Publikováno Listopad 25, 201113 r Mam problém. Měnil jsem na Fábii svíčky a začli postupně odcházet zapalovací moduly. Fábie má najeto cca 140tkm. Je to vůbec možné?? Nějaká chyba při výměnách svící nebo spotřební díl?? Děkuji všem za ujasnění
Listopad 25, 201113 r asi bych se neděsil, byli tu jedinci, kteří měnili i po 60t km. Já jsem teda z toho opačného tábora, první modul mi odešel po 205 000km a druhý se mi odporoučel předevčírem po úctyhodných 225 350 km
Listopad 25, 201113 r Škodovká nás tepala taky za špatnou demontáž,bez patřičného přípravku,stane se že napraskne izolace a probíjí do válce,ale jinak opravdu odchází docela dost.
Listopad 25, 201113 r Autor Aha chlapi... tak díky moc mam jasno Members:Ve Škodovce jsem byl na praxi a tam to vytahujou opatrně dvouma plochejma šroubovákama proti sobě..Jde to snadno..jen se musí opatrně..povytáhnout a odpojit konektor..Tak nevim co je natom za přípravek
Listopad 25, 201113 r TO jettix: už som to tu raz vkladal...toto sú tie vyťahováky http://www.uni-max.sk/vytahovak-zapalovacich-cievok-vw-set/d/img/ ak ich už niekto má,tak to je radosť vyťahovať
Listopad 26, 201113 r Autor Stejnak nechápu jak se to může zničit vytažením pomocí šroubováků..Dyť to na tom plastu není ani poznat tak jak to může být pak deat?A nechápu jak ty botky mě nemůžou fungovat když odpor mají v normě 360-440 ohm a mí maj 385 a nejdou
Listopad 26, 201113 r jednoducho sa ten modul zlomí,keď ho tým šrobovákom podpáčiš...zlomí sa zarovno toho konektora...to je len odpoveď na to ako sa môže zničiť
Leden 25, 201213 r první odešel při 67k druhý při 70k, jdou vytahnou i jedním šroubovákem ale musí se velmi opatrně...
Únor 11, 201213 r Já mám 1.6 16V, tentýž obdobný motor jako 1.4 16V a 1.2 16V od koncernu VW. Cívky jsou tam stejné, mám najeto 204 tis km a všechny mám původní, je to možné? Ani nevím, co to udělá když jsou špatné
Únor 12, 201213 r Já mám 1.6 16V, tentýž obdobný motor jako 1.4 16V a 1.2 16V od koncernu VW. Cívky jsou tam stejné, mám najeto 204 tis km a všechny mám původní, je to možné? Ani nevím, co to udělá když jsou špatné Mozne to je,mne odesla prvni v 205000km, druha o 10000 km pozdeji a treti mam stale origo,tedy zatim 231000km.Bude ti blikat check auto ztrati vykon a pojede ti to na tri valce,jak uz tu bylo receno
Únor 12, 201213 r Na 4válci to není taková darda jako na HTP - tam když jedna cívka vyprdne, tak je z autí rázem malotraktor a to už se přehlídnout nedá ani náhodou...
Únor 13, 201213 r tak jsem to asi zakřikl, dnes ráno mi s největší pravděpodobností odešla i ta poslední origo cívka (zatím to nemám potvrzeno VAGem), nicméně příznaky tomu nasvědčují. Auto při lechtání plynu jakoby chvílu táhlo, chvílu netáhlo a pak když jsem zastavoval pro kolegu, tak jak jsem vyřadil, motor zdechl. Při pokusu o start naskočil ale vždy zdechl. Abych vyloučil LPG, přepl jsem na beneli a stejný průběh, motor po nastartování vždy zhasínal, udržel se pouze pod plynem, jakmile jsem odstavil nohu z pedálu, zakolísal kolem 500 otáček a zmlkl. To by nic nebylo, normálka bych to na cestě vyměnil a frčel dál, kdybych však jak na potvoru včera odpoledne nepůjčil náhradní cívku kamošovi tady z fóra ... to je prostě zákon schválnosti, ten pracuje vždy na 100%.
Únor 14, 201213 r měl jsem tam zapsaný druhý a třetí, pak vynechávání zapalování obecně, chudá směs a 2x regulační odchylka na EGR. Vše kromě EGR bude souviset s přepínáním BA/LPG, kdy ráno v těch mrazech zůstavají přilepené, zatuhlé pístky ve vstřikovací liště a než se rozhýbají, takže mi poblikával check než to začalo jet stabilně na LPG. No zkusím zaslepit EGR, zda to rozdýchám
Únor 14, 201213 r zatial nič, iba som to datiahol domov na lane . Doma u garáže jsem to zkusil natočit, chytlo to na drnk, akorát tomu kolísají otáčky mezi 1000 a 500 až to zhasne. Když přidám plyn, tak to jede normálka do otáček, začínám fakt věřit tomu EGR. Zatím s tím nic nedělám, taky co že, když čék ráno v sedm odjede do práce a v šest večer jsem doma, nehledě na tu hnusnou zimu co venku je. Takže až v pátek, nebo o víkendu zkusím udělat základní nastavení EGR a klapky, pokud nepomůže, zaslepím EGR na zkoušku a uvidíme.
Únor 14, 201213 r na skušku len uvolni dva šroby egr a pichni tam taky pas vystrihnuty vička konzervy a dotiahni a hned poznaš či je to ono.
Únor 14, 201213 r neboj, záslepku mám, není to můj první EGR ... už jsem absolvoval i STK se zaslepeným EGR
Únor 14, 201213 r Přiznám se že mít takovou Echt-Grunt-Raupen sračku na autě, asi ji zaslepím TIGem dřív, než mi začne dělat podobný brikule...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.