Přejít na obsah

škubnutí při 1500 otáčkách | 1,8 TSI


puuaines

Doporučené příspěvky

Co způsobuje škubnutí motoru 1,8 TSI, při ostřejší akceleraci v 1500 otáčkách? Auto od 800 otáček zrychluje, v 1500 se chvíli kousne a pak již plynule táhne až k omezovači.

Nebo je to fakt normální jev? Dle servisu vše OK, diagnostika bez chyb.

Děkuji za odpověď

Editováno: , autor: puuaines
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servis Škoda je úplně marný! A to jezdím do největšího autorizovaného servisu na Severní Moravě.

Nyní posílali data z DSG do MB. Prý možná mechatronika. ?? vždyť to cuká i v manuálním módu a jen na první rychlostní stupeň...

Soft na motoru je údajně aktuální.

Editováno: , autor: puuaines
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Dělá to pouze na 1. rychlost.

Servis si s tím měsíc nevěděl rady. Nakonec to došlo do fáze, že mi včera dali novou mechatroniku.

A výsledek? Dle mého očekávání to dělá pořád. A k tomu mi ještě stoupla spotřeba na nějakých 11L... V úterý mě čeká 7. návštěva servisu za poslední měsíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

DSGčkem to nebylo, už mi vyměnili mechatrroniku.

V servise to po dvou měsících vzdali, naložili Supa na odtahovku a směr Škoda Auto Mladá Boleslav.

Tam zjistili nějakou ohnutou hřídel. K tomu došlo z toho důvodu, že nebyl dodržen technologický předpis při výměně motoru. Ten měnili za nový před rokem, když přeskočily rozvody...

Takže mi nyní vyměnili i spojky. Za 4dny mám mít auto hotové. Prý už je vše OK.

A jak se říká, vše zlé je k něčemu dobré. V teto době mi skončila záruka na auto. A nyní mám novou mechatroniku, spojky a na motor ještě rok záruku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor se měnil v 35tis...Nyní mám 80tis.

Paradox je ten, že jsem šel do TSI po špatných zkušenostech s 103kW TDI v Passatu. A nyní jsem v servise častěji než s Pašíkem. Naštěstí jdou zatím veškeré náklady za neplánované opravy do Škody Auto.

Editováno: , autor: puuaines
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co bylo 103 kW Pasátu? Motor není nic moc, ale pokud má člověk trochu štěstí tak docela jede. Jinak TSi potřebuje dobrý olej, kvůli té posrané hydro napínací kladce a hlavně ho potřebuje dostatek, přeskočení co jsem četl, proběhne právě při startu kdy je malý tlak oleje a kladka nestačí ten řetěz napnout.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od počátku bych to viděl na chybu v servise....jen je dobře, že bude tu poslední akci muset uhradit servis sám. Chtělo to potom co ten motor přeskočil olej poslat na expertýzu s dotazem na stáří. Ve Škodovce je to taky všem jedno oni do toho auta ten benzín celou dobu nemuseli platit. Tohle je jen ukázka jak funguje servisní síť a tím pádem i TSC v MB. Zrovna nedávno jsem viděl opravenou O2 firmou Porsche České Budějovice. Oprava za 200.000,- a auto nikdo nesrovnal. Každá spára jiná. Moje zkušenosti s tímto servisem jsou taky hodně špatné. Vedení místo aby řešilo auto to začne útočit na Vás jako na zákazníka co jste na autě dělal a začne Vám tvrdit, že se na autě u nich tohle nedělalo a přitom se to dělalo a je to zapsané i v systému. Pán mi spočítal kolik jsem do auta investoval jestli si to uvědomuji.....Tak pozdravuju vedoucího servisu a přeji mu hodně naštvaných zákazníků. Největší problém jim dělalo, že je člověk kontroloval co na autě udělali přes oddělení péče o zákazníka.

Vysledek opravy:

1. Neopraveno nic

2. Poškozeny plasty

3. Poškozený lak

Závěr: Už tam nikdy nepojedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co bylo 103 kW Pasátu? Motor není nic moc, ale pokud má člověk trochu štěstí tak docela jede. Jinak TSi potřebuje dobrý olej, kvůli té posrané hydro napínací kladce a hlavně ho potřebuje dostatek, přeskočení co jsem četl, proběhne právě při startu kdy je malý tlak oleje a kladka nestačí ten řetěz napnout.

Prasklá hlava, výměna 3 vstřiků, setrvák, prasklá nějaká obruba u motoru, vadná klapka v sacím potrubí a jiné drobnosti. Jezdil jsem do autorizovaného servisu, takže 120t Kč během dvou let.

Jinak včera jsem si převzal Superba po výměně spojek a vše je již OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Od počátku bych to viděl na chybu v servise....jen je dobře, že bude tu poslední akci muset uhradit servis sám. Chtělo to potom co ten motor přeskočil olej poslat na expertýzu s dotazem na stáří. Ve Škodovce je to taky všem jedno oni do toho auta ten benzín celou dobu nemuseli platit. Tohle je jen ukázka jak funguje servisní síť a tím pádem i TSC v MB. Zrovna nedávno jsem viděl opravenou O2 firmou Porsche České Budějovice. Oprava za 200.000,- a auto nikdo nesrovnal. Každá spára jiná. Moje zkušenosti s tímto servisem jsou taky hodně špatné. Vedení místo aby řešilo auto to začne útočit na Vás jako na zákazníka co jste na autě dělal a začne Vám tvrdit, že se na autě u nich tohle nedělalo a přitom se to dělalo a je to zapsané i v systému. Pán mi spočítal kolik jsem do auta investoval jestli si to uvědomuji.....Tak pozdravuju vedoucího servisu a přeji mu hodně naštvaných zákazníků. Největší problém jim dělalo, že je člověk kontroloval co na autě udělali přes oddělení péče o zákazníka.

Vysledek opravy:

1. Neopraveno nic

2. Poškozeny plasty

3. Poškozený lak

Závěr: Už tam nikdy nepojedu.

Asi jsem přehlédl, kam že jsi to jezdil???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...