Publikováno Prosinec 4, 201113 r Ahoj, mam problem s baterkou, ktera se neustale vybiji. Dneska jsem vzal merak, a zjistil nasledujici: a) Po cca pulhodine tam porad tece 0.24 A, coz mi prijde strasne moc. Tzn. ze cca do tydne je baterka prazdna. Zkousel jsem odpojovat ty tlusty kabely, co jsou u baterky a u kabelu cislo 4 jsem zjistil, ze to vsechno tece pres nej... Nevite, co vsechno je pres tento kabel zapojeny? Predem diky za odpoved. Jirka
Prosinec 4, 201113 r Interíér, svorka "30", čili tak nějak stálé napájení všeho co je v autě. Vypadá to na to, že se Ti neuspí komfortka, která se uspává po cca 10 minutách po vypnutí zapalování. Zkus jednoduchý test. Po cca deseti minutách, raději víc, aniž bys zapínal zapalování, zkus otevřít okna. Pokud půjdou, je to ono.
Prosinec 4, 201113 r Autor Diky za odpoved. Zkusil jsem to, ale bohuzel bez uspechu.. Jakmile vytahnu klic ze zapalovani, tak se vsechy pristroje okamzite vypnou - tj. nejdou stahnout ani okna. Nemate nekdo jeste jiny tip, co by odchazelo na OI (rv 97) a papalo proud?
Prosinec 5, 201113 r a zkoušel jsi to bez otevření dveří? Když otevřeš dveře tak pak to už nejde. Koukni na nějaký spotřebiče nesvítí třeba v kufru světlo atd. . Někdy to dělá i alarm . jediná možnost je postupně vytahovat pojistky a měřit a měřit.
Leden 5, 201213 r ja si pamatuju, ze mi baterku vybijely dve veci: radio bez "tatranky" (s displejem nezralo nic, bez nej asi 200mA) a alarm s centralem (Jablotron, cca 100mA), tak jsem displej nesundaval a odpojil jsem alarm a pohoda...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.