Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mam problém. Měnil jsem na Fábii svíčky a začli postupně odcházet zapalovací moduly. Fábie má najeto cca 140tkm. Je to vůbec možné?? Nějaká chyba při výměnách svící nebo spotřební díl?? Děkuji všem za ujasnění

nič nové...odchádzajú dosť často :(

asi bych se neděsil, byli tu jedinci, kteří měnili i po 60t km. Já jsem teda z toho opačného tábora, první modul mi odešel po 205 000km a druhý se mi odporoučel předevčírem po úctyhodných 225 350 km :kol-31:

Škodovká nás tepala taky za špatnou demontáž,bez patřičného přípravku,stane se že napraskne izolace a probíjí do válce,ale jinak opravdu odchází docela dost.

  • Autor

Aha chlapi... tak díky moc mam jasno :D

Members:Ve Škodovce jsem byl na praxi a tam to vytahujou opatrně dvouma plochejma šroubovákama proti sobě..Jde to snadno..jen se musí opatrně..povytáhnout a odpojit konektor..Tak nevim co je natom za přípravek :D

Bez nich bych si to už neuměl představit,i jáá zk....l trafíčko šroubovákem :kol-44:

  • Autor

Stejnak nechápu jak se to může zničit vytažením pomocí šroubováků..Dyť to na tom plastu není ani poznat tak jak to může být pak deat?A nechápu jak ty botky mě nemůžou fungovat když odpor mají v normě 360-440 ohm a mí maj 385 a nejdou :(

jednoducho sa ten modul zlomí,keď ho tým šrobovákom podpáčiš...zlomí sa zarovno toho konektora...to je len odpoveď na to ako sa môže zničiť

  • 1 měsíc později...

první odešel při 67k druhý při 70k, jdou vytahnou i jedním šroubovákem ale musí se velmi opatrně...

  • 3 týdny později...

Já mám 1.6 16V, tentýž obdobný motor jako 1.4 16V a 1.2 16V od koncernu VW. Cívky jsou tam stejné, mám najeto 204 tis km a všechny mám původní, je to možné? Ani nevím, co to udělá když jsou špatné

Já mám 1.6 16V, tentýž obdobný motor jako 1.4 16V a 1.2 16V od koncernu VW. Cívky jsou tam stejné, mám najeto 204 tis km a všechny mám původní, je to možné? Ani nevím, co to udělá když jsou špatné

Mozne to je,mne odesla prvni v 205000km, druha o 10000 km pozdeji a treti mam stale origo,tedy zatim 231000km.Bude ti blikat check auto ztrati vykon a pojede ti to na tri valce,jak uz tu bylo receno

Na 4válci to není taková darda jako na HTP - tam když jedna cívka vyprdne, tak je z autí rázem malotraktor a to už se přehlídnout nedá ani náhodou...

tak jsem to asi zakřikl, dnes ráno mi s největší pravděpodobností odešla i ta poslední origo cívka (zatím to nemám potvrzeno VAGem), nicméně příznaky tomu nasvědčují. Auto při lechtání plynu jakoby chvílu táhlo, chvílu netáhlo a pak když jsem zastavoval pro kolegu, tak jak jsem vyřadil, motor zdechl. Při pokusu o start naskočil ale vždy zdechl. Abych vyloučil LPG, přepl jsem na beneli a stejný průběh, motor po nastartování vždy zhasínal, udržel se pouze pod plynem, jakmile jsem odstavil nohu z pedálu, zakolísal kolem 500 otáček a zmlkl. To by nic nebylo, normálka bych to na cestě vyměnil a frčel dál, kdybych však jak na potvoru včera odpoledne nepůjčil náhradní cívku kamošovi tady z fóra ... to je prostě zákon schválnosti, ten pracuje vždy na 100%.

a ktory valec ťi vynechav ,

měl jsem tam zapsaný druhý a třetí, pak vynechávání zapalování obecně, chudá směs a 2x regulační odchylka na EGR. Vše kromě EGR bude souviset s přepínáním BA/LPG, kdy ráno v těch mrazech zůstavají přilepené, zatuhlé pístky ve vstřikovací liště a než se rozhýbají, takže mi poblikával check než to začalo jet stabilně na LPG. No zkusím zaslepit EGR, zda to rozdýchám :kol-26:

no čo si zistil?

zatial nič, iba som to datiahol domov na lane :kol-28: . Doma u garáže jsem to zkusil natočit, chytlo to na drnk, akorát tomu kolísají otáčky mezi 1000 a 500 až to zhasne. Když přidám plyn, tak to jede normálka do otáček, začínám fakt věřit tomu EGR. Zatím s tím nic nedělám, taky co že, když čék ráno v sedm odjede do práce a v šest večer jsem doma, nehledě na tu hnusnou zimu co venku je. Takže až v pátek, nebo o víkendu zkusím udělat základní nastavení EGR a klapky, pokud nepomůže, zaslepím EGR na zkoušku a uvidíme. :kol-32:

na skušku len uvolni dva šroby egr a pichni tam taky pas vystrihnuty vička konzervy a dotiahni a hned poznaš či je to ono.

neboj, záslepku mám, není to můj první EGR ... už jsem absolvoval i STK se zaslepeným EGR :kol-46:

jaj tak si vybaveny proti egr.

Přiznám se že mít takovou Echt-Grunt-Raupen sračku na autě, asi ji zaslepím TIGem dřív, než mi začne dělat podobný brikule...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.