Michal1983 Vloženo 18. leden 2012 Vloženo 18. leden 2012 ahoj chlapi,mam problem,vlastnim octavii r.v.98,1,5,55kw.Motor mi skube,at je zahraty,nebo studeny.jed rychlosti 50km/h je skoro nemozne.vymenil sem cidlo teploty vody,lae nepomohlo.nevite nekdo co stim?? Citovat
libero Vloženo 18. leden 2012 Vloženo 18. leden 2012 asi 1,6... diagnostika bola??...sviečky,káble,prisávanie falošného vzduchu,zanesená škrtiaca klapka..je toho dosť Citovat
Toom Vloženo 1. Březen 2012 Vloženo 1. Březen 2012 Když je řeč o škrtící klapce,.. Z toho všeho co jsem prostudoval tedy chápu, že pokud klapku jen demontuji tak se nastavovat nemusí..?? Ale hlavním činitelem je ,,bordel" usazený na ni, takže v opačném případě klapku nedemontuji, ale očistím (samozdřejmně, že ne tak dobře jako demontovanou) a nastavení musím provést?? jelikož, při zanesení udávala jiná ,,data" které jsem očistěním ovlivnil a tudíš je potřeba provést reset a znovunastavení.. Citovat
Ondrero Vloženo 1. Březen 2012 Vloženo 1. Březen 2012 Nevím jestli mám jen štěstí.Ale já třeba rozdělal půl motoru,co nejvíc toho vyčisti l a vyměnil.Opět složil a bez váhání šlape vesele dál bez nějakého nastavování čehokoliv Ono si to totiž to auto podle mě srovná vše samo...Ze všech čidel nasosá info a podle toho naladí. Vyčistíš klapku...ok jednotka nastaví hodnoty. Beru to jen z vlasní zkušenosti,že jsem na autě zatím nepotřeboval diagnostikovat nic...Na dost věcí se dá přijít i bez ní... Furt je to jen vzduch + palivo + nějaká jiskra= jede to Citovat
axis90 Vloženo 2. Březen 2012 Vloženo 2. Březen 2012 (editace) Ahoj, podobný problém jsem před časem také řešil. Dost se toho zde na foru o škubání napsalo. Já jsem ke škubání měl ještě problém s akcelerací a volnoběžnýma otáčkama. Nakonec jsem vše vyřešil tak, že jsem nejdříve vyměnil váhu vzduchu, poté zaslepil EGR ventil (nevím, zda tvoje auto má EGR ventil), ale hlavní příčina byla v lambda sondě před katalyzátorem. Po výměně lambda sondy mám klid. Vyřešil jsem problém se škubáním, akcelerací i otáčkama. Včera mi přišlo těsnění, tak ještě vyměním všechna těsnění na sání. Vyčištění klapky vč. sání je samozřejmostí. Co se týče nastavení klapky, tak jsem to udělal tak, že jsem po vyčištění a namontování klapky na místo asi na 15 hodin odpojil autobaerii. Vše mi funguje bez problémů. Otáčky ustálené, auto neškube a dobře akceleruje. P.S. Do doby, než jsem si pořídil diagnostiku, tak jsem postupoval stylem pokus omyl. Ze své zkušenosti ti doporučuji zajet za někým, kdo má diagnostiku a trochu tomu rozumí. Editováno: 2. Březen 2012, autor: axis90 Citovat
Toom Vloženo 3. Březen 2012 Vloženo 3. Březen 2012 (editace) Nevím jestli mám jen štěstí.Ale já třeba rozdělal půl motoru,co nejvíc toho vyčisti l a vyměnil.Opět složil a bez váhání šlape vesele dál bez nějakého nastavování čehokoliv Ono si to totiž to auto podle mě srovná vše samo...Ze všech čidel nasosá info a podle toho naladí. Vyčistíš klapku...ok jednotka nastaví hodnoty. Beru to jen z vlasní zkušenosti,že jsem na autě zatím nepotřeboval diagnostikovat nic...Na dost věcí se dá přijít i bez ní... Furt je to jen vzduch + palivo + nějaká jiskra= jede to No vpodstatě se bavíme o tom stejném,.. tedy já beru v potaz spíše feldu 1.6 jsou tam rozdíly já vim.. Jen bych aspoň odpojil baterii (-) pól a vybil (zbytky) třebaa sešlápnutím brzdy.. aby došlo ke smazání starých udájů o klapce, pak už si to vše opravdu nastaví samo jak říkáš... Možná, že u ,,octavky" si ř.jednotka ty hodnoty přepíše za nove..to nevím.. Každopádně pokud ti to šlape jak má je to fajn.. Ale já bych měl radši klid, když mám 100% jistoty, že je to o.k. (Editovat, jo dík, už vím) Editováno: 3. Březen 2012, autor: Toom Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.