Přejít na obsah

Ztráta chladící kapaliny 1,9 TDI 4x4 chip


mariro

Doporučené příspěvky

Takže když mi odešel termostat a měl jsem přehřátý motor, tak asi nebylo dobré otevřít nádobku chl. kapaliny za chodu motoru že? Já to otevřel, voda z motoru se mi vrátila do nádobky ( nádobka byla nad minimem - po otevření se skoro celá naplnila po okraj ).

No a za pár hodiny byl termostat vyměněn a teď mi tam něco bzučí ( jako když se rozjedete rychle na zpátečku ) - jak jsem si tak vydedukoval, tak mi odešla pumpa. Teda ještě funguje, ale kdo ví jak dlouho - takže nové rozvody i s pumpou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To s tím vařením po otevření nádobky rozumím. Jasně, při vyšším tlaku voda vře při vyšší teplotě. Takže když je tam větší tlak, tak se do varu dostane až při větší teplotě.

Jenže tam je max 90°C, a při této teplotě nevře ani při "normálním" tlaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo mas pravdu, a aji o nich vim, jen sou cenove nakladnejsi (pro zakaznika), aspon to tak driv byvalo, dnes opravdu netusim.

taky vim ze nejsou tak presne a nereknou presnou hloubku trhliny narozdil ultrazvuku, kdyby byla hlava v provozni teplote jak cely motor bylo by to o necem jinym (presnejsi)

a prevazne se pouzivaji na tesnost ventilu

Editováno: , autor: FilipR6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...