Jirka17 Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 Včera mi odešlo turbo při prudkém rozjezdu na jedničku, vysypaly se sací lopatky, nevím zda koupit repasované nebo nové od Garrett prý je stejné jako originál. Prosím poraďte dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 kkk (origo v ATD fabii) - lepší regulace (baňka tolik nerezne) Garrett 1749V - lépe snáší zvyšování výkonu určitě bych šel do nového (a pokud jde o cenu, tak použitého = cca 3-4000,-Kč v pěkném stavu není problém), pokud nebudeš zvedat výkon, je jedno co dáš...ono to origo kkk není vůbec špatný PS: pokud se ti turbíéna rozlítla, osobně bych si dal VELKÝ pozor aby v soustavě IC nebyl bordel, aby jsi pak turbo neměil brzo znova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 Mám takový dojem, že tady někdo včera nabízel turbo za 3000 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 to PS od kibiho si zober fakt k srdcu..rozletené turbo dokáže porobiť velkú neplechu..ja som našiel (síce v Passate 3C) kúsky z turbíny zapichnuté až vo vzd.filre.. takže ak nechceš meniť turbo znova po ubehnutí niekolko km,tak si FAKT dajte záležať pri čistení všetkých častí sacieho traktu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka17 Vloženo 8. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Diky za odpověď. Samozřejmě počítám s výměnou IC, filtrů, oleje. Byl jsem v Škoda servisu, tam mi nabízeli repasováné někde z Brna firma, kolem 12 tis. prý mají s ní dobré zkušenosti. A v druhém neorigo servisu "nové je prý nové" právě garrett asi necelích 16 tis. od elit, tak jsem právě na vážkách. Výkon zvyšovat nebudu, mám to hlavně na ježdění do práce. Mám najeto 202 tis. rv 04. na ty kilometry se to prý stává, že odejde. Do jetého se mi moc nechce. Zřejmě to nechám udělat v servisu ohledně záruky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 výměna IC, filtrů a oleje nestačí...chce to komplet rozebrat větve IC - turbo, aby nebyly úlomky v hadicích a trubkách (je tam mastnota a ty úlomky tam můžou být zachycené) = trubky a hadice důkladně vyčistit, odmastit zámky, vyčistit pro jistotu i airbox a dát znova do kupy PS: kdyby jsi chtěl můžu ti splašit turbo IC atd za lepší ceny...ten Garrett se dá nový včetně záruky do 14000,-, klíďo napiš SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka17 Vloženo 8. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Díky za nabídku, našel jsem nové KKK za 13.7 tis Veká Bíteš na eturbo.cz. Zítra pro něj jedu. O tom potrubí vím, to mi hned říkali v servisu, že je nutné vše vyčistit, tak snad dodrží postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 není zač...jinak to už je ok cena snad ano, tohle by si nelejzli...i když nikdy člověk neví....takl ať turbo a celkově Fábinka sviští jak má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka17 Vloženo 25. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2012 Tak jsem tady zase a nevím si rady, na nové turbo ujeto 5 000 km, zjištěn unik oleje sacím potrubím ze spoje od hadíce přívodu vzduchu přímo na těleso turba z čela na vrtulku. Postříkaná polosa náprava od oleje, chybí 3/4 litru oleje. Turbo demontováno v servisu odesláno na reklamaci u auto Kelly Pardubice, kde jsem ho zakoupil nové KKK, měsíc bez auta, dnes vráceno, reklamace neuznána, mimo jiné jednání hrozné absolutní nezájem o zákazníka, poslai mi ho v jiné krabici bez těsnění, žádné dovolání se nápravy, prý je v pořádku. po telefonickém pátrání na reklamačním oddělení prý bylo odesláno na přezkoušení k dodavateli do http://www.specialturbo.cz/kontakt/cz::BLOCK:NAPISTE, po domluvě s tecnikem turbo přezkoušeno na stolici, je v pořádku. Popsal jsem mu závadu, příčina uniku je prý v netěsnosti sací větve , že tam nebyl potřebný přetlak a proto olej unikal z turba. Tak nevím v servisu škoda že to nemá na to vliv, tak nevím co mám dělat. Asi ho dám namontovat zpět a budu čekat až se rozletí znova nevím, prosím o radu dík Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 29. Duben 2012 Sdílet Vloženo 29. Duben 2012 kde přesně ti ten olej chčije, vyfoť to, ať si rozumíme....není turbo jen špatně namontovaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka17 Vloženo 30. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Montovali ho v origo Škoda servisu, teď je venku a dnes ho budou dávat zpět. Teklo to z boku turba, jak máš přívod vzduchu na vrtulku je gumová přechodka (kus gumové hadice asi 8 cm.) od plastového kolena se dvěma sponkama. Tak v tom spoji ze spodu a odtud to bylo rozprášené po poloose a celá pravá část nápravy. Po sundání potrubí od IC u něj tak z něho vytékal ole čůrkem olej. Když si šáhli z boku do turba k vrtulce tak tam byl taky na spodu olej. Dal jsem dát novou přechodku u turba a utěsnit pořádně páskou a budu jezdit potřebuju auto do práce a uvidím, nic jiného mi asi nezbývá. dík za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 zkus odmastit konec trubky (hadice nasávání) u turba a vyvést odvětrání motoru mimo auto (samosebou ucpat vstup do hadice nasávání mezi airboxem a turbem)....po nějakym tom km mrkni, zda je trubka opět mastná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka17 Vloženo 7. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2012 dík za radu, zatím jsem nic nezaslepoval, kontrola po 700 km od montáže zatím sucho bez kapky oleje. Dnes ujeto od montáže 1000 km po ohřátí motoru a sešlápnutí pedálu jedno jaká rychlost otáčky nad 1800 a výše se ozývá pronikavý hvízdot spíš kovový pískot něco jako když dojdou brzdové destičky, ale tence. Pod 1800 otáčkama normální chod. Během jízdy na neutrál prošlápnutí pedálu nad 2000 otáček dojde k nárůstu otáček asi o 500, ikdyž už je noha z pedálu dávno pryč, jako by si to ještě přidalo, pak otáčky klesnou po dojetí na místě se nic neprojeví vše v normálu. Pískot se projeví až když je motor v tahu a ohřátý. nevím kolik ot spolklo oleje zítra se mrknu. Připádá mi to jako by se přidíralo turbo, ale na výkonu to není znát, jen ty hrozné zvuky. Tak nevím ve středu opět vyrazím do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 to není dobré znamení, určitě bych to nalogoval, jestli se turbo nepřidírá...stejně tak bych skontroloval trubky mazání, zda není někde cvaklá, nebo špatně dotažená.....kurva dneska dát auto do servisu je kumšt, zlatý pravidlo, co si člověk neudělá sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka17 Vloženo 8. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 to máš pravdu, jenže bez dokladu o montáži z origo servisu by se se mnou při reklamaci vůbec nebavili, dnes jem na to koukal ze spodu, nikde nic neteče vše suché mazací hadice bez porušení rozdělal jsem spoj pod ICečkem vykapalo na mě pár kapek oleje z obou konců, když jsem šáhl dovnitř byl tam olej s jemnýma zrnkama, ale piliny to nebyly, jako jemný písek nebo karbon ze spoje takové do černa, na turbo jsem nekoukal, to pískáni ze včerejška se dnes neozvalo, honil jsem to jen po městě jestli to bylo málo ohřátý nevím, oleje trochu ubylo asi 1.5 mm na měrce uvidíme co servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.