Raptor2005 Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 (editace) Zdravím všetkých "SUPOV". Mám " malý" problém. Môj sup 1, motor 2,5TDI. r.v.2003, mal by tam byť kód motora AYM, alebo BDG, ale ja tam mám motor AKE, predchádzajúci majitel to asi vymenil, ale nakolko som to kúpil na dražbe, tak mi to nepomôže... Normálne to šlapalo, až zhruba pred mesiacom mi odišiel snímač otáčok v čerpadle. Našiel som chalana z Blavy, čo mi to vymenil, nastavili sme predstrek a všetko OK. Ale po týždni mi to začalo nejako žrať palivo a diagnostika vypísala závadu :00542 snímač zdvihu ihly G80, čo je vraj závada riadiacej trysky ( tej s káblom) . Ráno horší štart, občas trhne ked je ráno studené a spotreba cca 11 litrov nafty. Vraj to je tou riadiacou tryskou, len som na nete strávil hladaním už pár hodín a nič moc. našiel som celú sadu 6 trysiek za 528 €, samozrejme nie skladom a ešte jedného kaskadéra, čo pýta za sadu 999 €, čo sa mi zdá dosť prehnané. Poprosím nejaké rady, čo sa témy týka a či stačí vymeniť tú riadiacu trysku, alebo je lepšie celú sadu a asi na motor AKE, nie AYM atď???. Vopred dík za vaše rady... Editováno: 29. Prosinec 2011, autor: Raptor2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptor2005 Vloženo 3. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Vidím, že je tu samý " ODBORNÍK " ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubin Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 .....nemusíš být hned nas.anej, nezapomínej, že byly svátky a to nemá každý čas a ani náladu "brouzdat na fóru"! Obdobný problém jsem řešil, ale u 4 válce, ale myslím, že by to mělo být obdobné. Pořešil jsem to tryskou z vrakáče, kdy mi majitel dovolil ji namontovat a vyzkoušet a pak jsem mu ji zaplatil! Nechci to zakřiknout, ale už je to více jak 2 roky a zaplať PB, vše je O.K. Odborníci mi doporučovali všechny vyčistit a pochopitelně, že se klonili k výměně celé sady, ale já jsem ji tam dal jak je uvedeno - na vrakáči, vše bylo O.K. a tak jsem to nechal být. Nemohu si stěžovat, jen vím, že v každém případě musí ta nová mít zcela shodné označení s tou původní!!! Stačí jen malá odchylka (v písmenku) a je to špatně! Hodně štestí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptor2005 Vloženo 3. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Ďakujem za radu. Skúsim tú trysku niekde pozháňať, lebo za novú pýtajú nekresťanské peniaze.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 (editace) No ceny nahradnych dielov su skoro stale rovnake ako za nova tak aj na jazdenky. Editováno: 4. leden 2012, autor: harmis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptor2005 Vloženo 4. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2012 No, dnes som zohnal kontakt na človeka, čo má vlastný servis (samozrejme doma) ,volal som s ním a povedal mi, že v pondelok môžem prísť k nemu do dielne a predá mi novú sadu trysiek ( 6 kusov) do 2,5-ky za 300 éčiek + 80 € za výmenu, aj s nastavením predstreku. Najlepšia cena, čo som našiel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptor2005 Vloženo 13. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2012 (editace) Čaute. Trysky vymenené za úplne nové,vymenený palivový aj vzduchový filter, predstrek naštelovaný podla diagnostiky a motor má horší zvuk ako predtým. Teraz to má zvuk Zetora, aj spotreba mi išla mierne hore, nie nadolaj na volnobehu mám 1,6 l/h,predtým 1,2l/h a kým sa motor nezohreje na 90, tak občas trhne, aj na volnobehu, aj za jazdy. Po zohriatí ide normálne. Jednoducho som úplne na nervy z toho motora, nevedia mi to spraviť poriadne. A vraj je to odborník na audiny, ten čo mi menil trysky. Budem vďačný za každú radu ale najlepšie by asi bolo asi 5 litrov benzínu a zápalky........ Editováno: 13. leden 2012, autor: Raptor2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Trysky bylo kravina měnit, stačilo vyměnit těleso toho řídícího vstřiku. Má mít cca 3 Ohm. Ted jde o to, jestli ty trysky co tam jsou new mají stejné vsřikovací otvory, jestli ne, tak jsi v prd..... Koukám samej odborník ve vašem kraji. Jen éčka aby se hrnuli.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptor2005 Vloženo 14. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2012 (editace) Teleso riadiaceho vstreku ? Hladal som na nete všeličo, ale nikto to nevedel repasovať, asi tu máme naozaj somárov, čo sa hrajú na mechanikov. Nejde mi naštelovať predstrek. Podla počítača ked mi našteluje parametre, tak aj tak to ten motor trhá za studena. Čiže- ked naštelujem predstrek tak, že motor má parádny chod za studena, krásne si " hrkoce" 6 valcov, hned ako sa zohreje na 90 stupňov, začne mi občas svietit kontrolka ESP, čo je vraj prevodovka, že sa jej nepáči predstrek. Keď naštelujem ten predstrek za tepla, tak aby sa to " páčilo" prevodovke a neblikalo mi za jazdy ESP, tak potom ráno za studena ten motor trhá a dosť dymí. Takže nedá sa mi trafiť ten "zlatý" stred, aby sa to páčilo riadiačke automatickej prevodovky za tepla a chodu motora za studena. Ak niekto poznáte niekoho, kto sa 2,5-ke rozumie a nieje až niekde z Prahy, tak vopred Ďakujem za kontakt. Som od Trnavy. Editováno: 14. leden 2012, autor: Raptor2005 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niccollass Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 Caff,.... mne to robi to iste, ja som z Ruzomberka,... mam par chalanov, co by ti mohli pomoct,.... skus aj stranku http://www.opravacerpadiel.sk/kontakt.htm ak ti tam nepomoze, viem ti pomoct zohnat jazdene,... vyskusas, ak pomoze, potom zaplatis,.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romma Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Ahoj. Mam takovou prosbu , mam superba chvilku, a začal z ničeho nic vynechávat , když chci jet rychleji a přišlápnu jí , tak najednou zničeho nic přestane táhnout , a padá rychlost . Po chvilce se opět chytne a jede dál. Tak sem to dal napojit na VAG a hlasilo to že je špátný snímač zdvihu jehly a netěstnost sacích hadic , snímač zdvihu jehly nelze vymazat, netestnost hadic byla vymazána. Nevím co stím a byl bych vám vděčný , za nějakou radu co stím , jak to vyřešit nějakým co nejjednodužším způsobem . Je to 2.5 tdi 120 kw v automatu. Měl sem možnost svézt v superbu 2.5 tdi také automat 114 kw, jel mnohem lepe jak můj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 (editace) Máš KO řídící vstřik který je dobré vymenit za nový bez neho je čerpadlo oblblé a nemá info o začátku vstřiku.Co se výkonu týče muže to být x aspektů,pokud nejsi daleko Prahy zastav se dáme do kupy. Editováno: 11. Květen 2014, autor: Pawouk Necitu předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 romma nejdřív hledej, než založíš nový téma a název vlákna je taky fakt hodně říkající http://forum.skodahome.cz/topic/115409-z%C3%A1vada-riadiacej-vstrekovacej-trysky/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 Vlákna sloučena. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 SATAS: ty jako odbornik na V6 otazka na tebe. muze mit az takovy extremni vliv tato tryska na vykon motoru ze tem co maji tiptronic jako ja zacne automat radit spatne? v mem pripade nezamce kvalt. bavil jsem se s panem lubomot ( servisman tiptronicu) nekolikrat zminl i pri cipovani vozu se spatnou upravou dochazi k problemum tykajicich se razeni a vcasneho uzamykani daneho prevodoveho stupne. to jest muze met vliv i porucha motoru ktera je zpusobena zavadou ridici vstrikovaci trysky. motor ma mene vykonu nez ma met a proto radeji kvalt podrzi do vetsich otacek nez jej uzamce tod slova podporena i servisakem z firmy ZFpakra ikdyz ten se priklanel na vetsi pravdepodobnost ojeteho hydromenice (diagnostika neukazala vetsi rozdil otacek orpoti normalu ) coz me i lubomota privadi na stranu toho vykonu nezli hydromenice muzes me poskytnou nejake rady co ovlivni vykon tohoto morotu vcetne ridici trysky a jaky ubytek vykonu muze nastat? je mozne nejkde v diag udelat test na jaky vykon motor bezi nebo je jedina moznost je valcova brzda? dik predem za tve rady a postrehy ktere ty jiste mas! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 (editace) V prvé řadě než začnete hledat problem v automatu musí být motor ve 100% kondici,převodovka řadí podle kroutícího momentu a signálu zatížení z řj motoru.jakýkoliv ubytek výkonu motoru třeba díky NBF trysce či špatně nastavenému povstřiku VP44 nebo čemukoliv jinému,může zapříčinit horší chod či zamykání rychlostí(přemostovací spojka měniče).Takže doporučuji dát do kupy motor někým kdo ho neviděl pouze z vlaku či na obrázku a pak bych šel dál. Editováno: 20. Květen 2014, autor: Satas 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 ano to take chci trysku uz shanim ale jsme zde na foru kde lide sdeluji sve poznatky davaji rady co a jak a naco si dat pozor proto jsem otazku smeroval na tebe jako velmi zkuseneho cloveka aby nam rekl co jde jak zkouknout na motoru a jake data na diagnostice jdou vypozorovat aby motor dostal do nejlepsi kondice.nechci auto rvat do servisu. jak podle diag zjisitim zdali jde takovy vykon jaky ma? co ty jako znalec doporucis zkontrolovat na tomto motoru kde byvaji zavady a co vis ze se da upravt aby motor jel lepe? treba jiny filtr nebo jine vstriky? zdel nam neco ze sveho tajemstvi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 1. Červen 2014 Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 Dnes jsem delal vymenu ridiciho vstriku na 3 valci a postupoval jsem dle dilenske prirucky. byla to celkem hracka nebylo na vymene nic nac bych potreboval specialni naradi nebo prirpavky. jen velka drbacka s ocistenim dosedacich ploch na ventilovem viku a hlave. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 2. Červen 2014 Sdílet Vloženo 2. Červen 2014 Pěkná reportáž, ještě dej vědět jak jsi to pošteloval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 tak jeste stale nemam rozvody nastavene ale uz ted jsem pocitil narust vykonu a prevodovka dokonce zacala radit tak o 300 otacek dole coz je uspech ale porad to neni tak jak bych zadal jeste musime zapracovat. nema nekdo vag navod a popis kanalu kde co jak je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lalemu Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Ahoj chlapi mamprosbu:Rano když startuju tak se začoudí jako z komína/modrej dým¨/.Jak tady čtu mužen to byt ten řídící vstřik? Diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judžín20 Vloženo 8. Červen 2022 Sdílet Vloženo 8. Červen 2022 Dobrý den mám prosbu,mám audi a6 2.5.tdi 132kw.rok 2000 automat.Mám problem s tím že když chci nastartovat ráno tak motor dlouho točí cca 10 az 20 sekund a pak chytne a z výfuku jde modry dym chvilku,to stejny udélá i kdyz je motor teplý ,vag mi píše ze je v haji řídicí vstřik,menil sem čerpadlo,vahu,snimač vody,nové žhavky,a stále nic,na řídicím vstřiku nic nejde naměřit,spotřeba mi ukazuje kolem 17 litru na 100 km děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.