Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mam problém. Měnil jsem na Fábii svíčky a začli postupně odcházet zapalovací moduly. Fábie má najeto cca 140tkm. Je to vůbec možné?? Nějaká chyba při výměnách svící nebo spotřební díl?? Děkuji všem za ujasnění

Vloženo

asi bych se neděsil, byli tu jedinci, kteří měnili i po 60t km. Já jsem teda z toho opačného tábora, první modul mi odešel po 205 000km a druhý se mi odporoučel předevčírem po úctyhodných 225 350 km :kol-31:

Vloženo

Škodovká nás tepala taky za špatnou demontáž,bez patřičného přípravku,stane se že napraskne izolace a probíjí do válce,ale jinak opravdu odchází docela dost.

Vloženo

Aha chlapi... tak díky moc mam jasno :D

Members:Ve Škodovce jsem byl na praxi a tam to vytahujou opatrně dvouma plochejma šroubovákama proti sobě..Jde to snadno..jen se musí opatrně..povytáhnout a odpojit konektor..Tak nevim co je natom za přípravek :D

Vloženo

Stejnak nechápu jak se to může zničit vytažením pomocí šroubováků..Dyť to na tom plastu není ani poznat tak jak to může být pak deat?A nechápu jak ty botky mě nemůžou fungovat když odpor mají v normě 360-440 ohm a mí maj 385 a nejdou :(

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Já mám 1.6 16V, tentýž obdobný motor jako 1.4 16V a 1.2 16V od koncernu VW. Cívky jsou tam stejné, mám najeto 204 tis km a všechny mám původní, je to možné? Ani nevím, co to udělá když jsou špatné

Vloženo

Já mám 1.6 16V, tentýž obdobný motor jako 1.4 16V a 1.2 16V od koncernu VW. Cívky jsou tam stejné, mám najeto 204 tis km a všechny mám původní, je to možné? Ani nevím, co to udělá když jsou špatné

Mozne to je,mne odesla prvni v 205000km, druha o 10000 km pozdeji a treti mam stale origo,tedy zatim 231000km.Bude ti blikat check auto ztrati vykon a pojede ti to na tri valce,jak uz tu bylo receno

Vloženo

tak jsem to asi zakřikl, dnes ráno mi s největší pravděpodobností odešla i ta poslední origo cívka (zatím to nemám potvrzeno VAGem), nicméně příznaky tomu nasvědčují. Auto při lechtání plynu jakoby chvílu táhlo, chvílu netáhlo a pak když jsem zastavoval pro kolegu, tak jak jsem vyřadil, motor zdechl. Při pokusu o start naskočil ale vždy zdechl. Abych vyloučil LPG, přepl jsem na beneli a stejný průběh, motor po nastartování vždy zhasínal, udržel se pouze pod plynem, jakmile jsem odstavil nohu z pedálu, zakolísal kolem 500 otáček a zmlkl. To by nic nebylo, normálka bych to na cestě vyměnil a frčel dál, kdybych však jak na potvoru včera odpoledne nepůjčil náhradní cívku kamošovi tady z fóra ... to je prostě zákon schválnosti, ten pracuje vždy na 100%.

Vloženo

měl jsem tam zapsaný druhý a třetí, pak vynechávání zapalování obecně, chudá směs a 2x regulační odchylka na EGR. Vše kromě EGR bude souviset s přepínáním BA/LPG, kdy ráno v těch mrazech zůstavají přilepené, zatuhlé pístky ve vstřikovací liště a než se rozhýbají, takže mi poblikával check než to začalo jet stabilně na LPG. No zkusím zaslepit EGR, zda to rozdýchám :kol-26:

Vloženo

zatial nič, iba som to datiahol domov na lane :kol-28: . Doma u garáže jsem to zkusil natočit, chytlo to na drnk, akorát tomu kolísají otáčky mezi 1000 a 500 až to zhasne. Když přidám plyn, tak to jede normálka do otáček, začínám fakt věřit tomu EGR. Zatím s tím nic nedělám, taky co že, když čék ráno v sedm odjede do práce a v šest večer jsem doma, nehledě na tu hnusnou zimu co venku je. Takže až v pátek, nebo o víkendu zkusím udělat základní nastavení EGR a klapky, pokud nepomůže, zaslepím EGR na zkoušku a uvidíme. :kol-32:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...