michaelcom Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 (editace) fabia combi 1,455kw rok 2001...rozjel jsem se za studena mel jsem tam asi 110km zniceho nic to cuklo a vykon klesal az na 50 a ted to vubec nejede spotreba byla 5,5L po cuknuti prumer je 10L :-( musel jsem odpojit egr jinak auto cukalo jako blazen pri plynu,tet aspon jede 70 do kopce vubec ale prumer stale 10L. sviti kontrolka motoru kvuli odpojeni egr to chapu. nejto 310 000km ale do cuknuti motor slapal jako hodinky i vykon byl dostacujici. prosim o rady dekuji.... Editováno: 1. Únor 2012, autor: michaelcom Citovat
VAG BoBo Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 (editace) Skočilo ti to do nouzaku, proto sviti ta kontrolka a ta spotřeba. Napíchni to na diagnostiku, co to napíše. Editováno: 1. Únor 2012, autor: VAG BoBo Citovat
Malta Vloženo 2. Únor 2012 Vloženo 2. Únor 2012 nejede ti to náhodou na 3 válce, mohla odejít cívka ... ale v každém případě to chce VAG Citovat
michaelcom Vloženo 2. Únor 2012 Autor Vloženo 2. Únor 2012 no naposled jsem byl na pocitaci kvuli kontrolce a hlasilo to slaby pruduh neco okolo egr.pri jizde volna noha tak to jako by po tech 2 vterinach pribzdi a prida . no pojedu na pocitac doufam ze to nebude nic vazneho za 7 let jizdy to je prni velka zavada. je mozne ze odesel EGR? protoze kdyz je pripojeny tak se stim vubec neda jezdit. Citovat
Malta Vloženo 2. Únor 2012 Vloženo 2. Únor 2012 to je možné, mně když odešel první EGR, tak to tak brutálně cukalo v určitém rozmezí otáček, že jsem musel jezdit buď plný kotel a řadit tak aby otáčky nepadly pod 3000 anebo jet s nohou odstavenou z plynu a dokážeš si pak představit tu cestu v koloně po velmi frekventované silnici I.třídy. ... no kdyby to měl být městský provoz např. v Paraze, tak to aby si byla jízda naprosto nemyslytelná Citovat
michaelcom Vloženo 23. Únor 2012 Autor Vloženo 23. Únor 2012 tak jsem byl na VAGU pry jeden valec neslape dal ale uz nevim svicka?tesneni? napiste prosim jak postupovat a jak udelat kontrolu vseho :-) odkazy treba dekuji :-) Citovat
Casy Vloženo 23. Únor 2012 Vloženo 23. Únor 2012 (editace) začni svíčkama , pokud bude jedna napálená, tak je špatná . To byl případ u auta bráchy, kdy NGKsvíčka odešla po 15000 km. JInak to může být cívka, dá se proměřit odpor dle dílenský příručky, ted nevím kolik musí mít ohmů( obyč. multimetr), pokud prohodíš svíčku nebo cívku na jinej válec, tak by měl vag vykázat chybu na jiným válci, ale pokud nemáš vag je to na nic. Dále to může být vstřik, je to pořád vylučovací metoda. Mě když odešla cívka, tak motor měl zvuk jako HTpčko a při nastartování škubal, v nízkých otáčkách netáhnul , když jsi rychlost vytočil , tak to trochu táhlo. Editováno: 23. Únor 2012, autor: Casy Citovat
michaelcom Vloženo 18. Duben 2012 Autor Vloženo 18. Duben 2012 Tak jsem byl na vagu ve skodovce,byli tam dve hlasky egr,a snimas nadmorske vysky,erg jsem hned vymenilchyba nesviti,snimac vysky pry bezi ale je spinavy,ten je procisten. stale je to stejny spotreba 10L max 70km/h ,tak vzdy musim odpjit egr jinak to nejede vubec, na volno beh max 3500 otecek a skoci chyba EPC ! Svicky OKA,zapalovaci kabely OKA, co dal? myslite ze by to byl paliv.filtr? divne je ze i pocitac ukazuje nejak divne.....priklad natankuji 250kc benizinu dojezd by mel byt kolem 110km pred chybou,po chybe to ukazuje max polovinu i tolik najedu jen polovinu takze tech 60km za 250kc Citovat
zdenaal-dc Vloženo 21. Duben 2012 Vloženo 21. Duben 2012 tak máte štěstí že jdu kolem.. stalo se mi přesně to samé předminulou zimu, motor studený, rychlý start a najednou to nejelo...do kopce na dvojku, spotřeba jak kráva....rada je jednoduchá: přeskočil ti rozvoďák o jeden zub...čili ať se ti na něj někdo koukne a sešteluje.....já málem kvůli tomu měnil vstřikovací čerpadlo... 1 Citovat
Under Vloženo 21. Duben 2012 Vloženo 21. Duben 2012 Zdenaal-dc: Myslím, že jsi to odhalil Jsem zvědavý, jestli to tak opravdu bude, ale myslím, že ano. Citovat
zdenaal-dc Vloženo 22. Duben 2012 Vloženo 22. Duben 2012 tak držím palce a určitě dej vědět... Citovat
michaelcom Vloženo 22. Duben 2012 Autor Vloženo 22. Duben 2012 no dnes jsem koukal ale aretace souhlasi jak to poznam jinak?? Citovat
Under Vloženo 22. Duben 2012 Vloženo 22. Duben 2012 Pokud to nebude řemen (ať Ti to raději zkontroluje někdo fundovanější), můžeš zkusit nechat přehrát software ŘJ. Citovat
zdenaal-dc Vloženo 23. Duben 2012 Vloženo 23. Duben 2012 určitě to nepřeskočilo na kole s aretací...dej to do servisu, možná byl volný napínák a skočilo to na vačce....ale to ti řeknou.....hlavně ať nepodpálíš ventily.... Citovat
michaelcom Vloženo 28. Duben 2012 Autor Vloženo 28. Duben 2012 (editace) Zdar lidi no tak rozvody jsou oka Co teď a nápad:) jinak žádná chyba nic a prostě nejede! Dnes jsem si všimnul že když zastavím tak to strašně smrdí od motoru, jako by ze předu motoru, přijde mi to jako spojka nebo brzdy. Prostě jako by se tam něco pálilo. Jinak si myslím že to trochu prdí ale to může být jak se to dusi. Zdar lidi no tak rozvody jsou oka Co teď a nápad:) jinak žádná chyba nic a prostě nejede! Dnes jsem si všimnul že když zastavím tak to strašně smrdí od motoru, jako by ze předu motoru, přijde mi to jako spojka nebo brzdy. Prostě jako by se tam něco pálilo. Jinak si myslím že to trochu prdí ale to může být jak se to dusi. Tak co teď? Editováno: 28. Duben 2012, autor: michaelcom Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Duben 2012 Vloženo 28. Duben 2012 Sundat palici, vyměnit pakung, palici nechat zkontrolovat na rovinu a těsnost. Může to bejt i prasknutej kroužek - ale tahle možnost má minimální pravděpodobnost. Zjistilo by se to tak, že by byla hlava rovná a těsná a ani po nasazení novýho těsnění a správným dotažení by neseděly kompresní tlaky - jeden by byl podstatně menší. Prasknout nebo propálit se může i píst, to by ale šlo jen na 3 a z odvětrání kliky by šel tlak. Ale podle toho smradu bych si tipnul, že se pálí materiál těsnění pod hlavou - bohužel moje křišťálová koule má slabý baterky a já v ní nedokážu rozlišit, kde to fouká... Citovat
Under Vloženo 28. Duben 2012 Vloženo 28. Duben 2012 Možná přehrát tu řj, ale těžko říct, jestli to něčemu pomůže. Ale asi Tě čeká sundání té hlavy, jak říká Ekkar. Citovat
Under Vloženo 2. Květen 2012 Vloženo 2. Květen 2012 Taky možnost, ale musel by být hodně zanesený... Citovat
zdenaal-dc Vloženo 3. Květen 2012 Vloženo 3. Květen 2012 co dělá motor na volnoběh, kolísá nebo drží stálé otáčky? Citovat
michaelcom Vloženo 4. Květen 2012 Autor Vloženo 4. Květen 2012 Zdar lidi,tak právě se chci taky podívat na ten výfuk. Jinak nevím jestli by to bylo, jak jsem psal ve stovce to prostě cuklo a konec. Kdyby byl ucpany tak by se to snad projevovalo nějak dodatečně?ale fakt nevím:) Jinak volnoběh cuka,co ten snímáč nadmořské výšky? Jak a co přesně dělá? i když třeba vag ho nenačte může být vadný? Tak hoďte sem zase pomocné rady Jinak všem děkuju za další pomocí Citovat
michaelcom Vloženo 2. Červen 2012 Autor Vloženo 2. Červen 2012 snima oka a novy ....nasavaneho vzduchu...,byl jsem na vag a stejne to pise ten snimac udelalo se zkladni nastaveni vseho co tam bylo egr zkouska klapky vse proste. u toho snimace se pise podnapeti nebo tak neco u egr taky neco jako by kostra ted jsou tam 4 zavady nejakych cidel a snimacu a vse kolem el. mechanik rikal ze to bude nejaka kabelaz nebo tak neco nejaky svazek ale vudec newim krery koukal jsem a hlava kolem delel jsem zkousku i ve velkych otackach ale hned sviti kontrola EPC a stale to nejde do max otacek. nekde jsem cetl kdyz je vadny servo a jde tam nejaky vzduch ze by to mohlo byt taky,je pravde ze servo jde i nejde ale uz dlouho,pri rychlem toceni volantu zacne tuhnout. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.