labi Vloženo 5. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2012 No popravdě tam byl asi 1 ohm.Což je asi fakt malo.Dneska bez problémů 30km do práce a zpět.Ale počítám že mi to asi vzdechne někde na dvouproudé křižovatce. A ne cestou do práce na okreskách. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 Když něco takovýho s hodně malým odporem měříš, musíš nejdřív mezi sebou spojit měřicí hroty a podívat se kolik ukazuje samotný měřák - ukáže vlastní odpor měřicích kabelů a spojů mezi nimi. Nikdy neukáže nulu - pokud to není speciální laboratorní suprměřák s kompenzací nuly a 4-drátovým připojením. Takže je úplně běžná věc, že displej takového toho "obyčejného číňanského multimetru" za 150-200Kč (v jeho typovém označení je skoro vždycky číslo 830 spolu s nějakými písmeny - např. DT830D) ukáže jen se spojenými hroty hodnotu odporu něco kolem 0,5 až 1,5ohmu. A když potom s takovým běžným měřákem naměříš třeba právě na klapce (plácnu) 2,2ohmu, musíš ten první údaj přečtený při samotných zkratovaných hrotech od té na kontrolovaném místě naměřené hodnoty odečíst - příklad: při spojených hrotech měřák ukázal 1,4ohmu, na klapě 2,2ohmu = odpor snímače klapy je 2,2 mínus 1,4 = 0,8ohmu. Což je skoro zkrat a může to znamenat že potenciometr snímače je sjetý až na jeden okraj dráhy. Když klapkou zahýbeš, měla by se tato hodnota měnit až k maximu, které bys měl naměřit mezi jinou dvojicí vývodů snímače klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 8. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Sehnal sem fungl novou origo klapku:036133062 (B,L,N):Na fabce mam "B".Takze ani nemusim zaslepovat to bronzovy curo.Problem je ze fabka ted chodi jak cert.Asi dostala strach nebo nekde zapusobil kontaktol.Az mi to nekde na kruhaci vzdechne tak tu klapku hned vymenim a pak se teprve opravdu uvidi kde byl problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 labi: Tomu se rika zakon schvalnosti, jak uz to tak byva tak ti to pak klekne az to budes nejmin cekat. Ale mozna taky ne, treba se opravdu rozchodila a bude v pohode. Kdo vi..?! Ale jestli by to udelalo nejaky naznak te zavady co ti to delalo pred tim, tak bych necekal a rovnou ji vymenil, bo do toho nevidis a muze se stat ze pak z nekama neodjedes. Pripadne bych si vzal potrebne naradi do auta a tu klapku a pri problemu ji vymenis i na ceste behem par minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 9. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Tak,tak.Vercajk vozím odjaktěživa v kufru.Jsem vyléčen z předchozího auta.Klapku tam taky teď pro jistotu vozím.Sice by musela chvíli makat bez zakladního nastavení,ale lepší než nic.No a kdybych klapku po dobu životnosti nebo vlastnění auta nevyměnil tak se nic neděje bo jsem ji pořidil za dobrej peníz a myslím že bych ji dyštak někde udávil.Třeba i zde na bazaru.Hned jak bude náznak nějakého špatného ranního startu nebo spadnutí do nouzáku tak budu informovat o průběhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Základní nastavení, po dobu výměny odpojíš baterku, na chvíli zapneš klíč, kvůli zbytkovému proudu a po výměně, připojíš baterku a mělo by dojit k základnímu nastavení klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 12. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Ok.Diky za radu.Snad to ale jeste chvili vydrzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 1. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 (editace) Tak se bohuzel znovu ozval nouzovy rezim.V domeni ze jde o zavadu na skrtici klapce jsem koupil novou.No a po vcerejsi vymene klapky jsem na tom stejne.Auto nechyta a kdyz uz chytne tak jede v nouzaku.Bohuzel budu muset jit asi podle DP az k plynovemu pedalu a tam to cele promerit jak to spolu i s ŘJ komunikuje.Nemate prosim nekdo nejake rady co a jak?Popripade poradit jak se dostat na plynovy pedal a zda se da nejak rozhodit a treba i vycistit? Editováno: 2. Březen 2012, autor: labi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dada1601 Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Zdravím,vím že už toho tu bylo napsáno až,až o studených startech,ale přeci jen se optám.Už to někdo vyřešil čím by to většinou mohlo být?Ráno přijdu,otočím zapalováním a když už fabka jako že chytne tak přestanu startovat.V tom fabka hned chcípne.Takto to třeba udělá 3x.Někdy když se nenechám ošálit prvním škytnutím tak startuju dýl,třeba 10s a ona pak chytne.Někdy zase chytne napoprvé. Mne to robilo to isté. Začalo to robiť občas, potom aj mesiac štart bez zaváhania. Posledne to už bolo na dennom poriadku. Opravené, bol to chybný snímač teploty vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 15. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 ok.dik za reakci.mam ho doma jen ho vyměnit.take to muze delat cidlo tlaku nasavaneho vzduchu ktere ma taky na starosti studeny starty.ale ted hlavne potrebuju vyresit tu obcas nefungujici klapku jak se o tom zminuju na jinem foru.snad to bude tak jak rikam no.zatim dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAKOZUBEK Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Dobrý den, chtěl sem se zeptat nechal jsem si vyčistit škrtící klapku a změřit tlak paliva ale startování pořád blblo tak jsem se zeptal mechanika co stím a on mi doporučil ať si nechám přehrát software řídící jednotky který měl odstranit problém ze studenými starty den po přehrání softwaru mi to chytlo až na po třetí ale další dva dny už to chytalo na poprvé ale zničeho nic se objevil jinačí problém studený motor se otáčí ale nechce startovat ale po čtvrtém otočení klíčkem naskočí (baterka a svíčky jsou nové). Nevíte co bych mohl ještě skusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Proměřil bych čidlo teploty chladicí kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAKOZUBEK Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Čidlo chladící kapaliny je v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Jak víš že je OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAKOZUBEK Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Bo jsem siho nechal zkontrolovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Ok je ho třeba měřit na odpor, protože když dává jen špatné hodnoty, tak to diagnostika nepozná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAKOZUBEK Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Chtěl sem se zeptat kolik ohmu má ukazovat při zahřátém motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Podle dílenské příručky, z hlavy si to už nepamatuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAKOZUBEK Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Čidlo mám nové ale problém je stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Ten tlak paliva je OK a chybu to nepíše žádnou? Je to ten motor, co máš napsaný v profilu a tady se řeší, jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAKOZUBEK Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Tlak paliva měřil ručním tlakoměrem a říkal že je v pořádku a žádnou chybu to nepíše, motor mám 1.4 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 (editace) Tak klapka po vyčistění byla dobře nastavená ( myslím smazány adaptační hodnoty a provedeno základní nastavení?) Bych před startem zkusil několikrát otočit klíčkem, aby to dostatečně natlačilo benzín a pak zkusil startovat. Asi nějaký problém se vstřikováním paliva. Editováno: 3. Září 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAKOZUBEK Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Klapka byla nastavena do základního nastavení, startování s vícekrát otočením klíčkem jsem taky zkoušel a nic. Teď se objednám ať se mi kouknou na vstřikování paliva a uvidím co dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pbalcik Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Prosím info asi před rokem se mi čerpadlo spouštělo a startování bylo na první šup - momentální stav je že se čerpadlo nespouští při otevření dveří ale až po otočení klíčku ale startování je vždy na podruhé . kontrala přes Vag- Com provedena a aktivována funkce EKP 16384 plus další kódy, samozřejmě pojistka číslo 61 v pořádku a po otevření dveří se samočině rozvicuje interiér který je prý udájně předpoklad že má microspínač dveří aktivovat funkci spoučtění benzinového čerpadla u vozu FABIA 1,4 16V rok výroby 2002 !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAKOZUBEK Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Chyba je v programu řídící jednotky v Mladé Boleslavi mají nový software ale u něho je nebezpečí že může zablokovat řídící jednotku která se pak musí vyměnit za novou chtěl jsem se zeptat kolik stojí nová řídící jednotka na motor 1,4l kód motoru BXW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.