lukky Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 Zdravim, nevite nekdo, co by mohlo zpusobovat to, ze kdyz pustim plyn (napr. pri razeni ), tak otacky hodne line padaji do volnobehu? Proste nez spadnou treba z 2000 na tech cca 800 to trva neprimerene dlouho... Uz jsem uvadel i klapku (neni znecistena, cista jak sklo) do zakladniho nastaveni a nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
max1986 Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 Jedine co me napadá je klapka - pře cos ji nastavoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 30. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2007 VAG - diagnostikou jsem ji daval do zakladniho nastaveni.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
max1986 Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 To nestačí musíš mít profi program na nastavení a pak to možná nastavíš a když ne tak je po ní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 30. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2007 Profi program?? Co ma ten profi program za "profi" funkce? Vzdyt staci, aby si ridici jednotka ulozila polohy klapky do pameti a to je vse, nic vic. Je tam blbej potenciometr, kterej snima otevreni a krokovej motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 Profi program??Co ma ten profi program za "profi" funkce? Vzdyt staci, aby si ridici jednotka ulozila polohy klapky do pameti a to je vse, nic vic. Je tam blbej potenciometr, kterej snima otevreni a krokovej motor... v nekterych RJ motoru ve felde je chyba ve firmware a tak musis pouzit jiny software pro zakladni nastaveni skrtici klapky, viz tady http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19190 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Aha, tak diky za rady - vyzkousim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Mám problém na Felicii 1,3 MPI. Volnoběh drží normálně, jakmile sešlápnu plyn a chci udržet otáčky tak na 2000, najednou dojde ke kolísání otáček mezi 2 - 3 tisíci. Dost nepříjemní, když se jede po městě ustálenou rychlostí - musí se přeřadit a držet to v jiných otáčkách. Mám podezření na škrtící klapku - ale když ono to drží volnoběh OK VAG bez závad. Kdyby to byla ta klapka, tak jak se to čistí a hlavně čím? Mám k dispozici program pro nastavení základních poloh škrtící klapky (SIMOS Manager 1.03) - mám ho použít i když jsem tu klapku nečistil - máte někdo zkušenosti s tím programem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackKnight Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Tak na tu klapku to vypadá. A když na volnoběh přidáš a pak zase ubereš tak to klesne zpátky nebo to drží vyšší otáčky? jinak čištění je jednoduché,sundáš ten plastový dekl a dostaneš se na klapku,tu nejlíp vyčisti nějakým měkkým hadrem namočeným třeba do benzínu,technického benzínu nebo já na to používam odmašťovač brzd-ten je ve spreji takže to jde pěkně ..hlavně dobře vyčisti ty plochy kde samotná klapka doléhá..s tím programem sem nedělal,měl sem jiný,třeba ti zkušenosti sdělí někdo jiný..ale prvně bych ji vyčistil a nastavil a uvidíš co dál;)..nová klapka není zrovna nejlevnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 1.Vycistenie klapky moze byt len prospesne. 2.Urcite by som pouzil original spray na cistenie klapiek resp. cistic karburatorov. 3.Ale vobec neverim tomu,ze to vyriesi problem s otackami medzi 2000-3000 ot/min v pripade ,ze volnobeh je uplne OK. 4.Zelam vela zdaru-ak to opravis napis co to bolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fritol Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 my v praci na cisteni klapek a karbcu pozivame sprej od Wurth menuje se to Karburator cleaner nebo nejak tak je to sprej na cisteni karbcu a skrticich klapek pekne to pousti ten humus a nenici to katalizator a ostatni hovadiny... jeho cena snad max do 300 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zido Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Nejlépe se to čistí,když tu klapu demontuješ.Dostaneš se ůplně všude,drží jen na čtyřech torxech.V opačném případě ji vyčistíš jen na půl,takže na ho...!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 (editace) skús rozobrať elektronickú časť a premaž dráhu potenciometra diavou alebo kontoxom, potom to daj na VAG, vymaž prípadné chyby a urob zákl. nastavenie. Ja na klapku používam klasický sprej na čistenie zbraní, dobre to rozpúšťa karbón... Editováno: 9. Únor 2009, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Čistá klapka a funkční pružina s nepřidřeným lankem jsou základ. Co to zkusit napíchnout na vag a mrknout na úhel klapky jestli jdou stupně plynule nebo to skáče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fritol Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Čistá klapka a funkční pružina s nepřidřeným lankem jsou základ. Co to zkusit napíchnout na vag a mrknout na úhel klapky jestli jdou stupně plynule nebo to skáče. tak lanko to nebude asi 100 % nebod 1.6 Mpi maji pokad vim Elektronicky rizenou klapku ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 (editace) 1.3 MPI ma lanko..... a 1.6 MPI pro zmenu taky lanko.. a houpani otacek vetsinou dela klapka/lanko- viz vyse- nebo netesnost sani / vyfuk. Editováno: 9. Únor 2009, autor: honzik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bab Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Nejlépe se to čistí,když tu klapu demontuješ.Dostaneš se ůplně všude,drží jen na čtyřech torxech.V opačném případě ji vyčistíš jen na půl,takže na ho...!!! Zdravím všetkých, mam takú otázku. Keď vyčistim demontovanú škrtiacu klapku musim urobit zakladne nastavenie hned po namontovani alebo môžem s tym potom zajist do servisu aby mi to urobili tam. Teda sa chcem opytat ci sa to bude dat nastavit aj vtečdy keď s autom ubehnem tych par kilometrov do servisu. Za odpovede dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Půjde. Akorát budeš mít větší otáčky jestli byla hodně špinavá. V servisu ti vymažou adaptační hodnoty a udělají základní nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 nie vždy je treba robiť základné nastavenia, uvidíš samo ako sa to správa... medzi výmenou klapky však nezapínaj kľúčik zapaľovania Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bab Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 Půjde. Akorát budeš mít větší otáčky jestli byla hodně špinavá. V servisu ti vymažou adaptační hodnoty a udělají základní nastavení. ale ak ju cistim a neodpojim pritom konektor tak zakladne nastavenie nie je nutne alebo ano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 20. Únor 2009 Sdílet Vloženo 20. Únor 2009 Myslím že je to jedno. Jestli je naučená na velký úhel otevření tak jí po vyčištění budeš muset říct kde má svůj doraz. Nebo to necháš být a třeba si sedne sama ( ale bude to chvíli trvat ). Jestli vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robin111 Vloženo 4. leden 2010 Sdílet Vloženo 4. leden 2010 Dobrý deň. Mám Feliciu 1,6 - ročník 98. Problém, ktorý popíšem sa prejavuje len v chladnom počasí, pri teplote +5°C a menej. Naštartujem auto, nechám ho v neutráli. Voľnobežné otáčky zodpovedajú chladnému počasiu. Ak teraz zvýšim a následne uberiem plyn, tak sa otáčky nevrátia späť na voľnobežné, ale ostanú visieť na 2000. Na tejto hodnote otáčky visia asi pol minúty, až pokým sa motor trochu neohreje. Vtedy otáčky samé klesnú na normálnu úroveň. Ak je ešte motor studený a nečakám, kým sa ohreje, tak tie zvýšené otáčky klesnú na voľnobežné aj vtedy, ak motor jemne zaťažím. Napríklad ak zaradím rýchlosť a jemne popustím spojku, tak akonáhle sa dostane motor trochu do záťaže, tak otáčky klesnú. Ak znovu pridám a uberiem plyn, tak opäť otáčky ostanú visieť. Pripomeniem, že toto sa deje len ak je motor studený a len v chladnom počasí. V lete a v teplých jarných a jesenných dňoch sa táto chyba neprejavuje. Viete poradiť, čím by to mohlo byť? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rondob Vloženo 22. Březen 2010 Sdílet Vloženo 22. Březen 2010 no chlapi, ja mám 1.3 bmm a robilo mi to isté až, kým som nepozrel na plynové lanko.... bolo rozstrapkané a nešlo tak rýchlo speť. Dokonca sa niekedy aj zasekávalo tak sa myslím oplatí pozrieť s času na čas aj na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike.111 Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 ja kdyz vycistil klapku na 1.3 mpi udelal nastaveni pres vag 805 tak to chvili delalo ze se pomalu vracely otacky pri razeni asi po tydnu se to vratilo do normalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuji Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 (editace) Zdravím, procházím si tady tak ty různé dotazy a odpovědi, ale nemůžu se dohledat, tak si tu vypláču srdéčko. Mám Feldu 1.3 Mpi r.97 v LPG naj.167000 Před nějakou dobou mě začly trochu kolísat otáčky (jedno jestli to jelo na benzin ci LPG) - sem tam to drželo cca 2000 -po proslapnuti plynu spadnou a drzi se na 1000(Mely by byt tak 800) - Vycistil jsem klapku,ale neodpojoval ji. (neudelal jsem VAG,pze nemam kabel) a cekal ze se to samo ustali a ono ani po 2000km nic. Vymenil jsem teda cidlo teploty. A najednou po zahrati s novym cidlem otacky maji tendenci vyletet k 4000 a mozna i vic.(Chvilemi i kolisali od 1500 do 2500,zpet a porad dokola) Po vypnuti motoru to nemuzu znovu nastartovat. Cidlo jsem tam vratil to stare abych s tim mohl jezdit a ted premyslim co by mohlo byt spatne. - Pokud by si to podsavalo vzduch pod klapkou,tak proc to nedela i se starym cidlem. - Mohl by byt vadny senzor otacek nebo polohy klapky, a to nove cidlo dela takovou neplechu - Nebo ze by bylo to nove cidlo teploty nejake vadne - Nevím jak moc velky vliv na to ma lambda - Mozna je jen popletena RJ a stacilo by udelat zakladni nastaveni.Nemam ale kablik (kdyby tu byla nejaka dobra duse a pomohla mi s tim tak se pohybuju po Brne a okoli) Nebo jak se v servisech cenove pohybuje ten reset RJ? (Jinak pri jizde se to tvari jakz takz ok; trochu mi stoupnula spotreba a zda se mi ze trosinku mene tahne) Snazim se to vyresit aniz bych to daval hned do servisu. Diky za tipy a napady. Editováno: 9. Únor 2011, autor: fuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.