Malta Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 njn, má to ale i svá negativa ... trvale svítící check ( a že mě ta oranžová kontrolka irituje), vyšší spotřeba a dříve zasahující omezovač otáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomakecTD Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 No taky mi motor při lehtání plynu kolem 2000ot na 4ku zátěž cca 15% cuká. Přidává ubírá, jen velmi málo a NIKDY jsem nepřišel na to, čím to je, vyměnil jsem vše, kromě reakční vzpěry a čisla otáček kliky. Logováno na vagu, nikde problém Kdyby na to někdo přišel, bylo by super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 19. Únor 2012 Sdílet Vloženo 19. Únor 2012 Maltík:pane tak už víš co je to?jinak kdyby nebylo tak drahé EGR tak už ho tam mám...jinak já jsem si na svítící kontrolku zvyknul už:-)jinak technická bez EGR taky pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Únor 2012 Sdílet Vloženo 19. Únor 2012 (editace) ne nevím, EGR jsem vyloučil (zaslepen), klapka vyjmuta a důkladně vyčištěna (takže už to tak nekolísá, nicméně motor se furt třepe na volnoběh jak ratlík). Zítra to vezu ke známému do servisu, tak uvidíme, jestli to budou ty rozvody. Editováno: 19. Únor 2012, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 takže máme 8.3. a závada stále nediagnostikována tlaky měřeny 13,4 ; 13,4 ; 12,95 což na poctivých 231 000km bych řekl jsou dobré kontrola skočených rozvodů - jsou OK na úvod jen zopáknu - postupná výměna zapal. modulů - žádná změna zaslepení EGR - žádná změna ve škodovce dignostikováno přisávání falešného vzduchu kolem sání - těsnění vyměněno - žádná změna na zkoušku vyměněn PCV ventil s tou vroubkatou hadicí - žádná změna po odpojení MAP senzoru a několika sekundovém běhu motoru se motor na volnoběh krásně zklidní, takže porběhla výměna asi 3 ks jiných MAP senzorů včetně nového - žádná změna proměření kabeláže od jednotlivých čidel k ŘJ, překontrolování veškerého kosstření v motoru - vše OK v pondělí jsem si sehnal funglovku ŘJ na můj motor a včera proběhla výměna a - žádná změna (dnes se stavím za mechošem abych si vyslechl detaily včerejších pokusů z ŘJ), tak dám ještě vědět takže ... nějaké nápady ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 zdravím,odborně nepomohu,ale po zkušenostech z jiných oborů bych tipoval na nějakou blbost,která člověka ani nenapadne že by to s tím souviselo.Držím palce a jsem zvědav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 tak přesně to samé pravila i moje polovic včera večer, že tomu teda nerozumí, ale že to bude nějaká cípárna, že se pak budeme divit, až se na to přijde cože to vlastně způsobovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 takže kauza uzavřena dnes jsem navštívil LPG servisáka, abychom probrali aktuální situaci a vše co se dělo včera při výměně ŘJ a první jeho otázka zněla jak jsem na dnešek spal on že prý blbě, že prý v noci třikrát ... no není se však čemu divit, prý ve zlosti nad nemohoucností nad mým autem vyžahl půlčana slivovice ... nicméně, lektvar nesl své ovoce, páč na to nakonec přišel . Takže na vině byl EGR ventil ... bohužel ač zaslepen a nehlásil se jako elektricky špatný a proměřeno napětí co k němu má jít, byl prostě šluslý a dělal bordel při volnoběhu. Takže momentální stav je že namontován je špatný + zaslepení a elektricky zapojen je oktávácký EGR připevněn binderem k hadici od chladiče. Ještě nemám auto doma, zítra si je vyzvednu a budu testovat toto "provizorní" řešení, no a budu se muset rozmyslet jak řešit situaci dál. Jestli upravit oktávácký EGR a nechat zaslepení + dodělat mezikus (páč oktávácký je malinko užší než současný EGR) nebo řešit koupi new. Sice jsem vyhodil money za ŘJ (za tu cenu jsem mohl mít new EGR), ale zase by nás to nenutilo hledat zpět. Bohužel po odchodu origo EGR v 90t km je to už v pořadí třetí EGR, nic to nevydrží. Ty dva před tím jsem alespoň vždy vyreklamoval v rámci dvou leté záruky, bohužel tento třetí z nich vydržel nejdéle, takže už záruku nechytám. Uvidím jak se bude auto chovat, jestli to nechám zaslepené s tím oktáváckým EGR za 300,- nebo zase zainvestuji ... ikdyž teď za poslední dva měsíce mě stála víc než za celých 7 let, no holt už to není žádná mladice takže uzavřu to, pokud jsem doposud pěl chválu na LPG servisáka pana Svěráka z Boskovic, tak teď to budu dělat dvojnásob Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 No super. Tak teraz sa len spravne rozhodnuť ako to doriešiš aby ťa to moc nebolelo do peňazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 (editace) Obávám se, že každé jiné řešení než "poslat autí dál do oběhu" bude čím dál tím finančně náročnější. Já vím, nostalgie, "společně" nalítané km a těch zážitků, co jeden s autem nasbíral - ale je to jen kus železa, plastů, skla a gumy a bohužel zub času je neúprosnej. Příští měsíc mne to samý čeká s Ferdou - mým formanem, se kterým jsem jen já sám během 6 let najezdil přes 65 000km a který mne za tu dobu jen jednou jedinkrát přiměl volat asistenčku - jinak to bylo a je to nejspolehlivější auto, které kdy v rodině bylo. Bohužel, rez hryzalka už se prožrala na tolika místech, že uvést ho do stavu "průchodného" pro STK by stálo daleko víc oběživa, než by i potom byla jeho tržní hodnota. Přesněji řečeno mi bylo vyčísleno, že za výměnu karosářských dílů plus olakování bych zacvakal cca 30 000 kulatejch - cena srovnatelných vozů i po rekonstrukci kastle se ovšem pohybuje někde kolem 20 000 - a já nejsem člen rodiny Rotschildů ani Morganů nebo podobných magnátů, abych si z nostalgie mohl dovolit házet prachy oknem. Tudíž Ferda pojede do lázní - siemens-martinskejch... Editováno: 8. Březen 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 no to máš Kájo sice pravdu, ale jaksi nekradu ... v létě jsme poslali do oběhu Feldu a dovezli Rooma, takže jaksi už se nedostává prostředků ... sportka min.týden 20Kč, šťastných 10 tento týden zatím 220,-Kč, za to jiné auto nekoupím , takže musím se spokojit s tím co mám a doufat že se to nebude kazit exponenciální řadou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 Ale co jsem večer zapomněl dopsat - znovu se prokázalo, že EGR je záměrně instalovaný kurvítko, který není k ničemu jinýmu, než k: 1) zasírání škrticí klapky; 2) otravování motoru jeho vlastními "exkrementy"; 3) nasírání majitele auta (nejrůznějšími projevy své kurvicí funkce) ... K čemu rozhodně není, je nějaké vylepšení emisní charakteristiky motoru. Aby to totiž mělo uvedenou funkci, nesmělo by to zcela záměrně snižovat výkon motoru a tak nutit automobilistu daleko víc šlapat na plyn... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 tak tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 ve škodovce dignostikováno přisávání falešného vzduchu kolem sání - těsnění vyměněno - žádná změna Prosím tě, které těsnění si měnil? To mezi krytem motoru a škrtící klapkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 nene, mezi motorem a plastovým sáním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 (editace) Asi myslíme to samé těsnění - to nahoře na škrtící klapce, viz přiloha? Editováno: 30. Duben 2012, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 (editace) nene, nemyslíme ... já mám na mysli celé to černé plastové sání vzadu u stěny mezi motorem a kabinou (NE kryt motoru). Kdybych byl doma dal bych ti sem scan z ETKY ze škodovky s tím číslem co mi měnily. Takže až večer přijedu z hokny oscanuju ti to Editováno: 30. Duben 2012, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 rkonf - ta těsnění jsou tam prostě DVĚ - jedno je z pohledu proudu vzduchu před hrdlem s klapkou, druhé je za klapkou. V autě je to namontované NAD a POD celým tím vehementem s pohonem klapky, klapkou a celou instalací. Malta myslí to druhé, POD klapkou. Mimochodem toto těsnění je důležitější, protože když se poruší, motor saje vzduch nekontrolovanou dírou. Když je porušené to horní tesnění před klapkou, nemá to na funkci motoru tak výrazný vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 (editace) nene, mezi motorem a plastovým sáním Ekkare..Malta mal skorej na mysli tesnenie medzi samotným sacím potrubím a motorom (sám to píše),než pod škrtiacou klapkou...tak som to pochopil aspoň ja Editováno: 30. Duben 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 (editace) tak tak chlopi, večer dám na ujasněnou ten scan tak ne, nevydržel jsem to a našel to aspoň v DP ... měněna byla položka 15 těsnění pod sáním.pdf Editováno: 30. Duben 2012, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 máš na mysli 3ks tohoto?? http://www.cc-autodily.cz/tesneni-saciho-potrubi-6_6?brand=SKODA&model=FABIA+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 ano přesně tak, platil jsem něco kolem 560,- Kč (už jsem to i editnul v mém předchozím příspěvku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Eště lepčí - pozice 15 na Maltově linku jsou těsnění přírub mezi sacím potrubím A hlavou - já myslel že má na mysli to co je na tom samém obrázku jako pozice 3 nebo 6... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 23. Květen 2012 Sdílet Vloženo 23. Květen 2012 (editace) Tak jsem o víkednu vyměnil ta 3 těsnění + 2 u škrtící klapky, takže to mam komplet. Sliboval jsem si od toho odstranění škubnutí při jemném přidání plynu. To se možná trochu zlepšilo, ale je to tam stále (komplet uložení motoru mám letos také nové). Takže tam bude ještě něco (škrtící klapka, EGR, možná, že to způsobují vůle v pohonu - převodovka, poloosy...). To už řešit nebudu, už s tím žiju pár let, tak budu dál. Nicméně motor se ztišil, chová se kultůrněji a už se nedusí při rozjezdu. Takže spokojenost. Editováno: 23. Květen 2012, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.