Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

poté, co jsem byl nějakou dobu zvyklý na dvoulitrový diesel (103kW) jsem ve firmě na delší dobu vyfasoval 1.9TDI (77kW). Rozdíl je hrozný, 77kW je naprosto nedostačujících, není možno ani bezpečně předjíždět, když jsem v kopci, jsem rád, že auto vůbec jede. Proto poměrně vážně uvažuji o chipu, nevím však, jaký zvolit. Velmi doporučován je chip od Cimbu, kde nejen zvednou výkon na 113kW, ale zároveň poskytují záruku - ze všech dostupných recenzí jsem nenarazil na nikoho, kdo by měl s motorem potíže, všichni si chip velmi pochvalují.

Potíž je však v ceně, neb se mi vážně nechce investovat skoro 20 tisíc za chip do "cizího" auta, s nímž budu jezdit nanejvýše 2 roky.

Dalším řešením je cenově přijatelný chip (cca. kolem 5 tisíc) na 99kW, záruku bych pominul, nicméně mám zkušenosti s tím, že 99kW se pořád nevyrovná dvoulitru.

Proto se tedy obracím na vás, zda nemáte nějaký tip třeba na nějakého známého, který by byl schopen bezpečně zvýšit výkon na 113kW s cenou do 10 tisíc..?

Předem všem děkuji za rady :)

TDIFun - zkus se podívat

Cimbu je zloděj a zvýšení výkonu u 77 na 113kw :_icon_smich2:

A jestli ano, tak jedině za cenu živostnosti :excl:

  • Autor

super, díky za tip, dle ceníku mají slušné ceny a specifikace se mi líbí, už jen ten běžný chiptuning by dostačoval:

Škoda Octavia II 1,9TDi 77 Kw / 105 HP / 250 Nm:

Chiptuning: 143 HP / 3650 ot/min 311 Nm / 2087 ot/min +38 HP / +61 Nm

Škoda Octavia II 1,9TDi 77 Kw / 105 HP / 250 Nm:

Ostrý chiptuning 155 HP / 3964 ot/min 334 Nm / 2129 ot/min +50 HP / +84 Nm

Navíc jsou z Českého Těšína, což mám hned vedle, a mají válce - ideální. :)

Já právě Cimbu neznám, jen jsem viděl nějaké recenze + test chipované Octavie právě na tento výkon a údajně OK - ale kdo ví..

cimbu je velmi drahe, ja by som tiez doporucil Tdi fun

Fun dělá hodně aut, reference jsou na něj velmi dobré a já osobně se za ním na jaře taky chystám :)

  • Autor

Asi jej zvolím - děkuji za tip, ani jsem nevěděl, že mám v okolí svého bydliště válce (myslel jsem, že nejbližší jsou v Brně). Já se tam vypravím asi ještě v zimě, kombinace mizivého výkonu, mizerného krouťáku a vysoké spotřeby mi moc nevyhovuje.. - nevím, jak na tom je OI, ale pokud stejně a máš-li také 77kW verzi, asi víš, o čem mluvím.. :help:

Co jsem se tak nějak dočetl (nemám možnost ověření) tak údajně jede OI 74kw o něco lépe než OII 77kw, nicméně jezdím denně s Fabií I 1,4MPi s výkonem 50kw a tam výraz nejede dostává úplně jiný smysl :lol::'>

Takže se dá říct, že s Octou a jejím výkonem jsem spokojený, ale chce to takovou třešničku na vrch - CHIP B)

  • Autor

TO Fabia: Tak to potom chápu :D

Docela bych věřil, že OI s nižším výkonem na tom bude lépe, možná jsem skeptický, protože jsem si zvykl na dvoulitra, ale neberu-li momenty, kdy jezdím, jako h....., i při běžném ježdění krouťák neutáhne vyšší převody a pořád musím podřazovat, nejen při sebemenším stoupání. S čipem na cca. 99kW jsem měl několikrát tu čest už v rodině na čtyřkolce (která si bere také svůj díl výkonu) a je to opravdu o něčem jiném, velmi podobné dvoulitru.. Každopádně ceny mají na tom TDIFun dobré, chviličku ještě počkám, abych měl jistotu, že s touto OII budu opravdu dle očekávání jezdit cca. 2 roky (abych si ji nevyladil dle svého a pak mi ji nevyměnili) a hned poté si objednám termín - čím dříve, tím lépe :)

Upraveno od _Denis_

Koukám že tu je už založeno téma :D

Když se tedy jedná o ten chiptunung, máme 1.6 75 kw. Chtěl bych odstranit tu díru v pedálu při rozjezdech. U koho to je nej? Když tady čtu že cimbu krade.. (liberecký středočeský a praha jestli by to šlo tady někde poblíž a ověřený že nebouchne motor :D

2 dermin95

Na 1.6MPI toho moc nevymyslíš. Výkon se honí na turbu. V tvém případě to jsou asi zbytečně vyhozené peníze. :kol-32:

2 _Denis_

S firmou TDIFUN mám velmi dobré zkušenosti. Mohu jen doporučit. Auto je po steroidech jako vyměněné. :kol-28:

2 Garrett

Nezdá se mi že by OI 1.9TDI se svými 74Kw a 235Nm oproti OII která ve zkutečnosti má 84Kw a 270Nm, jela lépe než zmiňovaná OII. :kol-32:

Mě jde o tu díru v plynu a životnost motoru.. Ta rekace plynu je šílená první dva centimetry skoro nic a pak najednou to strašně kopne otačky nahoru takže rozjiždění stím teda parádní... jestli by tohle šlo odstranit..

  • Autor

@Sniper_2003:

všímám si, že máš něco přes 140 koníků - máš nějaké přímé srovnání (třeba z cest) s dvoulitrem?

Mají vlastně nějaké potíže s tím tzv. "ostrým" chipem na 150 - 160PS, nebo jej dělají standardně na přání zákazníka?

Docela se těším, ačkoli jsem tu 1,9 trošku rozjezdil, pořád po přidání plynu velký výkon necítím.. :)

minule som sa rozpraval s jednym znamym, ktory chipuje auta a hovoril ze k nim chodi velmi vela O2 s motorom 1.9 tdi a po chipnuti na 140k idu tie 1.9tky lepsie a su zivsie ako 2.0 tdi s rovnakym vykonom

  • Autor

Jo? Dvoulitr nebyl kdoví jak výkonný, ale stačil.. Kdyby se povedl chip na 150PS +, byl bych opravdu spokojen :)

Při prvním nahrání softwaru a odzkoušení, jsem měl kolem 155Hp a 345Nm. Jenže mě se to zdálo moc tak jsem si to nechal trochu stáhnout. S tím co teď mám jsem nadmíru spokojen a nebojím se o životnost součástek. :kol-47: Srovnání 2,0 a 1,9 v reálném životě nemám, protože jsem si nechal zvýšit výkon hlavně kvůli rezervě výkonu při předjíždění. Jinak co se chipování týká je tu rozvinuté téma i s videama.

Odkaz zde: http://forum.skodahome.cz/topic/7963-zkuenosti-s-ipovanim/

  • Autor

Mno, tak to risknu a určitě bych si aspoň těch 155Hp nechal - uvidíme, jak to u mé OII půjde..

Jinak jsem koukal na to video zrychlení 155Hp "jednadevítky" a oproti standardu je to nebe a dudy :kol-47:

Porovnání:

105HP:

155HP:

Jen u té nechipované lépe řadilo DSG, čili samotný rozdíl ve zrychlení není až tak razantní - rozdíl je znát v "zátahu" a nad 120km/h

Upraveno od _Denis_

  • Autor

A porovnání s RS (subjektivně mi přijde velmi podobné, když to pustíte společně, rozdíl ve prospěch RS je znát de facto až nad 120km/h):

Upraveno od _Denis_

  • 3 měsíce později...

Zdravím, pro ty, co se rozhodují pro čip na svém autě mohu doporučit TDi funa. Před výběrem firmy, která mi auto nachipuje jsem přečetl snad všechno zde, pak na dieselpower foru, chipforu a všude možně o všech možných firmách. Na základě referencí jsem došel k závěru, že nejlepší je asi DP a TDifun. S funem naprosto perfekní domluva, vstřícnost a ochota. V ČR je fakt málo takových firem, kterým nejde hlavně o prachy. Chipoval mi OI 1.9 Tdi AGR a výsledek 120koní a 275Nm. + EGR OFF + oprava teplých startů - to vše v ceně chipu. Brzda po každym ladění. Za ty peníze naprosto výborný.

Myslím, že tady krok vedle určitě nehrozí a cena perfektní a to jsem si do Českého Těšína musel dojet přes 340km. Tímto mu chci určitě ještě jednou poděkovat.

Já bych k nikomunu jinymu nez TDIfun a DP určitě nejel. výsledek jinde lepší určitě nebude a zde je lepší tisícovku připlatit, než si tam nechat nalejt bůh ví co.

  • 3 týdny později...
Zdravím, pro ty, co se rozhodují pro čip na svém autě mohu doporučit TDi funa. Před výběrem firmy, která mi auto nachipuje jsem přečetl snad všechno zde, pak na dieselpower foru, chipforu a všude možně o všech možných firmách. Na základě referencí jsem došel k závěru, že nejlepší je asi DP a TDifun. S funem naprosto perfekní domluva, vstřícnost a ochota. V ČR je fakt málo takových firem, kterým nejde hlavně o prachy. Chipoval mi OI 1.9 Tdi AGR a výsledek 120koní a 275Nm. + EGR OFF + oprava teplých startů - to vše v ceně chipu. Brzda po každym ladění. Za ty peníze naprosto výborný. Myslím, že tady krok vedle určitě nehrozí a cena perfektní a to jsem si do Českého Těšína musel dojet přes 340km. Tímto mu chci určitě ještě jednou poděkovat. Já bych k nikomunu jinymu nez TDIfun a DP určitě nejel. výsledek jinde lepší určitě nebude a zde je lepší tisícovku připlatit, než si tam nechat nalejt bůh ví co.

Ahoj, hod mi sem nebo na email odkaz na ty DP pls. Moje okta 1.9 TDi 81kW už má sportovní tlumiče, nové gumy a motor přestává stačit..o spotřebě nemluvím..uvažuju o tom už dlouho, mam najeto skorem 300tis:( ale co tady čtu tak se to vyplatí :) přecí jenom z Prahy do českýho těšína...ale jak pises...nejaka ta tisicovka navic za naftu se vyplati..

tak uz jsem to nasel..dieselpower vlastne:D

jsou i v praze a Chomutově..což je pro me super, Litvínov/Praha...akorat fakt nevim co ty zkušenosti a cena oproti TDI funnu

Upraveno od Vojtus

jsem ve firmě na delší dobu vyfasoval 1.9TDI (77kW). Potíž je však v ceně, neb se mi vážně nechce investovat skoro 20 tisíc za chip do "cizího" auta, s nímž budu jezdit nanejvýše 2 roky.

Zda se mi to nebo opravdu chces upravovat vykon na firemnim aute, ktere vlastne ani neni tvoje? :doh

  • 3 týdny později...

V Těšíně doporučuji tdidrapek.cz,s Michalem jen ty nejlepší zkušenosti

  • 10 měsíců později...
  • Autor

Trochu bych oživil toto mnou dávno založené téma. Poněvadž se mi v OII 1,9TDI chiptuning velmi osvědčil (spotřeba zůstala +/- sice stejná, ovšem snížila se hlučnost a výrazně se zvýšil výkon a pružnost motoru) a je možné, že v dnešní době skončím u 1,6TDI, zajímalo by mě, zda někdo z vás má zkušenosti s chipováním tohoto agregátu?

=> životnost (do 200 tis. km), možnosti (zda je to možné, nebo se musí nákladně vypínat, měnit, či zaslepovat EGR, apod.), konečné navýšení výkonu (optimum) a zda již někdo podobnou úpravu absolvoval, popř. s jakým dojmem?

Díky za postřehy :kol-47:

kolega v praci ma chip myslim od DP v Praze a je nadsenej, najeto s nim asi 35 tkm.

 

co jsem s tim jeho autem jel, tak jede pekne, pruznost je lepsi, vykon taky, nicmene porad to ma horsi vlastnosti jak chipnuta 1.9ka... :(

  • Autor

Ty, to je docela těžko říct. Protože jsem se svou čipnutou 1,9 tlačil i dvoulitry, nicméně "jednašestky" mi dávaly docela zabrat - čili jsem měl buď smůlu na čipnuté kusy, nebo to po sednutí opravdu nejede tak špatně. Faktem je, že také taťka vlastní 1,6TDI, dokonce má 4x4, v kufru mezipodlahu a další pitomosti a nedávno jsem se přidal, když jsme jeli na rodinnou oslavu - v kufru pes (40kg), v autě 3 lidi. Když na to ale šlápl a třeba předjížděl do kopce, auto pořád zrychlovalo - nijak oslnivě, ale stačilo. Jedeš-li v autě sám, možná to tak zlé nebude. Jen si v hlavě srovnávám myšlenky, zda je čip možný (což asi ano, když to má tvůj kolega) a za jakou cenu (tj. zda dám 7 tisíc za čip a dalších 10 za úpravu EGR, nebo zda úprava EGR není nutná).  :)

Upraveno od _Denis_

no co vim tak kolega to delal hned ze zacatku kdy se to zacalo nabizet a cenove to vychazelo pres 15 tisic, ted uz je to cenove trochu jinde. Upraveno to ma nejak komplet...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.