Přejít na obsah

Spadlý spojkový pedál


octaviatdi

Doporučené příspěvky

Tak buďto hydraulika (hlavní válec nebo vypínací váleček) a v nejhoršim přítlačák,ale tomu bych moc nevěřil,to by ti pedál padnul úplně a napořád.....viděl bych to spíš na tu hydrauliku.....Kolik máš na tom najeto???

A kde najdu ten váleček ? Zvládnu to nějak sám ? Mám tam najeto 206 000Km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavní je dole u pedálu a druhej vypínací je přímo zvrchu na převodovce..k němu je přístup dobrej,ale k tomu hlavnímu co je za spojk.pedálem je to kapku horší,ale doma se to zvládnout dá ze standart.nářadím........Zkusil bych nejdříve jako první vyměnit kapalinu....odvzdušňovák je přímo na tom vypínac.válečku co je zhora na převodovce a je na 11klíč...Nejlepší přístup je k němu když vyndáš ven celou tu krabici ze vzduch.filtrem...potom je to brnkačka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavní je dole u pedálu a druhej vypínací je přímo zvrchu na převodovce..k němu je přístup dobrej,ale k tomu hlavnímu co je za spojk.pedálem je to kapku horší,ale doma se to zvládnout dá ze standart.nářadím........Zkusil bych nejdříve jako první vyměnit kapalinu....odvzdušňovák je přímo na tom vypínac.válečku co je zhora na převodovce a je na 11klíč...Nejlepší přístup je k němu když vyndáš ven celou tu krabici ze vzduch.filtrem...potom je to brnkačka.

OK,zkusím..jo ještě jedna věc,co je tam za kapalinu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj nemáte někdo problém s pedálem spojky? Zasekává se , nebo v něm jen lupne a vrátí se až nahoru, někdy zůstane vyset a musím mu pomoc nohou , někdy chodí normálně??? Vyměnil jsem spojkový válec- nic nepomohlo to, vyměnil jsem celý pedál spojky i s pružinou - nic pořád stejné??? Poradí někdo??? Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mám problém se spojkovým pedálem, který občas zůstává zamáčknutý na podlaze a nevrací se do původní polohy. Auto jsem koupil před deseti měsíci a nepovedlo se mi identifikovat, kdy a proč se tato závada projevovala (měsíc třeba jezdím naprosto v pohodě, pak dva dny to dělá a pak zase měsíc nic). Koukal jsem na některé thready zde a dle nich jsem určil problém ve spojkovém válečku. Tchán je automechanik a nezávisle také určil problém ve stejném válečku.

V minulém týdnu se problém začal zhoršovat a při jízdě se mi stávalo, že jsem i po zmáčknutí spojkového pedálu nedokázal vyřadit rychlost, nebo jsem se při zařazené jedničce a zmáčknutém pedálu začínal rozjíždět, takže asi pedál nerozpojoval spojku. Koupil jsem tedy spojkový váleček a tchán jej namontoval (asistoval jsem, ale bylo to jen o odkrytování, odpojení, vysunutí a zasunutí nového dílu, takže nic, co by se dalo nějak pokazit). Po výměně jsme samozřejmě odvzdušnili mačkáním pedálu.

Po ujetí cca pěti kilometrů se mi párkrát pedál opět nevrátil, ale následující 3 dny jsme najezdil 700km naprosto bez problému a při sešlapávání jsem cítil, že spojka zapírá tak nějak "lépe", takže jsem to uzavřel jako opraveno.

Včera jsem sedl do auta, jen se malinko dotkl pedálu a pružina mi jej okamžitě sama přitlačila až na podlahu. Rukou jsem jej vrátil do původní polohy, ale dělalo to stále dokola. Nastartoval jsem, zda se tam "něco" nedotlakuje, dokonce jsem startnul při zařazené rychlosti (při běžícím motoru se i při pedálu na podlaze nepodařilo jakkoli přeřadit). Koukal jsem pod auto a nenašel známku úniku kapaliny. V nádržce bylo kapaliny také dost. Přesto jsem ji dolil na maximum a pumpováním pedálu vše uvedl do pojízdného stavu (30 minut jsem pumpoval pedálem nahoru dolů, ale začalo pomáhat, až když jsem pumpoval jen část možné dráhy, takže jsem nedorážel až do maxima). Odjel jsem dalších 300km a přestože se mi párkrát zpočátku stalo, že pedál měl tendenci zůstávat ve spodní poloze, tak zbytek cesty opět naprosto v pohodě.

Mě napadá jen že by mohlo být nějak špatně odvzdušněno. Nenapadá někoho něco? Jestli mi to bude ještě blbnout, určitě zajedu do servisu, ale mé zkušenosti se servisem jsou natolik špatné, že se tomu budu bránit, co to půjde (2 autorizované servisy škoda, skoro měsíc auto v nepojízdném stavu, vyměněny 4 nezávislé věci, na servisech utraceno skoro 20 000,- a nakonec to opravil frajer v garáži výměnou zlomeného kabelu ke svíčce za 300,-. A ty servisy ze mě dělaly takového hlupáka, že se mi nechce testovat další, zda tam budou lepší...). Goo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska opět neodjel (včera jsem jezdil naprosto bez problémů, ráno přijdu k autu, dotknu se pedálu a sám se mi zamáčkl na podlahu). Pumpoval jsem s pedálem dvacet minut a bezvýsledně. Půjde k doktorovi, ale pokusím se to ještě nějak nahodit, aby jsem dojel po vlastní ose. Kdyby ale měl někdo tip, dopíšu další postřehy:

- Stává se mi, že před nastartováním zmáčknu brzdový pedál a ten je úplně tvrdý. Po nastartování se "odtlakuje" a funguje normálně. Dneska se neodtlakoval ani po nastartování.

- Stále jsem doufal,že je někde nějaká zavzdušněná část. Před třemi dny, když se mi to stalo poprvé, jsem dolíval kapalinu na maximum. Když jsem potí zašrouboval víčko s čidlem, pravděpodobně jsem něco vylil, ale dnes po otevření jsem dolil cca půl lahvičky kapaliny. Pod autem jsem nezaregistroval žádný únik kapaliny, ale začíná mi docházet, že někde ukapává a třeba se drží někde na spodním krytu.

Stále vsázím jen někde na nějakou prasklou hadičku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

měl jsem stejný problém postupně jsem měnil spojkový válec, celý pedál a nokonec to byl ten spojkový váleček co je u převodovky je tam takovej malej hajzlí a ten byl zkoroucenej. Stojí cca1500,- a mám už po problému. Petr

Mám problém se spojkovým pedálem, který občas zůstává zamáčknutý na podlaze a nevrací se do původní polohy. Auto jsem koupil před deseti měsíci a nepovedlo se mi identifikovat, kdy a proč se tato závada projevovala (měsíc třeba jezdím naprosto v pohodě, pak dva dny to dělá a pak zase měsíc nic). Koukal jsem na některé thready zde a dle nich jsem určil problém ve spojkovém válečku. Tchán je automechanik a nezávisle také určil problém ve stejném válečku.

V minulém týdnu se problém začal zhoršovat a při jízdě se mi stávalo, že jsem i po zmáčknutí spojkového pedálu nedokázal vyřadit rychlost, nebo jsem se při zařazené jedničce a zmáčknutém pedálu začínal rozjíždět, takže asi pedál nerozpojoval spojku. Koupil jsem tedy spojkový váleček a tchán jej namontoval (asistoval jsem, ale bylo to jen o odkrytování, odpojení, vysunutí a zasunutí nového dílu, takže nic, co by se dalo nějak pokazit). Po výměně jsme samozřejmě odvzdušnili mačkáním pedálu.

Po ujetí cca pěti kilometrů se mi párkrát pedál opět nevrátil, ale následující 3 dny jsme najezdil 700km naprosto bez problému a při sešlapávání jsem cítil, že spojka zapírá tak nějak "lépe", takže jsem to uzavřel jako opraveno.

Včera jsem sedl do auta, jen se malinko dotkl pedálu a pružina mi jej okamžitě sama přitlačila až na podlahu. Rukou jsem jej vrátil do původní polohy, ale dělalo to stále dokola. Nastartoval jsem, zda se tam "něco" nedotlakuje, dokonce jsem startnul při zařazené rychlosti (při běžícím motoru se i při pedálu na podlaze nepodařilo jakkoli přeřadit). Koukal jsem pod auto a nenašel známku úniku kapaliny. V nádržce bylo kapaliny také dost. Přesto jsem ji dolil na maximum a pumpováním pedálu vše uvedl do pojízdného stavu (30 minut jsem pumpoval pedálem nahoru dolů, ale začalo pomáhat, až když jsem pumpoval jen část možné dráhy, takže jsem nedorážel až do maxima). Odjel jsem dalších 300km a přestože se mi párkrát zpočátku stalo, že pedál měl tendenci zůstávat ve spodní poloze, tak zbytek cesty opět naprosto v pohodě.

Mě napadá jen že by mohlo být nějak špatně odvzdušněno. Nenapadá někoho něco? Jestli mi to bude ještě blbnout, určitě zajedu do servisu, ale mé zkušenosti se servisem jsou natolik špatné, že se tomu budu bránit, co to půjde (2 autorizované servisy škoda, skoro měsíc auto v nepojízdném stavu, vyměněny 4 nezávislé věci, na servisech utraceno skoro 20 000,- a nakonec to opravil frajer v garáži výměnou zlomeného kabelu ke svíčce za 300,-. A ty servisy ze mě dělaly takového hlupáka, že se mi nechce testovat další, zda tam budou lepší...). Goo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den,

mám OII, 1.9TDI, 77kW, r.2007. Při každodenním ježdění po městě a okolních silnicích se auto chová bez problémů. Ale když vyrazím na dálnici, tak po nějaké době (posledně cca 2 hodinách) jízdy spojkový pedál padne na podlahu a nechce se zvednout. Potom když auto nechám delší dobu stát, tak se spojka vrátí zpět do normální polohy a zase funguje.

Mrkněte na přiložené video...zkusil jsem nahrát ten spojkový pedál, jak se chová.

Jinak spojku jsem zkusil odvzdušnit, ale problém přetrvává.

Nevíte čím by to mohlo být?

Michal

VID 00000-20111105-1353.mpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi se zhruba před 2 měsíci objevil podobný problém s pedálem..není to až takový běs jako ten tvůj, ale taky me to sere..mi chodí relativně dobře..dolů v pohodě, ale zpátky se v půlce zadrhne a pak sám vystřelí až nahoru do norm.polohy..spojka jinak funguje ok..taky mi bylo řečeno, že to je hl.spoj.válec..už je objednaný a příští úterý už snad bude pokoj..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...