Přejít na obsah

nestartuje zohriaty motor


iviak

Doporučené příspěvky

cawes chlapi..mam taky problem .idem startovat uz zohriate auto a dost dlho to trva kym to chyti,a aj ked to chyti tak to nieje taky start aky bol niekedy t.z. ze chyti a si aj sam prida.proste normalny start.teraz to toci toci toci a chyti,ale boz toho takeho pridania.proste to cudne zacalo startovat.nema niekto skusenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

zohriaty motor po vypnuti a pokuse o nasledne startovanie nenastartuje,je potrebne pockat cca 15 min.potom naskoci.

vypis VAG:

3 Faults Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-00 - -

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

nema s tym niekto skusenosti aby som zbytocne dlho nebadal vymenami kadecoho,prevdepodobne to bude ta prva chyba c.16502.Ako cez VAG odmeriam ci je senzor G62 dobrý?

Octavia Combi 1.8T 20V ,AUM,2004

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upozornení k císlu závady 16500, 16501 a 16502-Snímac teploty chladicí kapaliny -G62:

Jakmile je nekterá ze závad rozpoznána, použije rídicí jednotka motoru pro start motoru teplotu nasávaného vzduchu

jako náhradní hodnotu. Teplota potom stoupne podle nekterého modelového prùbehu uloženého v rídicí jednotce motoru

(každých 65 s o 5,25 °C). Pro motor s provozní teplotou bude po urcité dobe zobrazena pevná náhradní hodnota.

Tato náhradní hodnota je závislá na teplote nasávaného vzduchu.

Tolko z prirucky:takze snimac ak je KO riadiaca jednotka pouziva definovane hodnoty,co je problem lebo jednotka nastavuje hodnoty po opakovanom starte znova od zaciatku pricom skutocna teplota je ina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

ja som to mal na svojej rovnako a skusil som odpojit snimac teploty chladiacej kvapaliny a motor uz startoval tak jak sa patri....len sa dvihla spotreba ( motor si myslel ze je studeny a pridaval si sytic ) ..ale do vymeny snimaca mi to nejak nevadilo. Aby som nezabudol...menil som ho trikrat...prve dve uz boli vadne od vyroby , az tretie bolo OK. - OI 1.9 TDi 81 kW ´98

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...