puuaines Vloženo 27. leden 2012 Sdílet Vloženo 27. leden 2012 (editace) Co způsobuje škubnutí motoru 1,8 TSI, při ostřejší akceleraci v 1500 otáčkách? Auto od 800 otáček zrychluje, v 1500 se chvíli kousne a pak již plynule táhne až k omezovači. Nebo je to fakt normální jev? Dle servisu vše OK, diagnostika bez chyb. Děkuji za odpověď Editováno: 28. leden 2012, autor: puuaines Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martasx Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Mne to jede plynule az nahoru zadne skubnuti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Předpokládím že to máš v záruce, servis škoda nebo Vw a pravděpodobně na to bude aktualizace SW jednotky motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puuaines Vloženo 5. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 (editace) Servis Škoda je úplně marný! A to jezdím do největšího autorizovaného servisu na Severní Moravě. Nyní posílali data z DSG do MB. Prý možná mechatronika. ?? vždyť to cuká i v manuálním módu a jen na první rychlostní stupeň... Soft na motoru je údajně aktuální. Editováno: 5. Únor 2012, autor: puuaines Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 Tak jsem se na to zaměřil a moje 1.8 TSI DSG to teda nedělá..Dělá ti to u všech rychlostních stupňů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puuaines Vloženo 9. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 Dělá to pouze na 1. rychlost. Servis si s tím měsíc nevěděl rady. Nakonec to došlo do fáze, že mi včera dali novou mechatroniku. A výsledek? Dle mého očekávání to dělá pořád. A k tomu mi ještě stoupla spotřeba na nějakých 11L... V úterý mě čeká 7. návštěva servisu za poslední měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boumik Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 Tak jak jsi dopadl? mě napadá, jestli ti to neděla DSG..Přijde mi, jak kdyby chtěla řadit a pak si to najednou rozmyslela a táhla dál.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puuaines Vloženo 6. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2012 DSGčkem to nebylo, už mi vyměnili mechatrroniku. V servise to po dvou měsících vzdali, naložili Supa na odtahovku a směr Škoda Auto Mladá Boleslav. Tam zjistili nějakou ohnutou hřídel. K tomu došlo z toho důvodu, že nebyl dodržen technologický předpis při výměně motoru. Ten měnili za nový před rokem, když přeskočily rozvody... Takže mi nyní vyměnili i spojky. Za 4dny mám mít auto hotové. Prý už je vše OK. A jak se říká, vše zlé je k něčemu dobré. V teto době mi skončila záruka na auto. A nyní mám novou mechatroniku, spojky a na motor ještě rok záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 (editace) Motor s označením TSI nebude nikdy OK. Kolik to mělo najeto když skočily rozvody? Podotýkám že to má řetěz. Editováno: 8. Duben 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puuaines Vloženo 8. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 (editace) Motor se měnil v 35tis...Nyní mám 80tis. Paradox je ten, že jsem šel do TSI po špatných zkušenostech s 103kW TDI v Passatu. A nyní jsem v servise častěji než s Pašíkem. Naštěstí jdou zatím veškeré náklady za neplánované opravy do Škody Auto. Editováno: 8. Duben 2012, autor: puuaines Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 (editace) Co bylo 103 kW Pasátu? Motor není nic moc, ale pokud má člověk trochu štěstí tak docela jede. Jinak TSi potřebuje dobrý olej, kvůli té posrané hydro napínací kladce a hlavně ho potřebuje dostatek, přeskočení co jsem četl, proběhne právě při startu kdy je malý tlak oleje a kladka nestačí ten řetěz napnout. Editováno: 8. Duben 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Od počátku bych to viděl na chybu v servise....jen je dobře, že bude tu poslední akci muset uhradit servis sám. Chtělo to potom co ten motor přeskočil olej poslat na expertýzu s dotazem na stáří. Ve Škodovce je to taky všem jedno oni do toho auta ten benzín celou dobu nemuseli platit. Tohle je jen ukázka jak funguje servisní síť a tím pádem i TSC v MB. Zrovna nedávno jsem viděl opravenou O2 firmou Porsche České Budějovice. Oprava za 200.000,- a auto nikdo nesrovnal. Každá spára jiná. Moje zkušenosti s tímto servisem jsou taky hodně špatné. Vedení místo aby řešilo auto to začne útočit na Vás jako na zákazníka co jste na autě dělal a začne Vám tvrdit, že se na autě u nich tohle nedělalo a přitom se to dělalo a je to zapsané i v systému. Pán mi spočítal kolik jsem do auta investoval jestli si to uvědomuji.....Tak pozdravuju vedoucího servisu a přeji mu hodně naštvaných zákazníků. Největší problém jim dělalo, že je člověk kontroloval co na autě udělali přes oddělení péče o zákazníka. Vysledek opravy: 1. Neopraveno nic 2. Poškozeny plasty 3. Poškozený lak Závěr: Už tam nikdy nepojedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puuaines Vloženo 12. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Co bylo 103 kW Pasátu? Motor není nic moc, ale pokud má člověk trochu štěstí tak docela jede. Jinak TSi potřebuje dobrý olej, kvůli té posrané hydro napínací kladce a hlavně ho potřebuje dostatek, přeskočení co jsem četl, proběhne právě při startu kdy je malý tlak oleje a kladka nestačí ten řetěz napnout. Prasklá hlava, výměna 3 vstřiků, setrvák, prasklá nějaká obruba u motoru, vadná klapka v sacím potrubí a jiné drobnosti. Jezdil jsem do autorizovaného servisu, takže 120t Kč během dvou let. Jinak včera jsem si převzal Superba po výměně spojek a vše je již OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinPekny Vloženo 27. Duben 2012 Sdílet Vloženo 27. Duben 2012 Od počátku bych to viděl na chybu v servise....jen je dobře, že bude tu poslední akci muset uhradit servis sám. Chtělo to potom co ten motor přeskočil olej poslat na expertýzu s dotazem na stáří. Ve Škodovce je to taky všem jedno oni do toho auta ten benzín celou dobu nemuseli platit. Tohle je jen ukázka jak funguje servisní síť a tím pádem i TSC v MB. Zrovna nedávno jsem viděl opravenou O2 firmou Porsche České Budějovice. Oprava za 200.000,- a auto nikdo nesrovnal. Každá spára jiná. Moje zkušenosti s tímto servisem jsou taky hodně špatné. Vedení místo aby řešilo auto to začne útočit na Vás jako na zákazníka co jste na autě dělal a začne Vám tvrdit, že se na autě u nich tohle nedělalo a přitom se to dělalo a je to zapsané i v systému. Pán mi spočítal kolik jsem do auta investoval jestli si to uvědomuji.....Tak pozdravuju vedoucího servisu a přeji mu hodně naštvaných zákazníků. Největší problém jim dělalo, že je člověk kontroloval co na autě udělali přes oddělení péče o zákazníka. Vysledek opravy: 1. Neopraveno nic 2. Poškozeny plasty 3. Poškozený lak Závěr: Už tam nikdy nepojedu. Asi jsem přehlédl, kam že jsi to jezdil??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.