michalhajek Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 Ahojte, přemýšlím že svému 130ti členému stádu pod kpotou přidam laděnější zvuk. mužete doporučit nějaký laděný vyfuk z kterým mate zkušenosti, mě se líbí tenhle http://tuning-individual.cz/eshop/-p-24995.html . taky by mě zajímaly rozměry koncernového vyfuku který ted mam na autě. např zadního přívodu atd. auto fabia rs 1.9 tdi (12/2003) díky za rady a názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 pokud chceš i názor, tak tímhle nezískáš kromě opravdu odporného zvuku vůbec nic. zbavíš se pěkné origo koncovky. jiná věc je, když se výfuk mění z důvodu požadavku na vyšší výkon (ale to jsem trochu jinde než u 130k nebo i s čipem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 vykuchej ho uplně, dej tam trubku a nakonec tu origo koncovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalhajek Vloženo 14. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 pocopil jsem to správně, že mam místo orig tlumiče dat jen trubku? a jak je to s technickou a cajtama? nemusím ten tlumič mít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 2. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2011 jediný kdo ti bude dělat problém když nebudeš mít tlumič na konce tak bude technicka a případně "sousedí" jinak nad lazeným výfukem taky uvažují , cena dobrého výfuku cca 25 tisís myšleno kvalita i prace montáž má to cenu pokud do budoucna hodláš přidat koně pod kapotu jinak , jinak stím přídaš +- 2 až 4 Kw ale je to kus od kusu jediné co tím zlepšíš je odvod spalin ven a snížíš připadně teplotu , namá cenu mněnit koncový díl nebo jen nákou čast vyfukového potrubí !!! jednině celé od svodu až po konec auta dát větší prumněr trubek originál je myslím 50" a tím padem pokud dáš třeba prumněr 60" 70" atd budeš na to muset sehant i KAT z takovým prumněrem , takže prostě dopasovat z jiný auta co má větší prumněr , sand to bude vše hlavně to nedělaj homodomo ! stojí to za prd akortá to bude dělat kravál a případně si přidělaš problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalhajek Vloženo 3. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2011 nějak brutaně přidávat výkon nechstám, mě těch 130 koniků stačí :-) jde mi jen čistě o ten dunivější zvuk, ještě mě napadlo vykuchat ten koncový tlumič výfuku a znovu ho zavařit, kdyby se to uděllo nějde nahoře, tak by si toho na stk ani nikdo nevšimnul. myslíte že by to šlo, popř jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 šlo by, rozříznout ho, vykuchat, dát dovnitř trubku a zase ho zašít, já osobně mam vykuchlej i kat a trubku zatím s originál průměrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalhajek Vloženo 5. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2011 a co na technické jak se na to tvářily? pokud maš zkušenost, vím že pohledově nic nepoznají pokud je to udelan precizně, jen jestli to pak splní ty jejich hlukové normy. a tlumič výfuku mít nemusíš?? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 na STK sem problém neměl, jen trubka a vzadu laďák nic víc zatim vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.