pak už jsem měl jen strach aby klima všude těsnila a někde to necrčelo z netěsnosti.

 

Zatím maximální spokojenost.

 

Omlouvám se že jsem ještě nedodal další popis akce, ale nějak nestíhám!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo práce to je pěkná ale myslím si že za ty nervy a strávenej čas a to úsilí že to za to stálo :) znám něco podobnýho když jsem dělal stropnici z O2 na F1 a tahání látky taky mazec. Nebo když si jenom tak z nudy dělám nějakej loveckej nebo bojovej nůž a teť něž se to vyleští po tom zakalení to je taky pakárna :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Není nad čím smekat, jen trocha laborování a zkoušení, panel jsem pasoval a přemýšlel tak měsíc. Zkoušel jsem to na jednom šedivém středu palubky.

 

Jsem spokojenej chodí to jak má, jen mi odešel pření chladič pro klimu, jsou na něm 3 fleky a UV barva v malilinkatých tečkách při osvitu lampičkou UV. Tudíž únik. Kupíme nový a vyměníme.

 

Jen se nedá klima diagnostikovat po kabelu KKL!!!!  Musí to být HEX CAN!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No,mám v RSce klimu..:-) a určitě ti za to zaplatím za práci,rád bych to dělal s někym,kdo už to dělal,odsejpalo by to rychleji..:-) Záleží na tobě,jestli by jsi měl čas a chu´t...a co za to,samozdrejmě ti za to zaplatím,řekni cenu a nějak se snad domluvíme..:-) vím,že to není žádná sranda...:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

nejde to, protože ten klimtronik pro O1/S1/GIV/Polo3 atp předpokládá jinou techniku klimatizace v motorovém prostoru

 

-----------

 

PS: jen barva se musí doladit :DB)

post-12297-0-38482000-1407858994_thumb.j

combi2002 odladil montáž a u mě už to šlo s jeho pomocí jak podrátkách (skoro) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...