Přejít na obsah

Jak poznat chip


Cutler

Doporučené příspěvky

Jan155: To je ale celkem odvážné tvrzení. Máš proto nějaké důkazy?

Ano mám, umím to změřit. Na Octavii II turbobenzín a diesel to určitě jde. U MPI by mě to samotného zajímalo.

Chtělo by to dělat pár pokusů. Přišel jsem na to náhodou z chyb v diagnostice........., že by to mělo jít a kupodivu to jde.......

Jak si myslíte že to Škodovka pozná, ano pozná to takhle jednoduše nic v tom není. Aspoň základy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jan155: Asi jsem nepodal otázku zcela přesně. Ptal jsem se, jestli máš důkazy na to, že podle tebe na brzdě měří bludy.

Jo takhle, já myslel, jestli mám důkazy pro to, že to jde tou diagnostikou.....

Ano to mám eventuelně taky, najdi dvě brzdy, nechej tam změřit auto a budou se lišit o cca 5 možná i 20 KW!! To je podle mě dostatečněj důkaz.

Navíc ony ty brzdy měří dobře, ale obvykle se jim přehřívá auto, jelikož do toho foukají pomalu fénem, berou vzduch ze střechy atd atd.... Zkus jet na tu stejnou brzdu jednou v zimě a jednou v létě když je řekněme 40C, jestli budou brát vzduch ze střechy, bude se ti lišit výkon o cca 3-5KW, a možná taky o 20kW. Záleží jak dlouho bude měření probíhat atd atd... a jak moc se to přehřeje. Navíc já mám 4x4 a těchhle brzd je sakra málo, třeba v Brně není jediná, která je schopná to změřit správně. V Praze snad MAHA, ta prej měří dobře. (Ověřeno z několika zdrojů)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, tak by se to přesně dělat nemělo, tím, že se vypojí kabel z haldexu. Mělo by se to měřit na brzdě co měří 4x4 a má tedy 4 válce. Když jen odpojíš haldex máš pak ztráty v kardanu, kterej se stále pokud vím točí, to je výkon kterej jde pryč.

Nevím proč si klepeš na čelo, byl jsem na dvou brzdách a výkon se lišil o přesně 21,5KW!! A podotýkám, že to auto bylo v pořádku. Jako jestli tohle neznamená, že měří bludy tak nevím co!!

Nejdřív si o tom něco přečti a naštuduj a pak si klepej na halvu, ale měřit 4x4 tím, že odpojíš haldex, je opravdu k ničemu........

Nejlepší haluz, vždycky je, když se zaptají kolik by to mělo mít: 103KW a pak dsostanu graf na 103KW, když řeknu že to má mít 113KW dostanu graf na 113KW, taky vyzkoušeno. Dle mého názoru je prostě něco špatně a měří bludy.

Dodo měl jsem tě za většího inteligenta, ale tímhle jsi mě fakt dostal..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle se to přesně dělá-prostě se vytáhne kablík a fertig. Brzd na 4x4 moc není. Ztráty v kardanu jsou neustále. Jediný co se nezměří tak jsou odpory haldexu, zadní rozvodovky, zadní poloosy a kola. Což mi fakt neva...

Rozdíl 21,5 kW? Čoeče kdo Ti to měřil? Vždyť to je odchylka přes 20% na 100kW... :kol-32:

Tak víš jak to je-papír potažmo graf snese všechno.

O inteligenci přispívajících zde snad nediskutujeme, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No o inteligenci zde nediskutujeme, ale dle smajlíka klepajícího si na čelo jsem pochopil, že jsem debil, a ten fakáč na mě, mě taky moc nepotešil........, to jako sorry

A zkusme se zamyslet nad ztrátami v kardanu, zadní rozvodovce, zadních poloos a kola........

Když to všechno roztočíš, ale budeš to měřit jen jako předohrab, tak tam budou ztráty docela značné.... vezmi si, že to auto když je 4x4 má cca o 0,5l větší spotřebu, takže ten odpor není zase tak zanedbatelnej, kolik to může být v KW netuším, ale řekl bych tak 10kW to je 10% o 10% vetší spotřeba (tohle je fakt úvaha),...... to by tak odpovídalo ne? Odhadem, to si myslím, že by spíš bylo lepší vymontovat tu přední hardy spojku a vypojit celej ten kardan....... když už....

A jako pokud má auto v sérii udáváno 77KW a naměříž 74kW, tak dle mého názoru je to auto nemocný a je třeba najít příčinu, pokud máš ovšem brzdu, kde 3 - 4kW nejsou problém, pak víš opět prd.......

A to je ještě další věc, jak se do brzdy zadávaj různý ty korekční konstanty tak jejiná pro 4x4 a jiná pro předohrab,když to odpojíš použiješ asi tu pro předohrad,a le výsledek musí být nutně ujetý.....

Pak je ovšem celý měření k prdu (aspoň podle mě).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sorry za flame - neber si to osobně :kol-28:

4x4 má větší spotřebu hlavně z hlediska větší hmotnosti (o 96kg než předohab) - takže všechny úvahy o pasivních odporech jsou fakt mimo.

Když se vypojí kablík haldexu tak spojka je rozepnutá, tedy je měřený výkon menší o pasivní odpory pouze kardanky a jejího uložení a dvou ložisek vstupní hřídele haldexu. Tedy v porovnání ostatních odporů nula nula nic.

Mimochodem naše motory v serii 77kW mají reálně kolem 85kW. U mě bylo naměřeno 86kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem na školení a bylo nám řečeno, že hraje roli jak vlhkost vzduchu, teplota okolní, a dost se dá ovlivnit výsledek měření - korekční konstantou a nastaveným převodovým poměrem mezi kolem auta a válcem brzdy....

Navíc jsme dělali několik měření a zkoušeli různé sportovní filtry, atd...

Jen příklad - Octavia 1.8 T 132 kw - sériový filtr 130,8 kw, bez vzduchového filtru (jen s buničinou) - 129,2 kw a se sportovním filtrem (vložkou) - pouze 127kw (mezi měřením byly 1hod pauzy), navíc nám školící technik ukázal jak ovlivňuje výkon váha vzduchu, respektive její teplota, - studená pracovala bez problémů - 2.0 tfsi - první měření - 149kw (okolní teplota okolo váhy 32c), II. měření 144kw (okolní teplota 44c), a III. měření 142 kw (teplota cca 51c)... bylo to zajímavé. Před každým měřením se kontroloval tlak v pneu, výpis řj, atd.. Palivo bylo 100oct Benzina.

Někdo se ptal, zda se dá fixlovat a jak je vidět, dá...

Editováno: , autor: rsák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je přesně to, oč tu mluvím, měří bludy...

Podle mě to teda není ani tak teplotou váhy vzduchu jako spíš teplotou nasávaného vzdchu, který se následně chladí v intercooleru. ovšem pokud na to někdo funí větrákem 20kmh při teplotě 40-50C změří málo (motor se přehřívá), když na to budete funit 100km/h bude to lepší a když budete funit 100km/h a 20C bude to nejlepší.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Správně zmiňuješ teplotu nasávaného vzduchu, protože čím je teplejší, tak se rozpíná a dostaneme ho do válců míň, než když je studenější... ale foukalo se přivedeným vzduchem z venku, tj. cca 5st. Nefoukalo se klasicikým ventilátorem. A teplota nasávaného vzduchu byla tolerančně stejná, jen modul váhy byl teplejší, což zřejmě způsobovalo vyšší odpor, atd

A teplota uvnitř byla cca 20c.. dělali to právě kvůli změnám el. odchylek jednotlivých snímačů, při změnách teploty, atd,..

Editováno: , autor: rsák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...