Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

cawes chlapi..mam taky problem .idem startovat uz zohriate auto a dost dlho to trva kym to chyti,a aj ked to chyti tak to nieje taky start aky bol niekedy t.z. ze chyti a si aj sam prida.proste normalny start.teraz to toci toci toci a chyti,ale boz toho takeho pridania.proste to cudne zacalo startovat.nema niekto skusenosti?

  • Autor

hmm..nikto nic?jak furt...

  • 1 rok později...

zohriaty motor po vypnuti a pokuse o nasledne startovanie nenastartuje,je potrebne pockat cca 15 min.potom naskoci.

vypis VAG:

3 Faults Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-00 - -

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

nema s tym niekto skusenosti aby som zbytocne dlho nebadal vymenami kadecoho,prevdepodobne to bude ta prva chyba c.16502.Ako cez VAG odmeriam ci je senzor G62 dobrý?

Octavia Combi 1.8T 20V ,AUM,2004

Vyměň vzduchový filtr nebo se podívej v jakém je stavu. To teplotní čidlo, když je špatné, tak ti nedovolí nastartovat.

vzduchovy filter som menil pri pravidelnej vymene oleja ,cca 10 mesiacov ozadu ,ale pozriem sa nan.

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Tak bych skusil vyčistit váhu vzduchu, mě to pomohlo.

Upozornení k císlu závady 16500, 16501 a 16502-Snímac teploty chladicí kapaliny -G62:

Jakmile je nekterá ze závad rozpoznána, použije rídicí jednotka motoru pro start motoru teplotu nasávaného vzduchu

jako náhradní hodnotu. Teplota potom stoupne podle nekterého modelového prùbehu uloženého v rídicí jednotce motoru

(každých 65 s o 5,25 °C). Pro motor s provozní teplotou bude po urcité dobe zobrazena pevná náhradní hodnota.

Tato náhradní hodnota je závislá na teplote nasávaného vzduchu.

Tolko z prirucky:takze snimac ak je KO riadiaca jednotka pouziva definovane hodnoty,co je problem lebo jednotka nastavuje hodnoty po opakovanom starte znova od zaciatku pricom skutocna teplota je ina.

  • 2 měsíce později...

Aj ja som mal takto zapísanú závadu 16500,no nebadal som žiaden problém so štartom,vymazal som a zatiaľ sa neobjavila,dúfam že nieje snímač teploty ko.

  • 2 týdny později...

Tohle delalo na sluzebni OI 1.9TDi.

Problem byl v palivovem cerpadle.

  • 6 měsíců později...

ja som to mal na svojej rovnako a skusil som odpojit snimac teploty chladiacej kvapaliny a motor uz startoval tak jak sa patri....len sa dvihla spotreba ( motor si myslel ze je studeny a pridaval si sytic ) ..ale do vymeny snimaca mi to nejak nevadilo. Aby som nezabudol...menil som ho trikrat...prve dve uz boli vadne od vyroby , az tretie bolo OK. - OI 1.9 TDi 81 kW ´98

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.