Přejít na obsah

Jak se vám líbí???


mirekdusek

Doporučené příspěvky

Tak co na ni říkáte? Můj osobní názor že teda opravdu nepovedený auto.. Vím že pro lidi co to opravdu potřebujou na popojíždění po městě a jezdí sami tak dobrá volba ale myslím že škodovka tohle nemá zapotřebí když Volkswagen má UPa. Vzhledově se mi vůbec nelíbí... na první pohled když by to nemělo ten znak tak mi to přijde jako by daewoo začlo zas vyrábět ty malý autíčka..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se to celkem líbí. Pro škodovku novej segment a že je to trojče s Up!em a Mii? Nijak mě to nevadí, je to obdoba kolínskejch trojčat. Po nějaký době je to nová škodovka, která se mi líbí od svého uvedení. Naposled jsem to takhle měl s OI, jinak mi to u všech docela trvalo. V tomhle prckovi vidím docela zajímavou evoluci Lupa, zejména 3L, o kterým jsem jednu dobu vážně uvažoval. Jezdím velmi často sám (do práce) a moc toho nevozím, takže když to bude rozumně fungovat i na dálnici, bude to zřejmě žhavej kandidát na dojíždědlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně bych zakázal třídveřáky.. nenašel jsem byť jedinou výhodu.. akorát to má dveře dlouhé jak cyp, a na parkovišti snadno někoho odře, protože musí otvírat vrata.. poslední třídveřčák byl imho rapid, a tam to taky mělo zůstat.. docela mě zklamali.. těším se na vision D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se Citigo docela líbí, ale má to své ALE :

- dlouhá křídla dveří - neumím si představit jak z toho polezu ve městě při nynějších velmi úzkých parkovacích místech normovaných z dob š 120, kdy při šikmém nebo kolmém stojí auta dveře na dveře, já z Yetiho mám u nás před panelákem docela problém a dveře tady bude muset řidič i spolujezdec poměrně doširoka otevřít aby se z auta dostal, takže jako městské auto má Citigo asi problém

- absence jakýchkoli úchytů kolem zadních sedadel - cestující vzadu se nemá v zatáčkách čeho přidržet, max. sedadla před sebou, chybí úchyt v madle pro ruku i na stropě

- chybí zadní podběhy - to je podle mne asi největší problém, zadní náraznik tvoří takovou kapsu kde se bude točit voda a nečistoty, navíc ani není ničím zakryté palivové vedení od ústí k nádrži a přepadová hadička (průhledná z měkkého plastu) dostane od kamínků a nečistot dost zabrat, jsem zvědav jak to bude vypadat po pár tisících km, u aut se zadními senzory to odnesou i dva krajní senzory ze třech montovaných, ty jsou přímo za koly a nejvíc na ráně, navíc to ani není hezké na pohled.

post-58894-0-81020300-1321450865_thumb.j

Editováno: , autor: WalkerT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Royce - plnej souhlas se vším s výjimkou Rapida (ex-Garde) coby 3-dveřáku. Kastle Garde/Rapid byla KUPÉ, měla tedy pouze DVOJE dveře... I když delší než obyčejná šáde, z jejíž kastle se při konstrukci kupátek vycházelo.

Jinak samozřejmě VšECKY 3-dveřáky jsou FŮŮŮJ, protože vše, co bylo uvedeno, je pravda - včetně toho, že majitelÉ 3-dveřáků "s oblibou" otřískávají okolní auta na parkovištích. Já osobně bych pro tyhle "netopejry" vyhradil spešl řadu například u supermarketů, kde by si mohli třískat výhradně do sobě podobnejch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem moznost se uz projet 55kW verzi a poradne si to prohlidnout - byl jsem mile prekvapenej.

Vyspelej podvozek, motor rekl bych povedenejsi nez HTP, predevsim tissi s prijemnejsim zvukem a vzhledem k hmotnosti auta pod 1t i prekvapive sviznej.

Trosku me drazdi necalounenej zavazadelnik, lak bude asi brzy poskozenej. A co me teda vylozene s..e, je jen jedno tlacitko na ovladani okna ridice - ridic proste spolujezdcovo el. okno nemuze stahnout. To je fakt na hlavu.

Nakonec snad jen design zadnich svetel - mohl byt vic napadity, tohle je fakt to nejjednodussi co muze byt. Mii na tom neni lip, ale na Upu je videt, ze to lepe jde.

Podtrzeno a secteno, moc pekny maly dospělý auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Royce - plnej souhlas se vším s výjimkou Rapida (ex-Garde) coby 3-dveřáku. Kastle Garde/Rapid byla KUPÉ, měla tedy pouze DVOJE dveře... I když delší než obyčejná šáde, z jejíž kastle se při konstrukci kupátek vycházelo.

Jinak samozřejmě VšECKY 3-dveřáky jsou FŮŮŮJ, protože vše, co bylo uvedeno, je pravda - včetně toho, že majitelÉ 3-dveřáků "s oblibou" otřískávají okolní auta na parkovištích. Já osobně bych pro tyhle "netopejry" vyhradil spešl řadu například u supermarketů, kde by si mohli třískat výhradně do sobě podobnejch.

Nebo je naučit vystupovat,obouchá ti auto i hovado ve fabii.....takže asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem moznost se uz projet 55kW verzi a poradne si to prohlidnout - byl jsem mile prekvapenej.

Vyspelej podvozek, motor rekl bych povedenejsi nez HTP, predevsim tissi s prijemnejsim zvukem a vzhledem k hmotnosti auta pod 1t i prekvapive sviznej.

Trosku me drazdi necalounenej zavazadelnik, lak bude asi brzy poskozenej. A co me teda vylozene s..e, je jen jedno tlacitko na ovladani okna ridice - ridic proste spolujezdcovo el. okno nemuze stahnout. To je fakt na hlavu.

Nakonec snad jen design zadnich svetel - mohl byt vic napadity, tohle je fakt to nejjednodussi co muze byt. Mii na tom neni lip, ale na Upu je videt, ze to lepe jde.

Podtrzeno a secteno, moc pekny maly dospělý auto.

Hele nemá Up stejnou velikost světel??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velikost stejnou má, ale kvuli jinemu konceptu 5. dveří (Up ma prosklene) tam je o prolis mene, cili svetla z Upu by presne nesedely ve vertikalni spare k 5. dverim Citigo. Vymenit 1:1 by se daly za ty z Mii, to ma stejne dvere jako Citigo.

Na pripadnou vymenu za svetla z Upu jsem uz myslel, proto jsem to zkoumal... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se Citigo líbí a designově mě mile překvapilo. Líbí se mi více jak Up! Trochu mě zarazilo, co píše Walker, ale dalo se to čekat, někde se ušetřit musí. Je to mrňous a holt vše je jednoduché. Třídveřáky bych taky zakázal, ale mohl bych popsat zážitky i se 4 i 5-tidveřáky... Záleží na lidech, jací jsou hňu.. Co bude u Citogočka nevýhoda je cena. Myslím, že lidé spíše sáhnou po Fábii, protože za trošku větší peníz mají auto, které je jinde. Kdyby stál mrňous do 150 000,- není co řešit.

Editováno: , autor: Tygrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kedze o tychto autach viem toho pomerne dost tak mozem posudit ze za tie peniaze sa neoplati. Oplatilo by sa keby stalo 5000€ (150.000 korun).

Podvozo OK. No miesta malo... Ak si dam sedadlo vodica tak, aby som sa citil pohodlne (meriam 188cm) tak vzadu ostane miesto akurat tak na diplomatku. :)

Ako pozitivum by som oznacil navigaciu ktora spolupracuje s automobilom a je ne nej moznost zobrazit viacero udajou. (otvorene dvere, otackomer, ..., ...)

No jej neustale vyberanie a vkladanie do konektoru bude casom problem. A nechavat navigaciu v aute v strede pristrojovky nie je moc bezpecne.

3 valcovy motor ma krajsi HTP z Fabie. Tento ma podla mojho ucha nepekny zvuk. Ale to je subjektivny pocit.

5-dverova verzia ponuka prekvapivo viac miesta a riesi tak i problem s obrovskymi dverami u 3-dverovej verzie.

Pouzitie plastu palubovky a prirovnam k ubohemu. Tvrdy, lacny plast a aj nim setrili kde sa dalo.

Pri drahsej edicii je cast plastu nahradena lesklym ciernym, sedym alebo bielym plastom (Up!).

Taktiez posobi chladnestrohy tapacir dveri, kde vrchna cast je lakovany plech dveri.

Lacne edicie maju manualne stahovanie okien, nemaju radio, nemaju navigaciu, nemaju otackomer, klimu....

Clovek by si aj povedal naco je to mamine ked ide na nakup do mesta... No a zase sme pri cene vozidla.

Za cenu 9000-14000€ si viem predstavit ine auto. A ked uz Skodu, tak by som rozhodne volil prestrannejsiu Fabiu. O konkurencnom vybere nehovoriac.

Na zaver by som konstatoval ze z koncernovych trojiciek Up!, Citigo a Mii posobi skodovka najkrajsie (subjektivny pocit). ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja vam nevim, ale me se docela libi,.... uz na to ze to je neco jinyho pro skodovku ale na druhou stranu mi to pripomina koncern TPCA :kol-28::kol-47: PODOBNEJ STYL NO

ALE VIDEL SEM TO OSOBNE a docela bomba motor docela zivej verze 55 kw ale par mich to ma absence zadnich podbehu, zeleznej kurf, a to reseni motoru tak neni moc dobry,.... mrizkou chladice je videt presne na altik a pri desti nebo takovym necim mi to prijde docela blby nejakej kus krytu z vyroby taky mohli vykoumat SOUDRUZi, a take trochu zkritizuji interier.... je splacanej z Fabie, Octavie a neco ze Superba by se tam taky neco naslo ........ jinak bejt levnejsi myslim ze spousta lidi by nevahalo :kol-24:

post-58977-0-87982300-1323210800_thumb.j

post-58977-0-48772700-1323210849_thumb.j

post-58977-0-31257100-1323210958_thumb.j

post-58977-0-05304700-1323211024_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vim, tak 55kW je jednak naladena vykonove vys a jednak ma kratsi zprevodovani. Vzhledem k urceni auta predevsim do mestskeho provozu je dynamika nadmiru uspojiva.

Nezavděčí se predevsim tem, kdo "chytre" otestuji Citigo na dalnici nebo na okresce nalozene čtyřmi/pěti lidmi a bude se jim motor zdat liny a žravý.

Přesně to se totiz podilelo na spatne pověsti HTP, který není vůbec špatný, jen ho český šetřivý lid bohužel nepochopil. A aktualni trivalce v Citigo jsou oproti HTP zase konstrukcne dal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...