Publikováno Listopad 29, 201113 r zdravím mám taký problem že sa mi strašne tažko zahrieva motor. Ak je vonku asi 0 stupnov tak to trvá pri jazde 100km/h asi 20km. A ked by som mal pustené kúrenie na 2 tak asi aj dlhsie.Dodam este že mám celý chladič zakrytý s kartonom a bez žiadnej zmeny.Termostat je tam už trerí a aj čidlá som už menil. Prosím o radu Upraveno Listopad 29, 201113 r od mopol01
Listopad 29, 201113 r záleží jak jedeš. při stovce můžeš plyn jen tak lechtat, tudíž spaluje málo nafty a z mála nafty velké teplo v motoru neuděláš. v současném počasí mi trvá ohřát auto na provoz cca 12km. jakmile se ale zapne větrák a topení, teplota jde domů. termostat jsi koupil značkový nebo něco levného? částečným řešením je po vyjetí pustit topení na max. aby se pustil el. příhřev a až se vše odmlží apod., stáhnout třeba na 18st a vypnout větrák. motor se bude ohřívat a částečně bude i topit náporem vzduchu
Listopad 30, 201113 r Autor termostat je origo. škoda. V okolí máme 4 takéto autá a pri tých istých podmienkách sa zohrievajú podstatne skor.
Listopad 30, 201113 r nemám EGR ventil (tudíš pomaleji se mi motor ohřívá) a ručička se mi na 90°C (budík to ukazuje pokud je motor ohřátý na 75°C a víc) dostane po cca 10-12km plynulé jízdy při venkovní teplotě 2-7°C pod nulou....to co píše mopol v těch teplotách co jsou teď, to budíky musí ukazovat '90°C, nkde bude chyba... mopol: spotřeba je ok? kolik si to vezme? ten karton zahoď, je ti tam k ničemu jinak na VAG jsi koukal, zda ti budíky ukazujou správně??
Prosinec 1, 201113 r Autor spotreba teraz v zime kombinovene 5,5l takže ok. Budíky ukazujú správne meral som aj za jazdy je to všetko o.k
Prosinec 1, 201113 r Zdar, mě se to taky pomaleji zahřívá, ale topí to hned. Ale spotřeba mi vylezla o litr, co to může byt?
Prosinec 1, 201113 r No je pravda že teď nejezdím moc dálkové jízdy, ale 6,6 L dlouhodobý průměr z původních 5,5L? Chápu když mi to udělá náklaďák. Upraveno Prosinec 1, 201113 r od VAG BoBo
Prosinec 1, 201113 r pokud jezdíš couračky + zima, tak by to odpovídalo.....jinak není od věci jednou za čas vyměnit termostat
Prosinec 1, 201113 r Topí to ale po dvou kilometrech na 22 stupních a po cca 15 km se to zahřeje na 90 stupňů a už se nic neděje, jen ta spotřeba a to mám hodně lehkou nohu.
Prosinec 2, 201113 r No je pravda že teď nejezdím moc dálkové jízdy, ale 6,6 L dlouhodobý průměr z původních 5,5L? Chápu když mi to udělá náklaďák. Spotrebu treba merat podla tankovania . Nie podla palubneho pocitaca.
Prosinec 2, 201113 r Vag BoBo: osobně bych mrkl na VAGu na teploty, zda dobře dovírá termostat.....palivový a vzduchový filtr je měněn? nebyly dělaný rozvody? já nejezdím jako čepičář, naví s mojí úpravou to baští lehce víc a mám teď průměr 5.7...6.6 je tak na couračky no
Prosinec 2, 201113 r Filtry měním co 6 měsíců, rozvody budu měnit při 180 000 km mám 100% ověřené km po prvním majiteli v ČR, koupeno nove u autoriz. prodejce a celou dobu tam servisováno.
Prosinec 6, 201113 r Autor Dnes bolo vonku napr. +8 stupnov prešiel som cca 12 km a auto malo asi tak 70 stupňov a to je už trošku choré
Leden 31, 201213 r záleží jak jedeš. při stovce můžeš plyn jen tak lechtat, tudíž spaluje málo nafty a z mála nafty velké teplo v motoru neuděláš. v současném počasí mi trvá ohřát auto na provoz cca 12km. jakmile se ale zapne větrák a topení, teplota jde domů. termostat jsi koupil značkový nebo něco levného? částečným řešením je po vyjetí pustit topení na max. aby se pustil el. příhřev a až se vše odmlží apod., stáhnout třeba na 18st a vypnout větrák. motor se bude ohřívat a částečně bude i topit náporem vzduchu Zaujimave s tym elektrickym prihrevom. Kde presne sa to nachadza? Osobne som nikde tento box s tromi zhavicmi nenasiel na celom chladiacom systeme.
Leden 31, 201213 r Mne osobne sa motor zohrieva napriek volnobehu cca 3-5 min, potom po 10 km kludnej jazdy na 1800 otackach jazda vacsinou kopce stupanie-klesanie 10 stupnov. Dnes rano bolo -15, motor sa zohrial ale potom po pusteni kurenia rucicka teploty zacala znova klesat. Ziaden karton nepomoze. Jedine ak odizolovat hadice chladiaceho systemu ktore vstupuju a vystupuju z a do chladica.
Únor 9, 201213 r Caute, mam stejný problém, čídla sem měnil, 3x měněný termostat. Při mrazech musím mít vypnuté topení aby se alespoň po 20 km ohřál motor. Pokud mám topení zapnuté tak se neohřeje skoro vůbec ani po 20 km. Je nějaká jednoznačná odpověď kde by se mělo hledat dál ? Zkusit ještě jednou vyměnit termostat ??
Únor 9, 201213 r Kupoval si original termostat alebo cinsku napodobeninu? Cina nevydrzi nic, resp. nemusi ani vobec fungovat. Ak si kupil original, odporucam vymenit aj hadicu priruby aj termostat. Moze byt ze aj hadica prepusta. Otazka: Podla coho usudzujes ze motor sa nezohrial, podla cidla a teploty na pristrojovke, alebo si otvoril aj kapotu a zmeral teplotu chladiacej kvapaliny?
Únor 10, 201213 r topí během chvilky protože se spustí ptc článek. jenže kvůli tomu se motor pak moc neohřeje, protože mísící klapka je pak na "teplo" a motor se stačí uchladit výměníkem v kabině. škoda že nejde uzavřít vodu do kabiny a topit jen elektrikou. motor by se mohl pěkně ohřát zatím
Březen 26, 201213 r Dobrý den,také mám problém že se mi motor neohřeje na provozní teplotu.Poradíte mi někdo prosím kde najdu čidlo teploty chladící kapaliny motoru.Fotečka by byla super kde to je.Díky moc předem.Výměnu bych mohl zvládnout sám ne?Mám Fábku chvilku a tak tápu kde co najít.Díky moc předem.
Březen 26, 201213 r TO Hnuso: http://forum.skodahome.cz/topic/77161-jak-vymenit-cidlo-teploty-chladici-kapaliny/ príspevok č.21
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.