Jump to content

michalhajek

Uživatel
  • Posts

    77
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About michalhajek

  • Birthday 05/28/1987

Recent Profile Visitors

962 profile views

michalhajek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

-1

Reputation

  1. ahoj, kouknul jsem do motorové části a zjistil jsem, že ten zvuk dělá třepající se řemen. když není zaplá klima, točí se v pohodě, jak ale zapnu klimu tak se začne strašně chvět a třepat
  2. Ahoj, mam problém s klimatizací na RS I. první problém je že kontrolka AC se rozsvítí až při druhém stupni ofuku. ale ten závažnější. Když zapnu klimu když stojím začnou se ozývat uplně trašné kovoké zvuky, něco mezi chrčením a dřením( nevím jak to popsat.) za jízdy se ovšem nic neděje. a pokud za klidu auta zmáčknu spojku tak tak přestanou, pokud ale spojku držím více jak + - 1 minutu tak začnou zvuky taky. neví někdo co by to mohlo být? kde hledat problém, popř jak ho odstranit.? Díky
  3. ahoj, byl by někdo ochotný mě udělat tempomat do FRS I.? nejlépe z okolí zlína popř. tak okolí 50 km???? pokud jo písněte do zpráv. díky
  4. to je jediná možnost, pokud jsi měl desku tak sjetou tak je možnost ž kotouč přidřel ten pístek a ten ted nechodí, zkus rozebrat, trošku oleštit a uvidíš jetli bude blbnout i dál.
  5. zvednout zadní napravu a zkusit jestli kolo při zatažené ručce brzdí či ne, typnul bych ko třmeny, pokud jsi měnil desky i kotouče ( měnil sis je sám nebo servis?) , ja měl podobný problém na třmenech, byly prasklé těsnící gumičky a do brz. válečku se dotalval bordel a skoro už nechodil.
  6. to víš že jo, dvouhmota je dobré zemětřesení. pokud víš že je K.O. tak ji vyměň at si nedokurvíš ještě něco dalšího.............
  7. mám pocit, že na každý model potřebuješ k budíkům extra řj. a taky si nejsem jistý jestli sedí otáčky, rychlost atd na budících.
  8. ještě bych zkusil jestli ti nepřibrždují, ale pokud ti to dělaly v servise tak bych to skoro vyloučil, i když nikdy nevíš. . zvedni přední napravu (napr. paletákem, nebo postav auto na špalky abys měl prostě přední kola v luftě) a zkus, jestli se ti kola točí volně, popř. požádej někoho aby ti parkrát stlačil brzdu(stačí rukou, do auta na špalcích bych radši moc nelezl), a zase zkus potočit, musí se točit při uvolněné brzdě uplně volně.
  9. tak pokud budeš brát naftu ad shellky nebo příp. i benziny tak maš kvalitu určitě víc zaručenou než nejaký unikorm a ještě ekologocký. ten bych dal tak max do traktoru.
  10. pokud se smíříš s tím, že ti životnost motorových součástí klesne na polovinu, tak si tam klidně lej i tento sajrajt. my co mame své aua rádi tankujeme jen KVALITNI naftu
  11. rozměr o jeden palec bych vůbec neřešil. to bude taková zanedbatelná hodnota že bys musel najet 100.000 ročně abys to poznal. ja mam normálně zimní disky 15 a letní alu 16 a nerešim nic.
  12. pořádně si zkontroluj přední nápravu, ta dostava díky těžkému motoru největší záhul.
  13. pročti si to tady http://www.poradte.cz/auto-moto/1171-prevod-vozu-z-kategorie-n1-na-osobni-vuz.html
×
×
  • Create New...