Publikováno Únor 1, 201213 r fabia combi 1,455kw rok 2001...rozjel jsem se za studena mel jsem tam asi 110km zniceho nic to cuklo a vykon klesal az na 50 a ted to vubec nejede spotreba byla 5,5L po cuknuti prumer je 10L :-( musel jsem odpojit egr jinak auto cukalo jako blazen pri plynu,tet aspon jede 70 do kopce vubec ale prumer stale 10L. sviti kontrolka motoru kvuli odpojeni egr to chapu. nejto 310 000km ale do cuknuti motor slapal jako hodinky i vykon byl dostacujici. prosim o rady dekuji.... Upraveno Únor 1, 201213 r od michaelcom
Únor 1, 201213 r Skočilo ti to do nouzaku, proto sviti ta kontrolka a ta spotřeba. Napíchni to na diagnostiku, co to napíše. Upraveno Únor 1, 201213 r od VAG BoBo
Únor 2, 201213 r nejede ti to náhodou na 3 válce, mohla odejít cívka ... ale v každém případě to chce VAG
Únor 2, 201213 r Autor no naposled jsem byl na pocitaci kvuli kontrolce a hlasilo to slaby pruduh neco okolo egr.pri jizde volna noha tak to jako by po tech 2 vterinach pribzdi a prida . no pojedu na pocitac doufam ze to nebude nic vazneho za 7 let jizdy to je prni velka zavada. je mozne ze odesel EGR? protoze kdyz je pripojeny tak se stim vubec neda jezdit.
Únor 2, 201213 r to je možné, mně když odešel první EGR, tak to tak brutálně cukalo v určitém rozmezí otáček, že jsem musel jezdit buď plný kotel a řadit tak aby otáčky nepadly pod 3000 anebo jet s nohou odstavenou z plynu a dokážeš si pak představit tu cestu v koloně po velmi frekventované silnici I.třídy. ... no kdyby to měl být městský provoz např. v Paraze, tak to aby si byla jízda naprosto nemyslytelná
Únor 23, 201213 r Autor tak jsem byl na VAGU pry jeden valec neslape dal ale uz nevim svicka?tesneni? napiste prosim jak postupovat a jak udelat kontrolu vseho :-) odkazy treba dekuji :-)
Únor 23, 201213 r začni svíčkama , pokud bude jedna napálená, tak je špatná . To byl případ u auta bráchy, kdy NGKsvíčka odešla po 15000 km. JInak to může být cívka, dá se proměřit odpor dle dílenský příručky, ted nevím kolik musí mít ohmů( obyč. multimetr), pokud prohodíš svíčku nebo cívku na jinej válec, tak by měl vag vykázat chybu na jiným válci, ale pokud nemáš vag je to na nic. Dále to může být vstřik, je to pořád vylučovací metoda. Mě když odešla cívka, tak motor měl zvuk jako HTpčko a při nastartování škubal, v nízkých otáčkách netáhnul , když jsi rychlost vytočil , tak to trochu táhlo. Upraveno Únor 23, 201213 r od Casy
Duben 18, 201213 r Autor Tak jsem byl na vagu ve skodovce,byli tam dve hlasky egr,a snimas nadmorske vysky,erg jsem hned vymenilchyba nesviti,snimac vysky pry bezi ale je spinavy,ten je procisten. stale je to stejny spotreba 10L max 70km/h ,tak vzdy musim odpjit egr jinak to nejede vubec, na volno beh max 3500 otecek a skoci chyba EPC ! Svicky OKA,zapalovaci kabely OKA, co dal? myslite ze by to byl paliv.filtr? divne je ze i pocitac ukazuje nejak divne.....priklad natankuji 250kc benizinu dojezd by mel byt kolem 110km pred chybou,po chybe to ukazuje max polovinu i tolik najedu jen polovinu takze tech 60km za 250kc
Duben 21, 201213 r tak máte štěstí že jdu kolem.. stalo se mi přesně to samé předminulou zimu, motor studený, rychlý start a najednou to nejelo...do kopce na dvojku, spotřeba jak kráva....rada je jednoduchá: přeskočil ti rozvoďák o jeden zub...čili ať se ti na něj někdo koukne a sešteluje.....já málem kvůli tomu měnil vstřikovací čerpadlo...
Duben 21, 201213 r Zdenaal-dc: Myslím, že jsi to odhalil Jsem zvědavý, jestli to tak opravdu bude, ale myslím, že ano.
Duben 22, 201213 r Pokud to nebude řemen (ať Ti to raději zkontroluje někdo fundovanější), můžeš zkusit nechat přehrát software ŘJ.
Duben 23, 201213 r určitě to nepřeskočilo na kole s aretací...dej to do servisu, možná byl volný napínák a skočilo to na vačce....ale to ti řeknou.....hlavně ať nepodpálíš ventily....
Duben 28, 201213 r Autor Zdar lidi no tak rozvody jsou oka Co teď a nápad:) jinak žádná chyba nic a prostě nejede! Dnes jsem si všimnul že když zastavím tak to strašně smrdí od motoru, jako by ze předu motoru, přijde mi to jako spojka nebo brzdy. Prostě jako by se tam něco pálilo. Jinak si myslím že to trochu prdí ale to může být jak se to dusi. Zdar lidi no tak rozvody jsou oka Co teď a nápad:) jinak žádná chyba nic a prostě nejede! Dnes jsem si všimnul že když zastavím tak to strašně smrdí od motoru, jako by ze předu motoru, přijde mi to jako spojka nebo brzdy. Prostě jako by se tam něco pálilo. Jinak si myslím že to trochu prdí ale to může být jak se to dusi. Tak co teď? Upraveno Duben 28, 201213 r od michaelcom
Duben 28, 201213 r Sundat palici, vyměnit pakung, palici nechat zkontrolovat na rovinu a těsnost. Může to bejt i prasknutej kroužek - ale tahle možnost má minimální pravděpodobnost. Zjistilo by se to tak, že by byla hlava rovná a těsná a ani po nasazení novýho těsnění a správným dotažení by neseděly kompresní tlaky - jeden by byl podstatně menší. Prasknout nebo propálit se může i píst, to by ale šlo jen na 3 a z odvětrání kliky by šel tlak. Ale podle toho smradu bych si tipnul, že se pálí materiál těsnění pod hlavou - bohužel moje křišťálová koule má slabý baterky a já v ní nedokážu rozlišit, kde to fouká...
Duben 28, 201213 r Možná přehrát tu řj, ale těžko říct, jestli to něčemu pomůže. Ale asi Tě čeká sundání té hlavy, jak říká Ekkar.
Květen 4, 201213 r Autor Zdar lidi,tak právě se chci taky podívat na ten výfuk. Jinak nevím jestli by to bylo, jak jsem psal ve stovce to prostě cuklo a konec. Kdyby byl ucpany tak by se to snad projevovalo nějak dodatečně?ale fakt nevím:) Jinak volnoběh cuka,co ten snímáč nadmořské výšky? Jak a co přesně dělá? i když třeba vag ho nenačte může být vadný? Tak hoďte sem zase pomocné rady Jinak všem děkuju za další pomocí
Červen 2, 201213 r Autor snima oka a novy ....nasavaneho vzduchu...,byl jsem na vag a stejne to pise ten snimac udelalo se zkladni nastaveni vseho co tam bylo egr zkouska klapky vse proste. u toho snimace se pise podnapeti nebo tak neco u egr taky neco jako by kostra ted jsou tam 4 zavady nejakych cidel a snimacu a vse kolem el. mechanik rikal ze to bude nejaka kabelaz nebo tak neco nejaky svazek ale vudec newim krery koukal jsem a hlava kolem delel jsem zkousku i ve velkych otackach ale hned sviti kontrola EPC a stale to nejde do max otacek. nekde jsem cetl kdyz je vadny servo a jde tam nejaky vzduch ze by to mohlo byt taky,je pravde ze servo jde i nejde ale uz dlouho,pri rychlem toceni volantu zacne tuhnout.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.