Jandax Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Hezký den, mám takový problém dnes jsem vystoupil z auta při nastartovaném zahřátém motoru, a zděsil jsem se hluku který šel přímo z výfuku, na volnoběh zvuk jak traktor, a při zvýšení otáček jak laděný výfuk. První co mě napadlo je že bude zřejmě děravý vyfuk, zkusil jsem ho ucpat rukou a bylo ticho, jen se tlakoval. Je možné, že by nějakým způsobem odešel zevnitř? Popřípadě jaká část. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 áno je to možné..aká je to však časť výfuku ti odtialto presne nikto nepovie..treba to pozrieť zospodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark Faby Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 asi se ti rozpadl vevnitř tlumič je tam děrovaná trubka která když uhnije tak to dělá rááááááámus :-))) při chcíplym motoru skus zahejbat tlumičem a budeš mít jasno,pokud bude chrastit je to jasný.Už jsem jednou takhle rozpadlej zadní tlumič měnil,z venku ok a ve vnitř rozpadlej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 29. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Osobně si myslím že je v háji koncový tlumič páč středovej by asi neměl vliv na hlučnost. Jinak zdá se mi že motor i víc papá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark Faby Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Kdyby byl prostřední špatnej tak to nepoznáš, koncovej by to ztlumil,todle dělá koncovej se vsadim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 2. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Případ vyřešen, měl jsem podezření na propálený ventil, no a je to tady. Dnes jsem měřil tlaky a 1- válec 14bar, 2- válec 13,9 bar, no a třetí má 4,8 bar. Tet je akorát otazka co stím, rychle prodat, nebo nakoupit potřebné komponenty a opravyt. Máte-li s tímto nekdo zkušenosti , na kolik to asi tak vyjde? Napadlo mě nekupovat novou palici ale jen ventily hydrozdvihátka a podobně. Ventily bych měl možnost zabrousit, a vyvloškovat voditka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark Faby Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Nic záviděníhodného,ventily ti nikdo dělat nebude,nebo aspoň jsem se stim nesetkal. Hlava ve škodovce s prací 25000kč, z bouračky tak 12000kč,repasovaná hlava 19000kč.Takže vrakárna ssebou dobrýho mechoše co to zkoukne a ukecat to na 8000kč.Hodně zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 TO Jandax: skús porozmýšlať a popýtať sa v škodovke na toto.. LINK:http://forum.skodahome.cz/topic/114137-zluta-kontrolka-motoru-a-skubani-motoru/page__fromsearch__1 príspevok č.22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Možná bych už uvažoval spíše o výměně motoru. Dá se sehnat kolem 15 000 kč. Když opravíš jen ventily, potká tě to za chvilku znova. Pomocí té sady, kde je hlava a katalyzátor tě to výjde na těch 20-25 000 kč. Navíc po výměně hlavy hrozí, že motor začne žrát olej. (zvednou se tlaky a povolí pístní kroužky). Překroužkování by tě vyšlo na dalších 10 000kč, protože musí celý motor ven a moc mechaniků to nechce dělat. Teď už jen sehnat nějaký dobrý motor, otestovat u něj před koupí tlaky a nejlépe se domluvit i na záruce. Kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 7. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Ahoj, mám najeto 97000km. Motor nesežere ani kapku oleje, ani na výkonu to nepoznám, jen se mi zdá že stoupla nepatrně spotřeba. Asi příští týden to začnu rozdělávat, tak sem zvědav jestly bude stačit koupit jen ventil a hydrozdvyhátko, nebo novou hlavu. Pokavaď nebudou vyšlehaný sedla a volný dříky tak nemá smysl kupovat novou hlavu. Bude stačit zabrousit sedla a vyčistit. Změřim taky jestly neni hlava zkroucená, když bude tak mi jí kluci v práci srovnaj na magnetce. Měl bych na vás dotaz, z jakýho materiálu jsou sedla ventilů? Podle mě by tam měl být nalisovaný nejaký tvrdokov či něco podobného, pokavaď ventily sedají rovnou na vyfrézovaný sedla z hliníku tak není čemu se divyt. Pánové až začne demontáž obohatím tento příspěvek fotografiemi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 24. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Moc sem toho nefotil, ale něco sem zachytil. Na 3 válci byl netěsný výfukový ventil, který nedovýral vlivem znehybněného hydroštelu. Sedlo do oválu, vyměnil sem všechna výfuková vodítka, zadrousil ventily vůči sedlům a dosedací plochu hlavy sem lehce zabrousil na lapovací desce polepenou pětistovkou smirkem. Vyměnil guferka ventilů, nastavyl rozvody( aretační přípravky sem si vyrobyl) a teď mám tlaky 14,5 , 14,5 , 14,8. Olej nežere ani chladící voda nemizí. Motor zas jezdí jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 24. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Jinak oprava stála pakatel oproti servisu. Těsnící guferka 650,- vodítka 258,- těenění pod hlavu 550,- šrouby hlavy 1500,- šroub vačky 50,- šroub hlavní řemenice 80,- Plus olej, filtr a fridex. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.