ViperCZ Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Zdravím. Mám Fabii 1,4MPi 02, najeto 103 000 (real, sem 1. majitel). Již na 50 000 km začal prolínat olej do vody, takže se dělalo těsnění pod hlavou, měnila se expanzka a proplachoval se okruh. Teď nedávno zase začal být olej ve vodě, takže opět těsnění pod hlavou + sem nechal hlavu srovnat - tzn těsnění komplet nový i na sání, výfuku atd... Zrovna potom sem udělal olej, svíčky a filtry + expanzku a propláchnutí okruhu. Problem je že auto když je studené tak se na volnoběh motor dost cuká a i ohřáté když jedu tak kolísají otáčky při držení určité rychlosti (auto cuká). Když brzdím motorem, nebo akceleruji nad 3000 rpm tak je vše ok a auto jede 180. Při akceleraci do 3000 rpm je sem tam cítit záškub (jako by na moment vynechal jeden válec). Svítí mi kontrolka motoru - hlásí to "řada válců 1, sonda 2 topný okruh - TRVALÁ ZÁVADA" a potom "řada válců 1, sonda 2 - žádný signál sporadická závada" obě sem vymazal ale po cca 5 km se kontrolka rozsvítila znovu a 1. z jmenovaných závad je tam zase. A k tomu všemu se mi ztrácí chladící kapalina, veme si to množství co je mezi ryskami za cca 250 km, když auto stojí tak neubyde ani ml. Kontroloval sem všechny hadice a i chladič a žádný únik sem nezjistil. Díky za postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 vložky tam nie sú utopené ??..kontrolovali ste ich,keď ste mali hlavu dole?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Souhlasím s kontrolou vložek,viděl jsem 11tis najeto a byly skoro v lajně 3 5 6 4 to pak těsnění fakt nepodrží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 26. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2011 Právě že bohužel sem je nezkontroloval, tzn. znovu hlava dolu nechat přebrousit a dát nový těsnění s kontrolou vložek? Btw. když bude nějaká utopená, tak jak se to pak dělá? Myslím že se dávají zespod nějaké podložky, ale kámoš to prý dělal na Fáčku a dal jen podložku nahoru, jakoby mezi vložku a těsnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 26. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2011 (editace) Pokud je hlava rovná, nemá smysl ji znovu rovnat. Těsnění originál TEMAC. Já jsem měl utopené prostřední 2 vložky, což je u Fábie dost častý problém. Jedna z nich byla navíc křivá - ve 4 místech měření po obvodu vložky byly 1,3,4 a 7 setin přesahy. Takže bylo třeba i vložku napřed srovnat - osoustružit. Mezi spodek, osazení, na vložce a otvor v bloku je třeba vložit odpovídající počet a tloušťku měděných kroužků, aby přesahy přes blok byly nahoře 7 až 11 setin milimetru. No a asi tě čeká i výměna lambdy. Pokud to není jen zoxydovaný konektor. Editováno: 26. Listopad 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Invisibleman Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 Zdravím mam podobný problém preto nechcem zakladať novu tému a opýtam sa tu, dúfam že to nevadí. Mam Fabiu 1,4 MPi r.v. 6/2000 (najazdených 163 000km) pri 157 000km bola robená komplet generálka motoru (krúžky, vložky, komplet výbrus, ojničné loziska, hlava komplet /ventily, gufera atd.../) Po najazdení 5500km začala miznúť chladiaca kvapalina s nádržky (cca 0,05-0,1l/100km) tvorí sa kondenz na viečku oleja + blbne termostat (nedrží teplotu pomali sa zohrieva a ručička behá od 75C°-90C° /termostatom ani čidlom by to nemalo bit všetko nove/) v čom by mohol bit problém ? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Asi by bylo vhodné tento dotaz položit tomu, kdo ten motor skládal, ne? Jak vypadá motorový olej? Přibývá a je v něm chladící kapalina? Pokud je termostat nový a špatně funguje, zase bych navrhoval ho reklamovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mili11 Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 (editace) zdravim.. take mam obdobny problem.. ted v tech mrazech sem nastartoval.. zaskrundalo v motoru a pohoda... ale ted jsem koukal do motoru a mam emulzi na vicku od motoru a expanzka je total zasvinena.. vcera sem byl u meho mechanika.. a asi nemel naladu se v necem harabat a rika ze je to normalni pri jezdeni kratkych tras... tak sem dnes juknul na sluzebni 1.2 htp a tam zadna emulze neni.. dnes musim ject z plzne do liberce..tak budu doufam ze se to neco nepo.... muze byt foukle tesneni pod hlavou ikdyz nejsou natlakovane hadice od kapaliny?? pri nastartovanem motoru a otevreni vicka to fouka jak blazen.. mmotor 1.4 mpi 50kw 290 000 km Editováno: 10. Únor 2012, autor: mili11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.