Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čágo lidičky, vlastním vozidlo Škoda octavia RS kombi diesel rok výroby 2007, kdy již od počátku koupě v roce 2010 jsem měl problém s kolísáním výkonu. Když jedu s vozidlem do mírnějšího kopce, tak při rychlostním stupni 6 a rychlosti třeba 140km/h auto najednou ztratí výkon a já musím podřadit a stále výkon klesá. Když zastavím nebo při jízdě opětovně nastartuji klíčkem, tak to zase jede normálně, kromě tempomatu, který už poté neunguje. Někdy se mi stane, že při nastarotvání mi auto napíše motor do dílny a svítí oranžová spirála. Tato spirála svítí i při ztrátě výkonu a píše také motor do dílny. Již toto řeším několik měsíců a nikdo neví co s tím, napíchli vše na pc udělali diagnostiku a žádná chyba nebyla nalezena, vyměnily se i nějaké součástky a také nic, poté jsem zkoušel kvalitní palivo a stále to samé. Víte někod, co by to mohlo být, nebo jak to opravit, už vůbec nevím co s tím mám dělat, díkys moccccc..

Vaha vzduchu ci lamba sonda.. Ale osobne si tipnu tu vahu vzduchu..

Regulace turbodmychadla, netěsné hadice, atd...

mohl by být již hodně známý problém s vstřikování paliva.... systém s piezo vstřikovači siemens, řešit v servisu, byly i případy, že jeden vadný odvaří i ostatní tři na liště. Jeden originál stál cca 28.000kč, teď už asi míň (pokud se nepletu).

Kdyžtak pošli sz a domluvím ti servis škoda, mám tam kontakty a ověřenou kvalitu za fajn ceny.

Rsák ;)

Upraveno od rsák

  • Autor

díkys snad to nebude tak horký, zatím to nedělá, asi tak dva měsíce, vyměnil jsem naftu a jezdím na vevru, tak uvidíme, ale 28.000,-Kč je pěkná pálka

Uklidním Vás.....Xkový stojí polovic....Ale i tak je to moc...

Tipuji již hodně známý problém s vstřikování paliva, tak jako tomu bývá hodně často.... common rail s piezo vstřikovači siemens = špatná kombinace, řešit okamžitě v servisu, dochází ke skratování a jsou případy, že jeden vadný odvaří i ostatní tři na liště, proto řešit! Jeden originál stojí cca 28.000kč! (pokud se nepletu).

Kdyžtak pošli sz a domluvím ti servis škoda, mám tam kontakty a ověřenou kvalitu za fajn ceny.

Rsák ;)

No, pokud vim, tak jelikož je to rok 2007, tak to common rail rozhodně neni, ale je to PD.

Nejspíš to bude jeden ze vstřiků. Ve škodovce se to dá vyměnit kus za kus s mnohem nižší cenou.

prvně byl P-PD (piezo-pumpe dusse), potém CR s piezo, nějak jsem pojal rovnou rok 2010 :-D

Upraveno od rsák

Není tam náhodou PPD siemens piezo to tam snad dávali až do 05/08 a cenovka někde kolem 13500 za X díl origo,ale tipuju též regulaci turba :kol-33:

od 05/08 Bosch kolem 13200kč, repas 9000kč

začal P-PD siemens a později common rail s piezo vstřikovači, elektrm - akorát nevím co je horší ;)

Dnes mi došlo mailem, že ročník 08 - cena origo kolem 18000kč, od ročníku 2010 24500kč, tak jsem se zase tak nemýlil... ale každý dealer může mít cenu někde jinde.

NIcméně to může být více věcí, čím více elektroniky, tím více problémů, nehledě na to, že se má při výměně těchto vstřiků měnit celá elektroinstalace :-D

Zlaté 1.9 66kw ;-)

Upraveno od rsák

To se ale bavíš o CR vstřikách na kod motoru CEGA,právě ten siemens PPD je piezo a odcházely jeden za druhým a to v celým koncernu,od 08,co začaly raily tak tam jsou bosche a s piezo toho moc společného nemaj tam je klasickej elektromagnet jako u všeech CR HDI CRDI TDCI nebo jak to fabrika pojmenuje,právě ten piezo měl být top v rychlosti spínání,přesnosti dávky a vícenásobné dávky což právě selhalo na jejich poruchovosti!!!

O cenách se nebavím řeším až to přijede bo ceny se neustále mění!

Ale myslím že vlákno je o ztrátě výkonu RS a popis závady nemluví o tom že by mu chcíplo a nešlo natočit :kol-33:

Upraveno od stk

za 1) psal jsem, že by to mohlo být a ne že to tím je! a cenu jsem říkal že "stála" !

za 2) že odcházely jsem psal a že v celém koncernu je jasné

za 3) závada na piezo se vždy neprojevila jen skratem na kostru, že nešel natočit, apod, taky docházelo k nerovnoměrnému chodu, ztrátám výkonu, když vynechával jeden válec apod

za 4) co začal rail, tak v I. gen byl common rail s vstřikovačem bosch, který měl ovládání piezo, II.gen přišla s magnetickým ovládáním, další má být opět piezo, takže toho mají společného dost :kol-31:

s tím, že měl být top v rychlosti atd souhlasím...

jsme v diskuzi, tak nápad co by to mohlo být po zkušenostech s tímto systémem a cenami to sem vkládám, nepročítám denně ceníky kolik co stojí a nelítám hned po e-shopech abych tady mohl oponovat ;-)

Upraveno od rsák

Nechtěl sem tě nas..at,vidím že víš dost,nejsem škodovák,dělám komplet koncerny a nemám takový zdroj info z fabriky jako ty,popisuju jen to co vím a přijelo mě na dílnu a měl sem tu čest to řešit,to jen na upřesněnou :kol-28:

Ale příznaky špatného vstřiku přece znáš a buď to nejde vubec natočit nebo to jde na 3 jak si psal a stím i spojená ztráta výkonu a majitel zmíněného RS po ztrátě výkonu a opětovném zapnutí klíčku a startu jel v poho do dalšího pádu do nouzáku,takže muj názor TURBO regulace.

Ale na čem se schodnem je to že za 1. číst paměť závad a když se rosvítí oranžová a motor do dílny tak tam musí být chyba zapsaná to ať mi netvrdí že tam nic nenašli a pak jízdní test,blok hodnot,pokud to nezvládnou,vyměnit servis....

Nebudem se tu mezi sebou handrkovat o tom to tu není,jinak sorry ode mě :kol-28:

V pohodě... nijak si to neberu, ono to psaní občas i blbě vyzní ;)

Pár věcí vím, dost se tomu věnuju, ale je toho toilk, že člověk občas ani neví, nebo se plete to je jasný :-D

jj vím, že to má takové příznaky, jen mě to napadlo, že by to mohl být i vstřik

Plně souhlasím, je divné, že nic nenašli... spíš tipuju, že ani nechtěli hledat... víme jak to je ;-)

Měj se... :)

Asi jezdíte do špatné škodovky....Garážnici jsou většinou dražší, než samotný servis.Myslím tím práci. Pokud bude prošlehlý piezo, tak to auto vůbec nenastartujete. Ve většině motorů s piezo je k dispozici FLASH řídící jednotky motoru. Cuká, škube,přeběhové otáčky. Týká se to i vadných snímačů tlaku DPF. Škodovka tet dodává novější provedení, kdy se musí soft přehrát...

  • Autor

Koukám, jak se snažíte mi pomoci a za to všem díky, zatím mám klid ale jak mi to udělá, hned to budu řešit podle vašich názorů, kdy si je ukládám a pak to v servise předložím tak doufám, že když to potom vše vymění, tak za ty prachy to bud fungovat, ale třeba se to vzpamatovalo a bude to jezdit, třeba nafta, kterou jsem tam dával stála za ho...kdyby jste někdo věděl, který servis, nebo kdo by to co píášete mohl vědět poblíž Jihlavy, byl bych vám vděčnej, jinak to budu muset dovést někam dál, kde by to vše udělali OK, ještě jednou díky a klidně pište další názory, třeba někoho něco ještě napadne, čágo

  • 4 týdny později...
  • Autor

Tak jen pro zajímavost, natankoval jsem už asi 5 nádrží nafty Vevra na BČS Benzina a zatím vše v pořádku, ani jednou mi neklesl výkon, že by to bylo naftou????? paráda, budu doufat....................... :kol-27: :kol-27: :kol-27:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.