emge Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Do Felicie máš výrobcom schválené 3 typy sviečok - Brisk, Champion a NGK. Nevidím dôvod experimentovať s inými typmi, schválené sviečky budú fungovať tak, ako majú. Ja som používal Champion (sú jednobodové) a po odjazdení 45.000 km som ich vymenil za NGK (trojbodové). Motor funguje rovnako dobre s jedným aj s druhým typom, nevidím rozdiel v jazdných vlastnostiach. Champion sú však lacnejšie, takže som mohol nejaký peniaz ušetriť. Kúpou drahších sviečok som nič nezískal (zatiaľ neviem posúdiť ich životnosť). Ak sa situácia nezmení, nabudúce kúpim zasa Champion. Môj tip - kúp Champion, občas ich skontroluj a včas vymeň (nečakaj na 60.000 km). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joppien Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Taky dávám jedině RC8 Champion, jsou v pohodě a dle výrobce předepsané a jak psal emge, neměň to po klasických 60 000 km, k tomu stavu by Ti už nevydržely a už bys nenastartoval. Proto ze zkušenosti Championy měním radši při každých 45 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragster Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 Nemá někdo doma k vozidlu Š Felicia návod k obsluze, kde jsou napsané jaké se přesně doporučují zapalovací svíčky, potřeboval bych vědět co tam je předepsáno výrobcem, do motoru 1.3 MPI 50kW. díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 101 000 060 AA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 už to tady psal Joppien Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burdda Vloženo 26. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2011 Ahoj Mám feldu BMM 1,3 neboli spi pujdou mi tam tydle svíčky pojede to lépe ? nebo pojede to vůbec ? :-D http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/svicka-dr15tc-extra-trielektrodova:228d6cc40476df73 a budou znát když tam budou místo jednoelektrod ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 Pojede to, i když u SPI nevím, jestli budou poznat rozdíly mezi 1bodovou a 3bodovou svící. Já měl ve Formanu SPI 3bodové Championy když jsem ho koupil a spokojený jsem nebyl. Po výměně za 1bodové Brisky s cuproniklovou střední elektrodou (označení svíčky má na konci "CN") bylo auto zřetelně živější a líp reagovalo na plyn. Přitom ty Championy byly podle tabulek přímo určené pro motory SPI (přesné označení už si bohužel nepamatuju, je to skoro 8 let), měly stejně vyvýšené jiskřiště a prodloužený závit jako Brisky jednobod, ale jednoduše "nejely". Bližší příčinu jsem nezjišťoval, na Brisky á 40Kč kousek to jezdilo jak z praku, tak nebyl důvod kupovat další vícebody nebo nové Championky. Kompletní výměnu jsem dělal vždycky po 20 000km, přitom jsem je po každých 5 000km vyšrouboval a vypucoval jim jiskřiště mosazným drátěným kartáčkem. Jezdil jsem s ním až do konce roku 2009 a nestalo se mi, aby mi vypověděl poslušnost kvůli svíci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 přesně tak měl jsem taky feldu BMM a po zkušenosti s 3 bodovými svíčkami vím že nejlepší byly obyčejné brisky 1 bod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kedarek1 Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 U felicie nemá smysl experimentovat a po špatných zkušenostech kupuji pouze originál. Cenový rozdíl není velký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 já měl origo 3 bod pro MPI a tehdy byly podstatně dražší jak obyč Brisk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kedarek1 Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 Pro BMM 1.3 prodává ŠA svíčky Champion RC12YC pro 40KW a Champion RC9YC pro 50KW (interval výměny 30000 km, cena 77,- Kč) Pro MPI 1.3 prodává ŠA svíčky RC89PYC pro obě varianty (interval výměny 60000 km, cena 102,- Kč). S těmito svíčkami jsem neměl žádný problém. Myslím, že se to tu již někde probíralo - a výsledek byl takový, že nemá cenu experimentovat - výkon to nezvedne a bývají s tím občas problémy. Cena je dle ŠA na netu cca o 25,- Kč/kus méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ts.viki Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 záleží abys dal správně"teplé" svíčky.Poznáš to na izolátoru jiskřiště-má mít světle cihlovou barvu.Bílé znamená moc "studenou "svíčku,horší spalování a vyšší emise.Dříve se to učilo v autoškole a byl to základ.Když vezmu brisk,standartně se dodávaj 15NY.když bude !studená" dej 17NY 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.